IKM uke 33

IMG_1118.jpeg

Her er dagens. 10DPO. Ganske lik som testen igårkveld. Litt sterkere enn i går morges.
Hadde håpet den skulle bli litt sterkere men det er vel noe med at det økes hver andre dag?

Vis vedlegget 488400
Her er dagens. 10DPO. Ganske lik som testen igårkveld. Litt sterkere enn i går morges.
Hadde håpet den skulle bli litt sterkere men det er vel noe med at det økes hver andre dag?
Denne testen ser helt fin ut! Hcg øker litt hver dag, men det dobler seg annenhver dag. Så du vil nok se en enda større forskjell i morgen :Heartred

Så rart at det blir hvite streker. Har du prøvd å teste fra annet merke eller annen batch? :D
Har ikke annet hjemme enn to clearblue digitaltester (tidligtester), som jeg aller helst vil spare til jeg er noenlunde sikker på at jeg kommer til å få positivt. Kan evt kjøpe noe om de blir sånn i morgen også! Men da er jeg på cd27 og fikk mens forrige syklus på cd28, så må nesten se an om det blir verdt å kjøpe flere tester :D

Vis vedlegget 488422
Test i kveld. 10 DPO. Clearblue er tidligtest varianten.
Tror jeg stoler på resultatet nå og kan sette meg på gravid.

Masse lykke til alle sammen! Ikke gi opp håpet. Etter 10 mnd prøving og ingen strek tidligere, så plutselig bare klaffet det!
Gratulerer så mye♥️ Endelig ble det din tur♥️

Jeg blir sprø. Har altså så mange symptomer men alle er jo samme som før mensen.

Har fjernet spiralen rett før EL og har derfor ikke hatt normal syklus på nesten 9 år. Det som frustrerer er jo at jeg ikke aner om det er en ekstra heftig syklus pga spiralen eller om det er noe mer. Hadde ikke spesielt PMS før forrige svangerskap eller når jeg hadde normale sykluser.

Må vente to dager til før jeg får testet lørdag morgen.

Føler testene har stagnert! :shifty: Må få kjøpt digital og noe annet enn makesure i dag tror jeg :hilarious:

Vedlegg

• IMG_4830.jpeg
    IMG_4830.jpeg
    243,1 KB · Visninger: 23
Jeg blir sprø. Har altså så mange symptomer men alle er jo samme som før mensen.

Har fjernet spiralen rett før EL og har derfor ikke hatt normal syklus på nesten 9 år. Det som frustrerer er jo at jeg ikke aner om det er en ekstra heftig syklus pga spiralen eller om det er noe mer. Hadde ikke spesielt PMS før forrige svangerskap eller når jeg hadde normale sykluser.

Må vente to dager til før jeg får testet lørdag morgen.
Jeg ville tenkt spiralen har skylda. Tar nok litt tid før kroppen normaliserer seg, og hormoner skal man ikke kimse av, de kan gjøre mye rart. :)

Back
Topp