minnimus
Forelsket i forumet
Det håper jeg du også fårDa håper jeg du snart får positiv test også!![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg du også fårDa håper jeg du snart får positiv test også!![]()
Jeg har smerter i begge hoftene (kommer å går) smerter/støl i korsryggen, støl på innsiden av det ene låret og strålende smerter ned i rompa og foten på høye siden.. Alt dette kommer å går.. Værst når jeg ligger eller sitter.. Har også stikking i underlivet i ny og ne.. Tanker? Jeg er 10 dpo i dag
Angelica, 04.07.13 - 06.07.13
![]()
Jeg blir her fortsatt, selvom jeg er litt usikker på om jeg har hatt EL pga testene.. Så vi får se
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Er 12dpo i dag, tok en blendahvit test igår. Tok en ny en idag tidlig og synes jeg ser antydning til strek :-D men er kanskje bare ønsketenkning. Håper det blir en tydelig strek og ingen tr på lørdag
Ikm i morgen og blenda hvit test i dag tidlig:-( hadde litt rar syklus sist nen tror hverfall at ikm er i morgen å da ser det jo litt dårlig ut:-(
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
GratulererWohoooo!!
Test i dag tidlig men negativ. Men heller ingen tegn til tr. Ja gjør det så sier jeg ifra hva som skjer☺Må ikke gi opp, dersom du ikke er sikker på syklusen kan jo EL ha vært litt senere og det tar litt lengre tid før du får positiv test.Testet på nytt i dag da?
Jeg flytter deg til "passert IKM" så lenge, så får du si ifra enten om du får positiv testeller om tante rød dukker opp.
![]()
Skrev jeg ikke i et innlegg at jeg flyttet?Men nå er du kanskje ganske sikker på at du hører til uke 35? For du står fortsatt på IKM i dag, men det virker ganske tydelig som at din EL kom litt senere.![]()
Jo d gjorde duSkrev jeg ikke i et innlegg at jeg flyttet?. Er på uke 35 hvert fall
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Skrev jeg ikke i et innlegg at jeg flyttet?. Er på uke 35 hvert fall
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
IKM i dag. Har du tatt noen ny test?Krysser fingrene for deg!
Tr kom ikke, men har ikke fått noen sterkere tester enda, så begynner å tvile litt, men er jo enda håp til tr kommer ;-)
Tok test i går, blenda hvitt:/ i dag skal tr komme, men ikke noe tegn til det enda! Håpe håpe håpe! (Er ganske sikker på at det ikke er noe da siden det var negativt i går)
Sent from my iPhone using BV Forum
da vil jeg melde min ankomst her hos dereikm 24 aug. fikk tanta for fult i dag og ligger på en syklus på 24-25 dager så da vil ikm bli 24 aug
pp 5 for oss.