IKM uke 33

Jeg var inn og ut i et par uker da de ikke var 100% sikre da hcg ikke gikk ned. Den var på 10.000, jeg var overbevist om at det var over hele veien. Dagen før jeg skulle inn å få tabletter startet aborten av seg selv. Hcg hadde fagott veldig ned dagen etter på kontroll. Hadde da fortsatt rester. De vurderte å bruke vakuum å fjerne og gi tabletter. Men iom jeg reiste på ferie dagen etterpå syns de jeg kunne avvente og ta ny hcg etter en uke. HCG var da på 18. Fikk ut en ganske god klump i etterkant av dette og fikk negative tester 9dpo. Trodde jeg var good to go da. Spottet da fra 6dpo. Fikk kraftig mens 12 dpo. Fikk igjen el nå på cd12. Startet å spotte 9 dpo, men følte meg egentlig så gravid. 10 dpo kom det plutselig en lang slintrete ting med klump på enden(type hudfarget/lys brun). Aner ikke om dette var en rest av hinner. Nå har jeg ganske vanlig mens til å være meg vil jeg si.. men lurer jo på om jeg burde vært å sjekket at alt faktisk er ute, til tross for meg hcg?

Sorry lang melding med ikke så herlige detaljer…
En lang slintrete ting med klump på enden hørtes ikke ut som vanlig mensen nei! Her hadde definitivt jeg bedt om en sjekk. For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor ultralyd etter abort er obligatorisk.

Detaljer skal du ikke være redd for. Her i forumet kan vi snakke om det meste. :laughing002 Etter mitt fjerde egguttak, hvor jeg hadde gått på hormoner i over en måned, opplevde jeg for første gang i mitt liv en "decidual cast". Altså hele endometriet kom ut i én stor klump. :wideyed: kunne se hele formen, starten på egglederene, alt. Hadde jeg ikke hatt google hadde jeg løpt til legevakten. :laughing002

IMG_1066.jpeg
Jeg er så teit men liker å tro at jeg kan skimte noe her. Men er jo bare 8DPO og tror det er ønsketenking. Men må myse skikkelig hardt og ha maks lys på skjermen :playful:
Jeg må øve meg på å ikke være så utålmodig.

Hei, vil gjerne bli meg på her :Heartpink
Vi prøver på nummer 2, brukte 1 år og 6 måneder på å bli gravid med nummer en og begynner å gå en stund denne gangen også. Hadde en kjemisk i januar og håper det klaffer denne måneden.:smiley-ashamed005

Tok test i dag morgens er nå 10 dpo, ingen strek.:rolleyes:

1786443336804.jpeg

Bamsekos - 30 - B2 - PP13 - EL ca. 1.8 - IKM 16.8

15 dpo og jeg tester altfor mye! Og flere tester er på vei i posten. I dag fikk jeg "2-3" på digital. Jeg kllarer ikke helt å tro at det skal gå bra denne gangen, men foreløpig så er jeg gravid :). Så kan settes på det!
Vis vedlegget 488265
Hurra♥️ Jeg setter deg på gravid♥️

En lang slintrete ting med klump på enden hørtes ikke ut som vanlig mensen nei! Her hadde definitivt jeg bedt om en sjekk. For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor ultralyd etter abort er obligatorisk.

Detaljer skal du ikke være redd for. Her i forumet kan vi snakke om det meste. :laughing002 Etter mitt fjerde egguttak, hvor jeg hadde gått på hormoner i over en måned, opplevde jeg for første gang i mitt liv en "decidual cast". Altså hele endometriet kom ut i én stor klump. :wideyed: kunne se hele formen, starten på egglederene, alt. Hadde jeg ikke hatt google hadde jeg løpt til legevakten. :laughing002
Helt enig, hvorfor i alle dager er det ikke obligatorisk oppfølgning. Jeg har sendt mld til lege for en sjekk.

For en ekkel opplevelse for deg.. heøighet :facepalm:

Ahh dritt tester når de er tørka :bag: Lot den ligge igjen på badet og når den var tørr kom det skygge, som jeg såvidt kunne myse meg til langt inni øynene mine når den var våt.
Vet jo da at den ikke er gyldig, så er jo egentlig bare å kaste den :facepalm:
IMG_5207.jpeg
IMG_5209.jpeg
IMG_5211.jpeg

Ahh dritt tester når de er tørka :bag: Lot den ligge igjen på badet og når den var tørr kom det skygge, som jeg såvidt kunne myse meg til langt inni øynene mine når den var våt.
Vet jo da at den ikke er gyldig, så er jo egentlig bare å kaste den :facepalm:
Vis vedlegget 488304Vis vedlegget 488305Vis vedlegget 488306
Jeg tror aldri jeg har fått strek etter tørking på tester som i utgangspunktet var negative. Heller motsatt, at man først kan se streken, men så forsvinner den når det tørker. Så jeg blir ikke overrasket hvis dette kan være begynnelsen på noe :smiley-angelic006 (Men kan selvsagt hende at andre har en annen erfaring)

Jeg tror aldri jeg har fått strek etter tørking på tester som i utgangspunktet var negative. Heller motsatt, at man først kan se streken, men så forsvinner den når det tørker. Så jeg blir ikke overrasket hvis dette kan være begynnelsen på noe :smiley-angelic006 (Men kan selvsagt hende at andre har en annen erfaring)
Har dessverre fryktelig dårlig erfaring med skyggestreker, på alle tester egentlig :dead:

Back
Topp