Åå, krysser fingrene for deg! Den testen er jo absolutt sterkere!Spotter litt. Men jeg er jo kjent for både styrt blødninger osv i alle svangerskap så dette kan gå begge veier![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, krysser fingrene for deg! Den testen er jo absolutt sterkere!Spotter litt. Men jeg er jo kjent for både styrt blødninger osv i alle svangerskap så dette kan gå begge veier![]()

Jeg opplever også dette. Helt sykt at de varierer sånn i styrke16 dpo og det er ingen tvil om at strekene blir sterkere. Men styrken varierer helt ekstremt. Bare se på disse to, Nr 1 etter to timer uten å ha vært på do, og nr 2 bare 30 min senere.
Vis vedlegget 488367

Vil tro syklusen kommer seg til normalen igjen, men forstår frustrasjonen din.. min syklus ble helt herpa etter svangerskap, og det tok lang tid før den var normal. Faktisk flere år. Men det er jo individuelt! Kan jo også være at du faktisk er gravidJeg blir gal! Absolutt 100% gal! Hadde masse murringer 5DPO, og en bitteliten blødning med kanskje en dråpe typ ferskt, lyserosa blod den kvelden. Ingenting mer. I går murra det mer og mer, tok seg på en måte opp i ryggen og alt, og ny runde med typ en dråpe lyserosa på papiret, og noen fler dråper ved første toalettbesøk i dag. Igjen, ikke noe mer. Murrer av og på, men ikke like ille som i går kveld. Er i dag 8DPO (ish), men har ikke testet eller tempet, så går kun på symptomer og tidligere erfaringer. Testene er foreløpig blenda, men har aldri spottet noe som helst før. Har LF på 10 dager vanligvis.. så nå bare venter jeg på at TR skal komme, og er livredd for at hele syklusen min er blitt fullstendig herpa av forrige svangerskap og ammeslutt i sommer![]()