IKM uke 33

Jeg kan også settes på gravid! :Heartred

Vedlegg

• BB6A5F52-F269-4708-923A-6107F5F838B7.jpeg
    BB6A5F52-F269-4708-923A-6107F5F838B7.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 104
Gratulerer så mye!! Det gir meg så mye håp når jeg ser andre langtidsprøvere som får det til. ❤️❤️❤️
Så gøy med mange gravide i denne gruppen! Jeg må visst begynne med ananas jeg :hilarious:
Tusen takk :Heartpink Ja skjønner hva du mener, det ga meg også håp å se at andre langtidsprøvere plutselig bli gravide - og plutselig ble jeg det også selv om det nesten virket umulig. Krysser fingrene for at du kommer rett bak :Heartpink Hehe ja, ananas kan ikke skade ihvertfall :knegg:

Dagens test. 25mlu
4+0 idag ut ifra menstermin. Litt usikker på el. 3+6 ut ifra det jeg tror. Tok en digital i går, som fremeles viste 1-2. Venter litt med en ny, siden jeg bare blir skuffet om det står 1-2 enda.
Etter en kjemisk i juni er jeg nok unormalt mer på testeren denne gang. Enda da ble testene veldig fort svake.

Vedlegg

• 20220816_171736.jpg
    20220816_171736.jpg
    1,8 MB · Visninger: 154
Gratulerer til alle gravide. Her sitter jeg med en blendahvit test, men det er kveld, og ikke etter riktig type urin. Men sjansen er nok liten for at jeg er gravid. Har hatt lite tid til prøving denne måneden, og nå er jeg syk også. Hadde 2 dager med elsymptomer, før de mystisk forsvant helt igjen. Så tenkte kanskje at denne gangen hadde jeg faktisk el, men det vil vise seg de neste dagene om jeg faktisk får mensen til riktig tid (regna til den 18. Om jeg har 28 dagers syklus da). Men ila helga kan stemme. Så får jeg ta en test en gang i blant fremover

Dagens test. 25mlu
4+0 idag ut ifra menstermin. Litt usikker på el. 3+6 ut ifra det jeg tror. Tok en digital i går, som fremeles viste 1-2. Venter litt med en ny, siden jeg bare blir skuffet om det står 1-2 enda.
Etter en kjemisk i juni er jeg nok unormalt mer på testeren denne gang. Enda da ble testene veldig fort svake.
Hei! Dette er som å lese om meg selv. Er 4+1 i dag. Digital viser fortsatt 1-2, og jeg hadde også kjemisk i juni. Men merker forskjell og ser at de andre testene er mye sterkere enn de i juni. Håper vi får slippe litt av bekymringen snart ❤️

Back
Topp