~IKM uke 34~

Ja, det er ikke lett å styre de tankene :hilarious: Kjenner det går litt i berg og dalbane, håpefull i et øyeblikk og pessimistisk i det andre. :wacky:

Blir nok ikke å teste før morgenurin i morgen tidlig. Er liksom overbevist om at det må være mirgenurin, så det slår jeg meg underlig nok ganske til ro med :rolleyes:
Der er jeg helt motsatt:hilarious: overbevist om at det er lurt å ta må kvelden! Kommer såklart an på hvor mye en har drukket osv..
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/pregnancy-tests-urine-sample.php
9 dpo i dag. Teste eller ikke?!?!?!? Har bare en test igjen. Tok en i går, helt blenda!
Hvis du bare har én test ville jeg venta. Eller, ville sikkert brukt den når jeg tenker meg om, og heller kjøpt nye i morgen:hilarious:

Klarte jo ikke å holde meg... Helt blenda. Ærk! Skuffa:shifty:
IMG_20200816_102633.jpg

Jeg røyk på test i dag likevel :facepalm: 9 dpo... Blenda! Håpet pp 10 var vår tur, men nå har jeg mistet tro på det... selv om jeg vet at det er tidlig, så synes jeg det er veeeeldig mange her inne som får svak strek 8 dpo når de blir gravide:sorry:
Jeg fikk blenda test 8 dpo, å relativt svak positiv 11 dpo. Leser hele tiden om at de fleste faktisk ikke får positiv test før på IKM eller litt over- så hadde ikke mistet motet enda :happy: det er håp helt frem til tr dukker opp! :smiley-angelic001:Heartred

Ja, det er ikke lett å styre de tankene :hilarious: Kjenner det går litt i berg og dalbane, håpefull i et øyeblikk og pessimistisk i det andre. :wacky:

Blir nok ikke å teste før morgenurin i morgen tidlig. Er liksom overbevist om at det må være mirgenurin, så det slår jeg meg underlig nok ganske til ro med :rolleyes:
Enig i det:) Du kan evt vente minst 4t uten å tisse&drikke, så blir urinen konsentrert, men morgenurin er best når man tester før IKM. Holder en knapp på at du får positiv uten tvil i morgen!:joyful:

Jeg fikk blenda test 8 dpo, å relativt svak positiv 11 dpo. Leser hele tiden om at de fleste faktisk ikke får positiv test før på IKM eller litt over- så hadde ikke mistet motet enda :happy: det er håp helt frem til tr dukker opp! :smiley-angelic001:Heartred

Ja, altså jeg tenker jo at det er en grunn til at alle anbefalinger er å vente til etter ikm med å teste. For å få et så sikkert svar som mulig:happy: men jeg synes likevel det virker som mange får svak strek tidligere:sorry: Så er jeg ekstra negativ nå da, på pp10:oops: men jeg skal prøve å holde håpet litt frem til tr dukker opp!

vet du, eller noen andre her, om 1 år prøving er 12 pp eller 12 måneder? Med tanke på å kontakten legen for bistand? Jeg har litt korte sykluser, så pp 12 blir i oktober, men et fullt år har ikke gått før i nov/des...

Noen som ser noe? Tok en test i dag tidlig, akkurat som jeg så noe på testen, men det forsvant liksom litt når den tørka. Så tok denne nå for en halvtime siden. Uuuuultrasvak strek, men vanskelig å få det på kamera. Kan tenkes at det bare er en skygge, men har aldri opplevd skyggestreker på disse testene (og jeg tester seriøst hele tida). Nå kan jeg nesten ikke vente med å teste mer, håpehåpehåpe:smiley-angelic001
Edit: samboer mener jeg ser syner, men jeg ser den.. i rett lys.. altså:hilarious: 8dpo btw

Vedlegg

• 8104B125-36CE-41B3-BBEC-CC53C76E1F41.jpeg
    8104B125-36CE-41B3-BBEC-CC53C76E1F41.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 156
Noen som ser noe? Tok en test i dag tidlig, akkurat som jeg så noe på testen, men det forsvant liksom litt når den tørka. Så tok denne nå for en halvtime siden. Uuuuultrasvak strek, men vanskelig å få det på kamera. Kan tenkes at det bare er en skygge, men har aldri opplevd skyggestreker på disse testene (og jeg tester seriøst hele tida). Nå kan jeg nesten ikke vente med å teste mer, håpehåpehåpe:smiley-angelic001
Edit: samboer mener jeg ser syner, men jeg ser den.. i rett lys.. altså:hilarious: 8dpo btw
Jeg ser! Litt samme type strek som jeg har i dag :happy: Bortsett fra at jeg tror at det er MAen fra juni tuller seg

Vedlegg

• BBF5ACFC-9C8B-46BD-8026-741DE843405F.jpeg
    BBF5ACFC-9C8B-46BD-8026-741DE843405F.jpeg
    13,7 KB · Visninger: 139
Gikk på en smell idag, 7 dpo :p Så klart veldig fin strek, men ingen strek nummer 2 ;)

Huff, føler for å få luftet tankene litt her, da samboer ikke vil snakke så mye om det pga da tar ting så lang tid, snakkes det lite om så går det mye fortere, fordi han er spent å gleder seg til at graviditeten går i boks:)

Sånn som det kjennes ut nå, føler jeg at tr er rett rundt hjørnet.. Har hadd ømme bryst og bryst vorter nå i 6 dager, er 9 dpo.. Går på do for å sjekke mer enn for å tisse :p. Hadde noe brunlig utflod på torsdagen når jeg studerte papiret etter jeg tørket meg. Sjekker hver gang på papir da jeg ikke ønsker tr, men føles ut som hu kommer!

Vi har bestemt oss for om El testene ikke funker, altså at vi ikke treffer så tar vi annen hver dag uansett fra neste PP.. Da er det PP 3. Eller, ja pp1 var det litt sånn små prøving, ikke ordentlig da vi la inn dårlig me aksjer gjevnlig.
Merker selv at jeg blir små stresset med dette å tisse i kopp for å teste osv, haha. Men jeg tror no selv at jeg kommer til å teste litt neste PP om tr nå kommer.

Last edited:
Huff, føler for å få luftet tankene litt her, da samboer ikke vil snakke så mye om det pga da tar ting så lang tid, snakkes det lite om så går det mye fortere, fordi han er spent å gleder seg til at graviditeten går i boks:)

Sånn som det kjennes ut nå, føler jeg at tr er rett rundt hjørnet.. Har hadd ømme bryst og bryst vorter nå i 6 dager, er 9 dpo.. Går på do for å sjekke mer enn for å tisse :p. Hadde noe brunlig utflod på torsdagen når jeg studerte papiret etter jeg tørket meg. Sjekker hver gang på papir da jeg ikke ønsker tr, men føles ut som hu kommer!

Vi har bestemt oss for om El testene ikke funker, altså at vi ikke treffer så tar vi annen hver dag uansett fra neste PP.. Da er det PP 3. Eller, ja pp1 var det litt sånn små prøving, ikke ordentlig da vi la inn dårlig me aksjer gjevnlig.
Merker selv at jeg blir små stresset med dette å tisse i kopp for å teste osv, haha. Men jeg tror no selv at jeg kommer til å teste litt neste PP om tr nå kommer.

Ja, all testingen etter El kan påvirke negativt etterhvert og skape litt stress. Jeg har brukt El tester noen pp for å følge litt med på om El stort sett er når jeg tror. Nå har jeg funnet ut at det varierer litt, men bare en eller to dager. Så da dropper jeg testingen stort sett, også legger vi inn aksjer så mye vi kan :happy:

Men det du skriver ellers høres jo veldig lovende ut da :nailbiting: har du tatt g-test?

Denne kom med en gang i dag.

Nå begynner jeg å skjelve litt, er det sant? :wideyed:

Vedlegg

• 20200817_063105.jpg
    20200817_063105.jpg
    39,3 KB · Visninger: 149
Back
Topp