Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det er vanskelig å se på bilde! Men håper for deg at det blir sterkere etterhvert7dpo og blendaføler meg kvalm så måtte ta en test. Hvor mer jeg stirrer føler jeg at jeg ser antydning til en startende strek
Ikke mist håpet før evt tr kommerHelt blenda 11 DPO.. Nå røyk det lille håpet jeg hadde, haha
Testet i går kveld, den er helt klart negativ, den jeg tok i morges er jeg litt usikker på egentlig, jeg kan skimte en svak svak svak svak strek, men dette kan jo også være skyggestrek eller ønsketenkning osv, spennende å se om det utvikler seg de neste dagene, jeg er ca 8/9 dpo så enda veldig tidlig
Ser strekenOkei, røk på smellen og testet tidligere enn planlagtTestet i går kveld, den er helt klart negativ, den jeg tok i morges er jeg litt usikker på egentlig, jeg kan skimte en svak svak svak svak strek, men dette kan jo også være skyggestrek eller ønsketenkning osv, spennende å se om det utvikler seg de neste dagene, jeg er ca 8/9 dpo så enda veldig tidlig
Den øverste er fra i går og den nederste fra idag, jeg syns begge ser negativ ut på bilde, men den nederste skimter jeg strek på i virkeligheten![]()
Nei slutt å tull, hahhaSer streken![]()

Skimter også en strek på nederste!Okei, røk på smellen og testet tidligere enn planlagtTestet i går kveld, den er helt klart negativ, den jeg tok i morges er jeg litt usikker på egentlig, jeg kan skimte en svak svak svak svak strek, men dette kan jo også være skyggestrek eller ønsketenkning osv, spennende å se om det utvikler seg de neste dagene, jeg er ca 8/9 dpo så enda veldig tidlig
Den øverste er fra i går og den nederste fra idag, jeg syns begge ser negativ ut på bilde, men den nederste skimter jeg strek på i virkeligheten![]()
Ser strek strekenOkei, røk på smellen og testet tidligere enn planlagtTestet i går kveld, den er helt klart negativ, den jeg tok i morges er jeg litt usikker på egentlig, jeg kan skimte en svak svak svak svak strek, men dette kan jo også være skyggestrek eller ønsketenkning osv, spennende å se om det utvikler seg de neste dagene, jeg er ca 8/9 dpo så enda veldig tidlig
Neste pp klaffer det neppe for da er jeg på konferanse akkurat når jeg får EL, så nå blir ventetiden ekstra lang til neste gang det kan gå :/spennende, krysser fingrene for at det er baby strek og ikke skyggeSkimter også en strek på nederste!![]()
Det er ikke over før TR kommer, så det er fremdeles håpÅrh... Føler kroppen min er så rar nå, og jeg er så emosjonell. Bare skikkelig trist i dag, av en eller annen grunn. Og negative tester 10 dpo betyr stort sett at det ikke gikkNeste pp klaffer det neppe for da er jeg på konferanse akkurat når jeg får EL, så nå blir ventetiden ekstra lang til neste gang det kan gå :/

Det er sant... Tror det er pms som får meg til å se litt ekstra grått på ting nåDet er ikke over før TR kommer, så det er fremdeles håp![]()

Og no de siste dagene så stikker det veldig mot lysken på begge sider. GratulererTok sjangsen på en digital![]()

GratulererTok sjangsen på en digital![]()

GratulererTok sjangsen på en digital![]()
Ser ikke selv hellerSyns det er vanskelig å se på bilde! Men håper for deg at det blir sterkere etterhvert![]()