*** IKM uke 34 ***

Ryker jeg først på en, så klarer jeg ikke å slutte. :p krysser fingrene for at du får to streker på fredag!

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja håper jeg også... da blir det nok dobbelt sjekking på mandag for å være sikker :) og kjøpe en cbd. :) orker ikke si noe til mannen før alt er sikkert. Han ble så utrolig skuffet i 1pp da jeg hadde kjemisk. Han hadde skikkelig gledet seg til å bli pappa til nr 2. Selv om han kun hadde vist det en liten stund.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja håper jeg også... da blir det nok dobbelt sjekking på mandag for å være sikker :) og kjøpe en cbd. :) orker ikke si noe til mannen før alt er sikkert. Han ble så utrolig skuffet i 1pp da jeg hadde kjemisk. Han hadde skikkelig gledet seg til å bli pappa til nr 2. Selv om han kun hadde vist det en liten stund.

Det kan ikke ha vœrt noe gøy for noen av dere.. :(

Nei, men det virker som det gikk mer inn på han. Jeg har mer den innstillingen, selv om det ikke klaffet denne gangen så vil det jo gjøre det en gang :)

Det vil det helt sikkert! Satser på at spira sitter nå!:)

Tilbake fra ferie og 7 dpo. Har virkelig slappet av og ikke stresset med ventingen, men nå som jeg er hjemme igjen er jeg allerede utålmodig etter testetid! Tenkte å teste på onsdag morgen (10dpo), men har egentlig ikke så god følelse denne pp :/

Sent from my iPad using BV Forum

Tilbake fra ferie og 7 dpo. Har virkelig slappet av og ikke stresset med ventingen, men nå som jeg er hjemme igjen er jeg allerede utålmodig etter testetid! Tenkte å teste på onsdag morgen (10dpo), men har egentlig ikke så god følelse denne pp :/

Håper den følelsen er feil :)

Ja, jeg også. Tror det like mye er en "forsvarsmekanisme" for ikke å bli skuffet. Prøver å skru ned forventningene siden jeg ble så lett gravid de andre gangene og merker at jeg ubevisst forventer det nå også...

Men tror dere det er for tidlig å teste 10 dpo? Mener det var da jeg fikk positiv test forrige gang?

Men tror dere det er for tidlig å teste 10 dpo? Mener det var da jeg fikk positiv test forrige gang?

Mange som får strek fra 9dpo men noen må vente nærmere ikm. Men det er sikkert bare prøve en bt i morgen tidlig. Cb kan man teste med ca 4 dager før ikm

Har bare 3 bt igjen :/ men kan godt hende jeg bare tar en sjekk i morgen likevel.. ;) nysgjerrig og testoman :D men 8dpo er nok litt vel tidlig.. Hvilke bt-firma leverer rasker? (Typ før onsdag....)

Har bare 3 bt igjen :/ men kan godt hende jeg bare tar en sjekk i morgen likevel.. ;) nysgjerrig og testoman :D men 8dpo er nok litt vel tidlig.. Hvilke bt-firma leverer rasker? (Typ før onsdag....)
De var veldig raske, men kommer ikke på hvor lang tid. Mener det kom iløpet av 5 dager i allefall

Hvis du bestiller nå på den norske bt-siden, så kan det være du får de på omsdag hvertfall.

*fra mobil*

Jeg bestilte på lavpris-tester.com og fikk de dagen etter :) de pakker og sender alle bestillingene de får mellom kl 09:00 og kl15:00 samme dagen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

De var veldig raske, men kommer ikke på hvor lang tid. Mener det kom iløpet av 5 dager i allefall

Jeg bestiller fra den danske, bestiller ofte kvelden dag 1, og da ligger de i postkassen dag 3 :) Varierer nok litt, men jeg har ihvertfall aldri ventet mer enn 1,5 dag. (De sender 6 dager i uken, frem til kl. 22 om kvelden.)

8dpo og så utålmodig. Venter på tester i posten, hper de kommer til torsdag eller fredag :)

Back
Topp