2 dager etter forventet ikm, ingen tr og negative tester her også...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en test på morgenurin nå, 2 dager etter ikm, tørr jeg håpe på noe her? Eller er det bare en skyggestrek?
Syns denne var veldig tydelig jeg! Er det rfsu tidligtest? De er ihvertfall kjent for svak farge på streken. Krysser fingrene for at du får enda tydeligere strek i kveld og i morgen

Nei, det er rfsu test ofteTok en til på kveldsurin, synes streken ser litt sterkere ut
![]()
Denne er ikke til å ta feil av vertfallDa var det ingen tvil lenger, og jeg kan flyttes til gravid![]()

Heihei. Virket som mensen kom i går, etter noe spotting dagene i forkant. Men ble veldig usikker i dag, da det ikke har vært noe særlig mer enn kun litt brunt/tørt på papiret. Antar egentlig at mensen er i gang med tanke på gårsdagen(veldig gjenkjennelig mensblødning) så får bare se om det tar seg opp i løpet av helga.
oppdaterer etterhvert når jeg er helt sikker, da tempen ikke har falt enda.![]()
Håper du snart får endelig svar16 dpo og 3 dager over IKM.
Symptomer er murringer, hyppig tissing, halsbrann hele tia, slimete utflod.
Gidder ikke ned å kjøpe mer g tester ennå, de blir jo bare blanke.
Begynner å bli passe utålmodig nå ja![]()

Ja, er litt slitsomt å springe på do hele tide å sjekke om tr er ankommetHåper du snart får endelig svar![]()
Ja, er litt slitsomt å springe på do hele tide å sjekke om tr er ankommet![]()
Ja, blir litt utålmodig! Har aldri kjent livmorstappen min jeg, prøvde i stad, men når ikke inn til noe og jeg har lange pianofingre, hahaFøler med deg... Bare IKM her, men rart den ikke er kommet. Tappen er lukket og hard, enn hjelper jo lite med negative tester.