*** IKM uke 34 ***

Her er alle mine tester denne pp.
ImageUploadedByBV Forum1407495418.658565.jpg

Den var sterkest i går, så tror EL er i dag, tar en EL test i morgen for sikkerhetssyld, men den var litt svakere i dag:). Tempen har gått litt opp også:). Spent på denne pp:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hei :) Jeg er helt ny her på forumet men ser jeg hører til i denne tråden. Har IKM onsdag 20. august.
Er i pp1, og har testet med EL-tester denne perioden som var positiv tirsdag og onsdag formiddag og negativ onsdag ettermiddag. Vi har kunnet tenke oss barn lenge og har ikke gått på noe prevensjon på en stund og har bare tenke at skjer det så skjer det (så er vel egentlig ikke pp1.. men litt lenger), det er derfor jeg nå tester EL. Jeg har ganske uregelmessig mens grunnet PCO (mellom 27 og 38 dager). Ingen barn fra før og er 34 :) (han er 38)
Krysser fingre for at det funka som bare det denne mnd. :)
Velkommen:). Håpe dere blircraskt gravide:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hei :) Jeg er helt ny her på forumet men ser jeg hører til i denne tråden. Har IKM onsdag 20. august.
Er i pp1, og har testet med EL-tester denne perioden som var positiv tirsdag og onsdag formiddag og negativ onsdag ettermiddag. Vi har kunnet tenke oss barn lenge og har ikke gått på noe prevensjon på en stund og har bare tenke at skjer det så skjer det (så er vel egentlig ikke pp1.. men litt lenger), det er derfor jeg nå tester EL. Jeg har ganske uregelmessig mens grunnet PCO (mellom 27 og 38 dager). Ingen barn fra før og er 34 :) (han er 38)
Krysser fingre for at det funka som bare det denne mnd. :)

Velkommen og lykke til!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk :) føler denne ventetiden som kommer blir laaaang! første delen av syklusen var det jo mye fokus på å finne ut om jeg hadde EL i det hele tatt ;)

Lykke til dere og!

Tusen takk :) føler denne ventetiden som kommer blir laaaang! første delen av syklusen var det jo mye fokus på å finne ut om jeg hadde EL i det hele tatt ;)

Lykke til dere og!
Ja disse dpo dagene er lange... heldigvis 4 dager på rad med jobb nå så da går de litt fortere :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg blir snart smågal! CD 13 i dag og ingen tegn til EL! Har testet hver dag siden CD8! Har vanligvis en 29 dagers syklus, men venter nå EL etter første mens siden MA! Tror dere EL kommer, at jeg bare må være litt mer tålmodig? Temper også, lagt på 36,4 i hele veien, ingen tegn til stigning heller!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    657,5 KB · Visninger: 103
Jeg blir snart smågal! CD 13 i dag og ingen tegn til EL! Har testet hver dag siden CD8! Har vanligvis en 29 dagers syklus, men venter nå EL etter første mens siden MA! Tror dere EL kommer, at jeg bare må være litt mer tålmodig? Temper også, lagt på 36,4 i hele veien, ingen tegn til stigning heller!
Jeg har også sånne tester. Kan hende det kommer litt senere for oss nå:). Vi får krysse fingrer for at EL kommer snart:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Den ser sterkere ut på cd 11... hmm...

Den ser sterkere ut på cd 11... hmm...

Ja ikke sant? Syns det er veldig merkelig!:/ kan LH liksom stige litt og synke gjennom syklusen eller kan jeg ha hatt EL veldig tidlig?

Når på dagen har du tatt el prøven?

Jeg tar alle mine på morgenurin! De to første er tatt ca 9, den tredje ca 14(måtte bare teste en gang til) og den siste kl.7! Har tatt cb digital på CD 8 og 10 og en i dag også, alle uten smilefjes! :/

Jeg tar alle mine på morgenurin! De to første er tatt ca 9, den tredje ca 14(måtte bare teste en gang til) og den siste kl.7! Har tatt cb digital på CD 8 og 10 og en i dag også, alle uten smilefjes! :/
Jeg bruker å ta mine ca 11. Synes jeg får sterkest tester da :)

Jeg bruker å ta mine ca 11. Synes jeg får sterkest tester da :)

Skal prøve å gjøre det fremover:) litt vanskelig når jeg er på jobb bare :p men kanskje det er derfor de som er tatt ca 9 ser sterkest ut:)

Kan jeg få bli med her? :-)
Trodde ikm var 26., men er ganske sikker på at jeg har/hadde eggløsning torsdag/fredag/i dag.
Begynte å lytte til kroppen og den tyder på det, høyere temperatur, gjennomsiktig tykt slim, mensmurring, oppblåst (er ofte det da, så litt vanskelig å si) og økt sexlyst. Mangler bare ømme bryst. Hehe.. Og i dag driver det å bobler i magen. Hmmmmmm.. :-P
Så hiver meg på ikm 23., pp2 ;-)

Kan jeg få bli med her? :-)
Trodde ikm var 26., men er ganske sikker på at jeg har/hadde eggløsning torsdag/fredag/i dag.
Begynte å lytte til kroppen og den tyder på det, høyere temperatur, gjennomsiktig tykt slim, mensmurring, oppblåst (er ofte det da, så litt vanskelig å si) og økt sexlyst. Mangler bare ømme bryst. Hehe.. Og i dag driver det å bobler i magen. Hmmmmmm.. :-P
Så hiver meg på ikm 23., pp2 ;-)

Ført opp. :)

*Taster på app på mobilen*

Jeg må nok se lenge etter EL:(( CD 14 i dag og nå spotter jeg litt rosa/brunt! Skjønner ingenting :(

Last edited:
Jeg må nok se lenge etter EL:(( CD 14 i dag og nå spotter jeg litt rosa/brunt! Skjønner ingenting :(

Det er noen som blør litt ved EL, og det regnes visstnok som et fruktbar tegn.

Back
Topp