En lang slintrete ting med klump på enden hørtes ikke ut som vanlig mensen nei! Her hadde definitivt jeg bedt om en sjekk. For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor ultralyd etter abort er obligatorisk.Jeg var inn og ut i et par uker da de ikke var 100% sikre da hcg ikke gikk ned. Den var på 10.000, jeg var overbevist om at det var over hele veien. Dagen før jeg skulle inn å få tabletter startet aborten av seg selv. Hcg hadde fagott veldig ned dagen etter på kontroll. Hadde da fortsatt rester. De vurderte å bruke vakuum å fjerne og gi tabletter. Men iom jeg reiste på ferie dagen etterpå syns de jeg kunne avvente og ta ny hcg etter en uke. HCG var da på 18. Fikk ut en ganske god klump i etterkant av dette og fikk negative tester 9dpo. Trodde jeg var good to go da. Spottet da fra 6dpo. Fikk kraftig mens 12 dpo. Fikk igjen el nå på cd12. Startet å spotte 9 dpo, men følte meg egentlig så gravid. 10 dpo kom det plutselig en lang slintrete ting med klump på enden(type hudfarget/lys brun). Aner ikke om dette var en rest av hinner. Nå har jeg ganske vanlig mens til å være meg vil jeg si.. men lurer jo på om jeg burde vært å sjekket at alt faktisk er ute, til tross for meg hcg?
Sorry lang melding med ikke så herlige detaljer…
Detaljer skal du ikke være redd for. Her i forumet kan vi snakke om det meste.
Etter mitt fjerde egguttak, hvor jeg hadde gått på hormoner i over en måned, opplevde jeg for første gang i mitt liv en "decidual cast". Altså hele endometriet kom ut i én stor klump.
kunne se hele formen, starten på egglederene, alt. Hadde jeg ikke hatt google hadde jeg løpt til legevakten. 
Spennende

Om det er noe trøst har jeg alltid hatt 10 dagers lutealfase, og har fått to små skatter på PP3 og en luring som kom før vi rakk å prøve, så det trenger ikke bety at det ikke vil ordne seg, men forstår veldig godt fortvilelsen din
Lot den ligge igjen på badet og når den var tørr kom det skygge, som jeg såvidt kunne myse meg til langt inni øynene mine når den var våt.
(Men kan selvsagt hende at andre har en annen erfaring)