IKM uke 33

IMG_2190.jpeg

Da er det EL på gang her :happy:
Første aksjer lagt og satser på litt mer i kveld. Hurra, dette var skikkelig bra timing.

Miss-Babysyk - 39- B3- PP1- EL 30.07 - IKM 11.08

Endelig er kjæresten med på en liten til :love7
Jeg har vært klar siden nr 2 var 1 mnd, største er snart 11 år så håper på en siste før jeg føler jeg er for gammel, tok 1 år og to tap sist før blidfisen vår satt :Heartred
Velkommen♥️

6 dpo i dag, så nå begynner det å bli smått spennende! Men jeg skal IKKE teste før 8 dpo :angel4
Spennende tider nå, jeg er også 6 dpo nå tror jeg.. er så mye murringer. Positiv til de egentlig, men også redd for å begynne å spotte allerede i dag som sist syklus..

Spennende tider nå, jeg er også 6 dpo nå tror jeg.. er så mye murringer. Positiv til de egentlig, men også redd for å begynne å spotte allerede i dag som sist syklus..
Satser på at murringene er et tegn på noe positivt! Selv kjenner jeg ikke noe som helst, men det er jo fortsatt tidlig.

Skjønner ingenting nå. Har jeg en veldig kort LH topp eller har jeg ikke hatt EL denne syklusen? Tilnærmet positiv i dag tidlig med morgenurin, og kjempesvak i kveld?

Vedlegg

• IMG_4512.jpeg
    IMG_4512.jpeg
    105,7 KB · Visninger: 8
Skjønner ingenting nå. Har jeg en veldig kort LH topp eller har jeg ikke hatt EL denne syklusen? Tilnærmet positiv i dag tidlig med morgenurin, og kjempesvak i kveld?
Hmm, ikke så godt å si, pleier du å ha kort topp?
Jeg har hatt helt opp i 0.71 i premom uten å få økning/eggløsning før en uke senere.

Back
Topp