IKM uke 33

Her har puppene slutta å være ømme etter en uke. IKM på onsdag, litt brun utflod i dag. Bruker ikke å ha det før mens. Tok denne testen i dag, vet ikke om noen andre ser en slags strek her. Eller om det er bare jeg som bare har så lyst til å se strek at jeg dikter opp en i hodet mitt:banghead::smiley-ashamed008
20220815_140832.jpg

Jeg får smøre meg med den tålmodigheten jeg ikke har å ta en ny test i morgen tidlig for å bli litt klokere...

Her har puppene slutta å være ømme etter en uke. IKM på onsdag, litt brun utflod i dag. Bruker ikke å ha det før mens. Tok denne testen i dag, vet ikke om noen andre ser en slags strek her. Eller om det er bare jeg som bare har så lyst til å se strek at jeg dikter opp en i hodet mitt:banghead::smiley-ashamed008Vis vedlegget 386776

Jeg får smøre meg med den tålmodigheten jeg ikke har å ta en ny test i morgen tidlig for å bli litt klokere...
Synes jeg skimter en strek. Ganske lik som min tidligere test :)

Fikk denne i går, 12 dpo :love017 :sad010

Vis vedlegget 386753

Er litt i sjokk både mannen og jeg, vi har prøvd så lenge og klarer ikke helt skjønne at endelig er det vår tur. Men tenker den er såpass tydelig at jeg kan settes på gravid :eek: :D

Edit: Jeg var også en av dem som spiste ananas etter EL ;) (men gikk også på letrozol)
Er ananas et kjerringråd for å bli gravid? Fortell fortell :joyful:

Fikk denne i går, 12 dpo :love017 :sad010

Vis vedlegget 386753

Er litt i sjokk både mannen og jeg, vi har prøvd så lenge og klarer ikke helt skjønne at endelig er det vår tur. Men tenker den er såpass tydelig at jeg kan settes på gravid :eek: :D

Edit: Jeg var også en av dem som spiste ananas etter EL ;) (men gikk også på letrozol)
Gratulerer så mye!! Det gir meg så mye håp når jeg ser andre langtidsprøvere som får det til. ❤️❤️❤️

Her har puppene slutta å være ømme etter en uke. IKM på onsdag, litt brun utflod i dag. Bruker ikke å ha det før mens. Tok denne testen i dag, vet ikke om noen andre ser en slags strek her. Eller om det er bare jeg som bare har så lyst til å se strek at jeg dikter opp en i hodet mitt:banghead::smiley-ashamed008Vis vedlegget 386776

Skimter :biggrin

Ser dårlig ut her… 10 dpo, ingen strek å skimte på tidligtesten fra Babyplan. Ikm er i morgen eller onsdag. Tar en test da også hvis ikke tr har kommet, mulig det blir en digital da

Last edited:
Back
Topp