*** IKM uke 34 ***

Jeg har smerter i begge hoftene (kommer å går) smerter/støl i korsryggen, støl på innsiden av det ene låret og strålende smerter ned i rompa og foten på høye siden.. Alt dette kommer å går.. Værst når jeg ligger eller sitter.. Har også stikking i underlivet i ny og ne.. Tanker? Jeg er 10 dpo i dag

❤️ Angelica, 04.07.13 - 06.07.13 ❤️

Har du tatt noen test? :) IKM i dag.

Jeg blir her fortsatt, selvom jeg er litt usikker på om jeg har hatt EL pga testene.. Så vi får se:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Men nå er du kanskje ganske sikker på at du hører til uke 35? For du står fortsatt på IKM i dag, men det virker ganske tydelig som at din EL kom litt senere. :)

Er 12dpo i dag, tok en blendahvit test igår. Tok en ny en idag tidlig og synes jeg ser antydning til strek :-D men er kanskje bare ønsketenkning. Håper det blir en tydelig strek og ingen tr på lørdag

IKM i dag. Har du tatt noen ny test? :) Krysser fingrene for deg!

Ikm i morgen og blenda hvit test i dag tidlig:-( hadde litt rar syklus sist nen tror hverfall at ikm er i morgen å da ser det jo litt dårlig ut:-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Må ikke gi opp, dersom du ikke er sikker på syklusen kan jo EL ha vært litt senere og det tar litt lengre tid før du får positiv test. :) Testet på nytt i dag da?

Jeg flytter deg til "passert IKM" så lenge, så får du si ifra enten om du får positiv test :D eller om tante rød dukker opp. :mad:

Må ikke gi opp, dersom du ikke er sikker på syklusen kan jo EL ha vært litt senere og det tar litt lengre tid før du får positiv test. :) Testet på nytt i dag da?

Jeg flytter deg til "passert IKM" så lenge, så får du si ifra enten om du får positiv test :D eller om tante rød dukker opp. :mad:
Test i dag tidlig men negativ. Men heller ingen tegn til tr. Ja gjør det så sier jeg ifra hva som skjer☺

Men nå er du kanskje ganske sikker på at du hører til uke 35? For du står fortsatt på IKM i dag, men det virker ganske tydelig som at din EL kom litt senere. :)
Skrev jeg ikke i et innlegg at jeg flyttet?:). Er på uke 35 hvert fall:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Skrev jeg ikke i et innlegg at jeg flyttet?:). Er på uke 35 hvert fall:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Nei, det siste innlegget ditt i denne tråden var det jeg quotet hvor du skrev at du ville bli her selv om du var usikker (det jeg quotet i går). ;) Jeg regnet egentlig med at du hadde flyttet ja. :) Håper du snart får positiv test!

Tok test i går, blenda hvitt:/ i dag skal tr komme, men ikke noe tegn til det enda! Håpe håpe håpe! (Er ganske sikker på at det ikke er noe da siden det var negativt i går)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tr kom ikke, men har ikke fått noen sterkere tester enda, så begynner å tvile litt, men er jo enda håp til tr kommer ;-)

Alltid håp til tr kommer ja! :) Du får oppdatere meg om tr kommer eller om du får positiv test.

Tok test i går, blenda hvitt:/ i dag skal tr komme, men ikke noe tegn til det enda! Håpe håpe håpe! (Er ganske sikker på at det ikke er noe da siden det var negativt i går)

Du får holde oss oppdatert! :)

da vil jeg melde min ankomst her hos dere :) ikm 24 aug. fikk tanta for fult i dag og ligger på en syklus på 24-25 dager så da vil ikm bli 24 aug :) pp 5 for oss.

IKM i dag. Har du testet? :) Eller fått besøk av tr? :mad:

Ikke noe tr enda, og ikke noe antydning til at den kommer i kveld heller! Krysser fingrene :)

Ikke nor tr på meg heller. Skulke kommet i går. Testet blankt i går, ikke tatt no i dag men tenkte i morgen hvis det fremdeles ikke er noe tegn til tanta☺

Da kom TR :-(:-( Håper på bedre lykke neste måned :-)

Back
Topp