*** IKM uke 34 ***

Den "noe" er så svak at det er vanskelig å få den med, men her er den uredigert og redigert. Litt tydeligere i virkeligheten. Men umulig å se farge, så jeg er veldig innstilt på at det er en ny skyggestrek :)

ImageUploadedByBV Forum1408195375.506084.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Den "noe" er så svak at det er vanskelig å få den med, men her er den uredigert og redigert. Litt tydeligere i virkeligheten. Men umulig å se farge, så jeg er veldig innstilt på at det er en ny skyggestrek :)

Vis vedlegget 72945

Jeg ser også strek! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spennende da! Mange dpo er du?
Bilde??

*fra mobil*
Vet ikke helt hvor mange dpo jeg er! Har prøvd så lenge nå så bestemte meg for å droppe el-testene denne runden :p ikke kjente jeg noe særlig til el heller..men tipper jeg er mellom 9-11 dpo.
Har ikke så mye å legge ut bilde av..sterkeste streken er på den testen som jeg la ut bilde av! Nå er det så vidt jeg kan skimte noe :(
Følger med på testetråden din...spennendes ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja, strek er det ;) Men om streken betyr noe får tiden vise :)

Hvem tester imorgen?

Spennende med deg carro! Ser mer på din enn på mine!
Det som girer meg med mine er at tre ulike merker gir 'noe', det pleier ikke skje hos meg...
Og ja - jeg tester i morta :D såklart :p

*fra mobil*

Jeg har testet nå og ser en svak strek... Er 12 dpo i dag. Testet ikke i går siden den var helt blank 10 dpo.
Er skikkelig skjelven nå :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Oj:). Ser en strek❤️❤️❤️. Så morro:). Hvisker gratulerer❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jeg har testet nå og ser en svak strek... Er 12 dpo i dag. Testet ikke i går siden den var helt blank 10 dpo.

Gratulerer! :) Skal jeg sette deg på gravid? :)

* Taster på app på mobilen *

Den streken er ikke vanskelig å se! Gratulerer!! :)

Bare svaaaaaake tullestreker her, så da er nok løpet kjørt for meg denne gangen.

*fra mobil*

Bare svaaaaaake tullestreker her, så da er nok løpet kjørt for meg denne gangen.

*fra mobil*
Her er testene helt hvite :( men håper det fremdeles er ett lite håp :) sist jwg var gravid så tok jeg test 3-4 dager før tr og den var negativ, så kon ikke tr så tok test igjen og var da positiv men endte sa :( hvor mange dpo er du? :) lykke til å håper strekene blir sterkere hos deg :)

Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3

Back
Topp