Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strek! SpennendeDen "noe" er så svak at det er vanskelig å få den med, men her er den uredigert og redigert. Litt tydeligere i virkeligheten. Men umulig å se farge, så jeg er veldig innstilt på at det er en ny skyggestrek
Vis vedlegget 72945
Sent from my iPhone using BV Forum
Ser strek! Spennende![]()
Jeg ser også strek!Den "noe" er så svak at det er vanskelig å få den med, men her er den uredigert og redigert. Litt tydeligere i virkeligheten. Men umulig å se farge, så jeg er veldig innstilt på at det er en ny skyggestrek
Vis vedlegget 72945
Ser noe der jaDen "noe" er så svak at det er vanskelig å få den med, men her er den uredigert og redigert. Litt tydeligere i virkeligheten. Men umulig å se farge, så jeg er veldig innstilt på at det er en ny skyggestrek
Vis vedlegget 72945
Vet ikke helt hvor mange dpo jeg er! Har prøvd så lenge nå så bestemte meg for å droppe el-testene denne rundenSpennende da! Mange dpo er du?
Bilde??
*fra mobil*
OjJeg har testet nå og ser en svak strek... Er 12 dpo i dag. Testet ikke i går siden den var helt blank 10 dpo.
Er skikkelig skjelven nå
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Våger meg på å hviske takkOj. Ser en strek
. Så morro
. Hvisker gratulerer
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Ser strek derJeg har testet nå og ser en svak strek... Er 12 dpo i dag. Testet ikke i går siden den var helt blank 10 dpo.
Er skikkelig skjelven nå
Jeg har testet nå og ser en svak strek... Er 12 dpo i dag. Testet ikke i går siden den var helt blank 10 dpo.
Er skikkelig skjelven nå
Jeg har testet nå og ser en svak strek... Er 12 dpo i dag. Testet ikke i går siden den var helt blank 10 dpo.
Er skikkelig skjelven nå
Gratulerer så mye :-DJeg har testet nå og ser en svak strek... Er 12 dpo i dag. Testet ikke i går siden den var helt blank 10 dpo.
Er skikkelig skjelven nå
Gratulerer!Jeg har testet nå og ser en svak strek... Er 12 dpo i dag. Testet ikke i går siden den var helt blank 10 dpo.
Er skikkelig skjelven nå
GratulererJeg har testet nå og ser en svak strek... Er 12 dpo i dag. Testet ikke i går siden den var helt blank 10 dpo.
Er skikkelig skjelven nå
Her er testene helt hviteBare svaaaaaake tullestreker her, så da er nok løpet kjørt for meg denne gangen.
*fra mobil*