~IKM uke 34~

Syns det var ekstra tungt med negative tester denne gangen. Tanken om at vi ikke skal prøve igjen på en stund er vond, at baby i 2021 er utelukket. Spørs om det blir 2022 òg, da det sikkert tar en stund denne gangen også. Nå håper jeg samfunnet åpner opp igjen, jobbmarkedet bedrer seg og helsen blir bedre. Ufrivillig barneløshet og prøving er tungt altså.

Om jeg ikke har oppdatert noen så beklager jeg. Gi en lyd om dere er gravid eller får tr:happy:

Tok en test på morgenurin nå, 2 dager etter ikm, tørr jeg håpe på noe her? Eller er det bare en skyggestrek?

Syns denne var veldig tydelig jeg! Er det rfsu tidligtest? De er ihvertfall kjent for svak farge på streken. Krysser fingrene for at du får enda tydeligere strek i kveld og i morgen

Syns denne var veldig tydelig jeg! Er det rfsu tidligtest? De er ihvertfall kjent for svak farge på streken. Krysser fingrene for at du får enda tydeligere strek i kveld og i morgen

Nei, det er rfsu test ofte :) Tok en til på kveldsurin, synes streken ser litt sterkere ut :nailbiting:

Vedlegg

• A65F7645-EA40-418E-B440-E3C0A63ADE62.jpeg
    A65F7645-EA40-418E-B440-E3C0A63ADE62.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 142
Da var det ingen tvil lenger, og jeg kan flyttes til gravid :love7

Vedlegg

• 99325546-06FC-4601-9B94-FB7867E495DA.jpeg
    99325546-06FC-4601-9B94-FB7867E495DA.jpeg
    14,7 KB · Visninger: 103
Ingen TR, negativ test. Ca 14 dpo/IKM.

16ACFE6A-BCD6-427E-9C33-C640F09E0B57.jpeg

16 dpo og 3 dager over IKM.
Symptomer er murringer, hyppig tissing, halsbrann hele tia, slimete utflod.

Gidder ikke ned å kjøpe mer g tester ennå, de blir jo bare blanke.

Begynner å bli passe utålmodig nå ja:sorry:

Heihei. Virket som mensen kom i går, etter noe spotting dagene i forkant. Men ble veldig usikker i dag, da det ikke har vært noe særlig mer enn kun litt brunt/tørt på papiret. Antar egentlig at mensen er i gang med tanke på gårsdagen(veldig gjenkjennelig mensblødning) så får bare se om det tar seg opp i løpet av helga.

oppdaterer etterhvert når jeg er helt sikker, da tempen ikke har falt enda. :)

Det var nok mensen ja, den tok seg opp i går. Jeg kan settes på TR.

16 dpo og 3 dager over IKM.
Symptomer er murringer, hyppig tissing, halsbrann hele tia, slimete utflod.

Gidder ikke ned å kjøpe mer g tester ennå, de blir jo bare blanke.

Begynner å bli passe utålmodig nå ja:sorry:
Håper du snart får endelig svar :sorry:

Ja, er litt slitsomt å springe på do hele tide å sjekke om tr er ankommet :p

Føler med deg... Bare IKM her, men rart den ikke er kommet. Tappen er lukket og hard, enn hjelper jo lite med negative tester.

Du kan bare sette meg på ikke gravid. Antar at eggløsningen ikke skjedde, så derfor mensen lar vente på seg :) gratulere til de som lykkes denne pp :Heartred

Da kom tanta her idag..

Back
Topp