Det håper jeg ogsåHar tatt 1000 bilder av testen
Kan faktisk ikke tro på dette. Krysser alt jeg har for at den blir sterkere
![]()
Den der har jeg troa på altså!

Måtte ikke myse å heller ikke full lysstyrke på mobilen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg ogsåHar tatt 1000 bilder av testen
Kan faktisk ikke tro på dette. Krysser alt jeg har for at den blir sterkere
![]()

ÅååDen der har jeg troa på altså!
Måtte ikke myse å heller ikke full lysstyrke på mobilenkrysser fingrene for at lille spire klamrer seg fast
![]()

I denne pp’en brukte jeg bidronninggelé fram til EL, og Wild Yam etter ELFørste forsøk med det, og ser jo kanskje ut til at det hadde effekt
![]()
Streken er rosa og kom umiddelbartFår ta ny ikveld og i morgen tidlig for å se om den blir sterkere
![]()

Hvis dette viser seg å være skygge, ja da mister jeg all tillit til BabyplanSamme her! Blir så UTROLIG skuffa hvis denne er falskSniker fra uke 34. Jeg har trua!Hvis dette viser seg å være skygge, ja da mister jeg all tillit til Babyplan

Velkommen til ossÅh! Litt seint ute kanskje, men hiver meg på
FW - 27 - PP10 - B1 - EL ca 18/8 - IKM 2/8
Åå, så spennende!Satt inn et fint egg i dag
VictoriaH - Første søskenforsøk - B2 - Innsett 26.8 - IKM 4.9
Får ikke mensen uten å stoppe på medisiner da dette var innsett i en medisinstyrt syklus, men eggløsning regnes som forrige lørdag da egget var 5 dager idag. Lille streken sirklet rundt er hvor de plasserte egget
Vis vedlegget 364283
Velkommen inn til oss og masse lykke til Så spennede!Satt inn et fint egg i dag
VictoriaH - Første søskenforsøk - B2 - Innsett 26.8 - IKM 4.9
Får ikke mensen uten å stoppe på medisiner da dette var innsett i en medisinstyrt syklus, men eggløsning regnes som forrige lørdag da egget var 5 dager idag. Lille streken sirklet rundt er hvor de plasserte egget
Vis vedlegget 364283

Takk! Skal se etter stigning i kveld/morgen tidlig. Skriver her inne da. Nå satser jeg på at en god start for meg betyr en god start for gruppa og at mange tester positivt!!!![]()
men mener å ha lest om folk som får mer økning dag-kveld enn kveld-dag så er enda optimistisk
GratulererVis vedlegget 364297 Måtte bare gå tilbake å se. Sånn ser den ut etter en time. Vis vedlegget 364297

BabystrekVis vedlegget 364297 Måtte bare gå tilbake å se. Sånn ser den ut etter en time. Vis vedlegget 364297
Grattis!!!Gratulerer!!Vis vedlegget 364297 Måtte bare gå tilbake å se. Sånn ser den ut etter en time. Vis vedlegget 364297