IKM Uke 34

:hilarious: I dag da du endelig skulle driste deg til å teste!!:laughing002 Jeg som skulle inn nå å se om du hadde oppdatert :laughing002
Hahahaha klart å holdt meg sååå lenge for så å ikke teste før enda en dag senere :hilarious:
 
Gubben klarte ikke vente. Han reiste på apoteket rett før stengetid :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190823-211834_Gallery.jpg
    Screenshot_20190823-211834_Gallery.jpg
    14,1 KB · Visninger: 86
Jeg har polar ignite, så får ikke sett gjennomsnittpulsen, men jeg vet at når jeg ligger slengt i sofaen på kveldstid har pulsen tidligere ligget på mellom 58 og 65 slag i minuttet. De to siste dagene har jeg lagt merke til at den ligger på mellom 75 og 93, syns det er litt voldsomt mtp at jeg sitter helt i ro og er avslappeto_O i skrivende stund er den på 85, å jeg har sitte rolig de to siste timene...
 
Jeg har polar ignite, så får ikke sett gjennomsnittpulsen, men jeg vet at når jeg ligger slengt i sofaen på kveldstid har pulsen tidligere ligget på mellom 58 og 65 slag i minuttet. De to siste dagene har jeg lagt merke til at den ligger på mellom 75 og 93, syns det er litt voldsomt mtp at jeg sitter helt i ro og er avslappeto_O i skrivende stund er den på 85, å jeg har sitte rolig de to siste timene...
Hvilepulsen min er også 5 slag høyere enn normalt men 5 slag lavere enn EL. Den har steget gradvis de siste dagene:)
 
Bra vi skal i bryllup i morra så jeg får tankene over på noe annet, klør etter å teste!!
Gidder bare ikke bruke unødvendig mange tester hvis det er negativt liksom, så må prøve å holde meg til søndags morgen:hilarious:
 
Back
Topp