IKM uke 33

Fine skyggestreker det der da! :D Nå har jeg prøvd så lenge at det er mulig jeg har blitt surrete i hodet, men jeg liker å få skyggestreker. Bedre enn blenda. For da kan jeg kose meg litt lengre i den håpefulle bobla. :p
Haha ja, skyggestreker gir håp, skulle tro håper var ute nå som jeg blør lett, men neida her må testetøsa teste bare for sikkerthetskyld, tenk om jeg er en av de som får skikkelig positiv test etter en liten blødning :pompus: hadde egentlig lagt det fra meg, så begynner man å håpe igjen da. :hilarious:

Testen nå (nederst) ble hvertfall bedre enn i dag tidlig!! (Øverst) så tenker det var noe galt med den første.
Men skulle gjerne sett enda bedre farge på streken 13 dpo. Null erfaring med dette merket så kanskje det bare trenger mere får å få sterke streker. Prøver å ikke bekymre meg!

Vedlegg

• IMG_1973.jpeg
    IMG_1973.jpeg
    103,8 KB · Visninger: 12
Har bare sneket i gruppa, gratulerer til alle babystreker <3 Her kom mensen igjen etter 6 PP. Dere som også har brukt tid, har dere noen tips for å bevare mental helse oppi dette? Sliter med og skjønne hvorfor det ikke går... "Alle" rundt meg blir gravide på 1-3 PP.
Jeg har vært gravid fire ganger, blitt gravid på 2-3 pp. Nå er vi på pp 6 etter SA, skjønner ingenting jeg heller. Men vi er mange ❤ :Heartred

Testen nå (nederst) ble hvertfall bedre enn i dag tidlig!! (Øverst) så tenker det var noe galt med den første.
Men skulle gjerne sett enda bedre farge på streken 13 dpo. Null erfaring med dette merket så kanskje det bare trenger mere får å få sterke streker. Prøver å ikke bekymre meg!
Synes det var en kjempefin strek! Her er fra min siste graviditet. Synes din ser sterkere ut. :)

Vedlegg

• Screenshot_20260316_142533_Canva.jpg
    Screenshot_20260316_142533_Canva.jpg
    67,3 KB · Visninger: 32
Synes det var en kjempefin strek! Her er fra min siste graviditet. Synes din ser sterkere ut. :)
Okei takk! Det var fint å se! Forrige graviditet var jeg ikke testegal som nå, haha. Var testegal med første i 2020, men det begynner å bli noen år siden. Men da ser det ut som jeg er helt i rute! Tror jeg må prøve å teste annenhver dag eller noe istedenfor. Hvis jeg klarer..

Har bare sneket i gruppa, gratulerer til alle babystreker <3 Her kom mensen igjen etter 6 PP. Dere som også har brukt tid, har dere noen tips for å bevare mental helse oppi dette? Sliter med og skjønne hvorfor det ikke går... "Alle" rundt meg blir gravide på 1-3 PP.
med min første tok det 3 år før jeg ble gravid. Da fikk jeg vite at det er veldig vanlig å bruke 6mnd -12 mnd før det klaffer. Jeg hadde veldig ustabil syklus etter p pille slutt så kroppen trengte rett og slett tid på å stabilisere seg. Men andre gikk det på andre forsøk, litt i sjokk der, da jeg trodde at det kom til å ta langt tid denne gangen også. Det er så mye som må stemme for at det går sin gang, så ikke stress, kontakt gynekolog hvis du føler noe er off og ta blodprøver etc. masse lykke til! Til slutt fester egget seg og du sitter med positiv test i hånden :joyful: :Heartpink

:hilarious: Mine flotte skygge streker i dag også
Vis vedlegget 488226Vis vedlegget 488227
Tok en test for klarte ikke la være.. hehe 11 dpo, begynte å blø litt i natt. Men har merket at det er mye mindre enn vanlig.. får jo se om det tar seg opp som en normal mensen hos meg hvor den blir veldig kraftig. Men noen som har vært borti feste blødning før? Eller hormonell blødning? Synes jeg fortsatt ser noe, men er vel som å tro på julenissen det her.. :dead:
Jeg hadde festeblødning med første. Trodde det var mensen. Gikk en eller to dager før testen var svakt positiv. Vet ikke når eggløsning var, men det var CD35 testen ble positiv.

Dette er da en kjempefin 13 dpo-test! :joyful: Gratulerer!

Fine skyggestreker det der da! :D Nå har jeg prøvd så lenge at det er mulig jeg har blitt surrete i hodet, men jeg liker å få skyggestreker. Bedre enn blenda. For da kan jeg kose meg litt lengre i den håpefulle bobla. :p
Enig! Morsommere med skygger enn med ingenting. Og så betviler jeg i mange tilfeller også konseptet «skygger». Hvis man putter en test i bare vann og får samme skygge, så OK, da er det nok dårlige tester. Men ellers tenker jeg at veldig mye av det vi omtaler som «bare skygger» faktisk kan være tidlig positive tester, og at om de ikke utvikler seg og man får mensen, så var det nok en ørliten kjemisk graviditet. Så absolutt mye morsommere og motiverende med «skygger» enn med ingenting, spør du meg!

Tok du piller eller hadde du utskrapning også? Er det lenge siden? Jeg måtte ha utskrapning med sånn vakum "sugerør" og etter det jeg har googlet meg fram til så kan slimhinnen bruke noen sykluser på å få normal tykkelse igjen. Er veldig spent på hvordan denne menstruasjonen blir. Forrige gang blødde jeg veldig lite.
Jeg var inn og ut i et par uker da de ikke var 100% sikre da hcg ikke gikk ned. Den var på 10.000, jeg var overbevist om at det var over hele veien. Dagen før jeg skulle inn å få tabletter startet aborten av seg selv. Hcg hadde fagott veldig ned dagen etter på kontroll. Hadde da fortsatt rester. De vurderte å bruke vakuum å fjerne og gi tabletter. Men iom jeg reiste på ferie dagen etterpå syns de jeg kunne avvente og ta ny hcg etter en uke. HCG var da på 18. Fikk ut en ganske god klump i etterkant av dette og fikk negative tester 9dpo. Trodde jeg var good to go da. Spottet da fra 6dpo. Fikk kraftig mens 12 dpo. Fikk igjen el nå på cd12. Startet å spotte 9 dpo, men følte meg egentlig så gravid. 10 dpo kom det plutselig en lang slintrete ting med klump på enden(type hudfarget/lys brun). Aner ikke om dette var en rest av hinner. Nå har jeg ganske vanlig mens til å være meg vil jeg si.. men lurer jo på om jeg burde vært å sjekket at alt faktisk er ute, til tross for meg hcg?

Sorry lang melding med ikke så herlige detaljer…

Gøy at så mange er aktive her inne, og moro med alle tester♥️ Måtte det blir mange fine aprilspirer♥️ Jeg havnet i uke32, og har fått mens. Men jeg prøver å holde det så oppdatert som mulig her. Gi meg gjerne et vink om dere skal sette på gravid eller tr♥️

Ønsker alle lykke til♥️

Da hører vel jeg kanskje til her også da? Siste mens var 21.07 så jeg skulle hatt el rundt 6-7aug. Men jeg står med positive tester enn så lenge så eggløsning må jo ha kommet før. Henger her inne litt siden det er lenge til ikm og jeg selv er usikker:Heartred

Scarlett- 30 - B3 - PP6 etter SA- EL aner ikke IKM rundt 15 vil jeg tro? :hungry:

Dagens test 13 dpo! Har holdt pusten i helgen da jeg glemte å kjøpe nye tester og ikke har fått testet på to dager! Men stigningen ser heldigvis ganske ok ut:Heartpink

@Tenkendelig - jeg kan setter på gravid, for akkurat nå er jeg det! Må det bare holde hele vegen:Heartpink:Heartpink

Vedlegg

• IMG_8633.jpeg
    IMG_8633.jpeg
    413,8 KB · Visninger: 42
  • IMG_8613.jpeg
    IMG_8613.jpeg
    352,4 KB · Visninger: 42
Dagens test 13 dpo! Har holdt pusten i helgen da jeg glemte å kjøpe nye tester og ikke har fått testet på to dager! Men stigningen ser heldigvis ganske ok ut:Heartpink

@Tenkendelig - jeg kan setter på gravid, for akkurat nå er jeg det! Må det bare holde hele vegen:Heartpink:Heartpink
Så fine tester, og god stigning ikke minst :Heartred

Tror ikke dette lover godt for min del. Første test er tatt i morges. Midten rundt 1630 og siste nå. Den er betydelig svakere enn den jeg tok i ste:shifty:
Så hvor mange dpo tror vi disse testene er? Jeg aner ikke selv:gen014

Vedlegg

• IMG_4769.jpeg
    IMG_4769.jpeg
    154,3 KB · Visninger: 55
  • IMG_4783.jpeg
    IMG_4783.jpeg
    251,6 KB · Visninger: 55
  • IMG_4787.jpeg
    IMG_4787.jpeg
    239,1 KB · Visninger: 55
Da hører vel jeg kanskje til her også da? Siste mens var 21.07 så jeg skulle hatt el rundt 6-7aug. Men jeg står med positive tester enn så lenge så eggløsning må jo ha kommet før. Henger her inne litt siden det er lenge til ikm og jeg selv er usikker:Heartred

Scarlett- 30 - B3 - PP6 etter SA- EL aner ikke IKM rundt 15 vil jeg tro? :hungry:
Velkommen og gratulerer ♥️

Tror ikke dette lover godt for min del. Første test er tatt i morges. Midten rundt 1630 og siste nå. Den er betydelig svakere enn den jeg tok i ste:shifty:
Så hvor mange dpo tror vi disse testene er? Jeg aner ikke selv:gen014
Kan det være at det var litt utvannet urin? Ser streken godt på alle tre. Og det dobles vel gjerne annenhver dag bare. Så kanskje det er sterkere i morgen? Kanskje de er 9-12 DPO et sted?

Back
Topp