Kanskje det festa seg litt seinare enn det som er "normalt"?Kan noen se noe her? Har sett så lenge på den at jeg begynner å se synerVis vedlegget 333630

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det festa seg litt seinare enn det som er "normalt"?Kan noen se noe her? Har sett så lenge på den at jeg begynner å se synerVis vedlegget 333630

Tørr ikke håpe. Har ganske kraftige murringer nå, men fortsatt bare slimete utflod....Kanskje det festa seg litt seinare enn det som er "normalt"?Strek er det vertfall
![]()
Rettelse, den er 25 mlu står det. Er det tidlig?Er rfsu tidligtest fra apotek faktisk.
Tidlig er vell 10 mlu tror jegRettelse, den er 25 mlu står det. Er det tidlig?
Nei det er normal. 10 er tidligRettelse, den er 25 mlu står det. Er det tidlig?

Får man kjøpt tidligtest på meny?Nei det er normal. 10 er tidlig![]()
Ja i alle fall her. Meny, kiwi, Coop, Joker. Ja de fleste her i Bergen i alle fallFår man kjøpt tidligtest på meny?

Mannen er på vei til butikken nå, hahaha.Ja i alle fall her. Meny, kiwi, Coop, Joker. Ja de fleste her i Bergen i alle fall![]()
Murringar treng ikkje ver eit dårleg teiknTørr ikke håpe. Har ganske kraftige murringer nå, men fortsatt bare slimete utflod....
Eg hadde det av og på kvar dag i ca 2 veker når eg var gravidJa, «prøve-kroppen» er hvertfall veldig rar!!Tar du en ny test tror du? Eller bare venter og ser?
![]()

Kan noen se noe her? Har sett så lenge på den at jeg begynner å se synerVis vedlegget 333630
). Jeg tror dette er babystrek 
Ble det test eller? Jeg så noe på den forrige!Mannen er på vei til butikken nå, hahaha.

Tok ny nå når jeg stod opp, tidligtest: helt blankBle det test eller? Jeg så noe på den forrige!![]()

Tok en test på morgenurin nå, 2 dager etter ikm, tørr jeg håpe på noe her? Eller er det bare en skyggestrek?
men hvis det er skygge er det utrolig dårlig, for her ville alle og enhver fått et håp! Krysser fingrene for deg
Her er det noe! Helt tydeligmen hvis det er skygge er det utrolig dårlig, for her ville alle og enhver fått et håp! Krysser fingrene for deg
![]()

Åhh, nå ble jeg spent og glad! Spørs om jeg klarer å vente helt til i morgen med å ta en test til![]()
Men er jo muligens best med morgenurin da 
Kanskje bare ta en til for å se?Men er jo muligens best med morgenurin da
![]()