Tusen takkGratulerer!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer!!!
GratulererJeg kan settes på gravid! Håpe den holde til termin![]()
GratulererJeg kan også settes på gravid!![]()
Tusen takkGratulerer![]()

Kommer an på hvor sensitiv testen din er. Forrige gang fikk jeg negativ på 9 dpo på CBD digital (25 mlu), men postitiv på 11 dpo (ikm-dagen)Negativ test 10 dpo. Noen andre som har fått negativ 10 dpo og positiv senere?
Gratulerer![]()
Sniker! Gratulerer så masse!!!Vi har vært i samme IKM grupper og Vipps, begge to er gravide nå
![]()
Tusen takkGratulerer![]()
![]()

Gratulerer så mye!10 dpo!Kanskje var det ananasen som hjalp?
![]()
Hehe ja kanskje det 
Gratulerer så mye!! Det gir meg så mye håp når jeg ser andre langtidsprøvere som får det til.![]()
Tusen takkSå gøy med mange gravide i denne gruppen! Jeg må visst begynne med ananas jeg![]()
Ja skjønner hva du mener, det ga meg også håp å se at andre langtidsprøvere plutselig bli gravide - og plutselig ble jeg det også selv om det nesten virket umulig. Krysser fingrene for at du kommer rett bak
Hehe ja, ananas kan ikke skade ihvertfall 
Gratulerer så mye!!Jeg kan settes på gravid! Håpe den holde til termin![]()

Tusen takk! Gratulerer til deg også!Gratulerer så mye!Hehe ja kanskje det
![]()
Tusen takkHurra, gratulerer![]()
![]()
i like så!Hei! Dette er som å lese om meg selv. Er 4+1 i dag. Digital viser fortsatt 1-2, og jeg hadde også kjemisk i juni. Men merker forskjell og ser at de andre testene er mye sterkere enn de i juni. Håper vi får slippe litt av bekymringen snartDagens test. 25mlu
4+0 idag ut ifra menstermin. Litt usikker på el. 3+6 ut ifra det jeg tror. Tok en digital i går, som fremeles viste 1-2. Venter litt med en ny, siden jeg bare blir skuffet om det står 1-2 enda.
Etter en kjemisk i juni er jeg nok unormalt mer på testeren denne gang. Enda da ble testene veldig fort svake.