IKM Uke 34

Tr kom i hui og hast igår kveld. Minst to dager for tidlig, mistenker at omgangssyken og to døgn uten mat og drikke (fremdeles ikke fått i meg noe sæli) ødela for det som kunne vært, siden mens kom på cd 22 :banghead: jaja, bedre lykke i uke 38 :happy:
 
Jeg som ikke hadde troen denne pp’en.
Jeg tok test fordi jeg mener at mensen skulle ha kommet på mandag, men den har fremdeles ikke vist seg..

Kan ikke tro det :nailbiting::happy:
 

Vedlegg

  • 9E141CC1-1448-4C25-A4C5-69563F675A47.jpeg
    9E141CC1-1448-4C25-A4C5-69563F675A47.jpeg
    15,9 KB · Visninger: 74
En dag over ikm. Tror faktisk at idag er dagen for å ta ei litta test. Har ikke et halvt symptom en gang så har ikke troa. Men det hadde jeg forsåvidt ikke med de to små jeg har født heller :p
 
Her forsov jeg meg til jobb, så ble ingen testing :hilarious: men jeg er idag 4 dager over IKM og ingen tr har vist seg enda :happy:
 
12 dpo i dag, har fått skikkelig forsterket luktesans de siste dagene, men det kan jo være tilfeldig. Ellers ingen symptomer, så blir spennende med test på søndag , håper jeg klarer å holde meg til da:hilarious:
 
Jeg har fått et par svake tester og begynner å lure litt på dato IKM. Den ene appen sier 25, mens den andre sier 29. Blir spennende å se med disse testene fremover. Men tror jeg blir å henge i 2 IKM-grupper :)
 
Tok en cb digital med ukesindikator. Der sto det faktisk "Gravid 2-3" er helt paff, da jeg var helt sikker på at det ikke gikk denne gangen... Tror jeg kan settes på Gravid nå, jeg. :woot::angel8:dance018:happy093
Gratulerer såå mye!! :smiley-bounce016 Fikk du negativ test før positiv digital 2-3? Siden du ble så paff :hilarious:
 
Gratulerer såå mye!! :smiley-bounce016 Fikk du negativ test før positiv digital 2-3? Siden du ble så paff :hilarious:

Ja, testa negativ tidligere, husker ikke engang når... Følte meg så rar, så jeg følte at jeg måtte ta en test. Det var tidlig, men følte det liksom på meg. Da det ikke ga seg etter den negative testen måtte jeg bare prøve på nytt. Å da var jeg visst gravid.
 
Ikm (eller km:rolleyes:) i morgen. Har tatt så masse tester og alle har vært negative, så tenker det blir tr snart. Enten lørdag eller søndag. Skal ikke ta noen gleder på forskudd om det ikke blir imorra, men hvis ho ikke er kommet innen mandag, da er det noe galt:p
 
Back
Topp