IKM uke 33

7dpo og blendaføler meg kvalm så måtte ta en test. Hvor mer jeg stirrer føler jeg at jeg ser antydning til en startende strek

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 154
Okei okei... Blenda cb pluss i dag, 10 dpo. Får vel ta den med klype salt og håpe at ting fortsatt kan skje.. Men uansett, den var bleeeendahvit. Lurer på hva alle de strekksmertene i går var da, merkelig kropp altså :sorry:

Okei, røk på smellen og testet tidligere enn planlagt :hilarious: Testet i går kveld, den er helt klart negativ, den jeg tok i morges er jeg litt usikker på egentlig, jeg kan skimte en svak svak svak svak strek, men dette kan jo også være skyggestrek eller ønsketenkning osv, spennende å se om det utvikler seg de neste dagene, jeg er ca 8/9 dpo så enda veldig tidlig

Den øverste er fra i går og den nederste fra idag, jeg syns begge ser negativ ut på bilde, men den nederste skimter jeg strek på i virkeligheten:angelic:

Vedlegg

• EAF153F8-700C-4EC7-9E70-0997B05330FD.jpeg
    EAF153F8-700C-4EC7-9E70-0997B05330FD.jpeg
    520,3 KB · Visninger: 166
Okei, røk på smellen og testet tidligere enn planlagt :hilarious: Testet i går kveld, den er helt klart negativ, den jeg tok i morges er jeg litt usikker på egentlig, jeg kan skimte en svak svak svak svak strek, men dette kan jo også være skyggestrek eller ønsketenkning osv, spennende å se om det utvikler seg de neste dagene, jeg er ca 8/9 dpo så enda veldig tidlig

Den øverste er fra i går og den nederste fra idag, jeg syns begge ser negativ ut på bilde, men den nederste skimter jeg strek på i virkeligheten:angelic:
Ser streken :biggrin

Skimter også en strek på nederste! :D

Ser strek streken :)

Årh... Føler kroppen min er så rar nå, og jeg er så emosjonell. Bare skikkelig trist i dag, av en eller annen grunn. Og negative tester 10 dpo betyr stort sett at det ikke gikk :sorry: Neste pp klaffer det neppe for da er jeg på konferanse akkurat når jeg får EL, så nå blir ventetiden ekstra lang til neste gang det kan gå :/

Årh... Føler kroppen min er så rar nå, og jeg er så emosjonell. Bare skikkelig trist i dag, av en eller annen grunn. Og negative tester 10 dpo betyr stort sett at det ikke gikk :sorry: Neste pp klaffer det neppe for da er jeg på konferanse akkurat når jeg får EL, så nå blir ventetiden ekstra lang til neste gang det kan gå :/
Det er ikke over før TR kommer, så det er fremdeles håp :Heartred

Noen som kanskje vet :p? Jeg tok siste minipille 18.7 fikk «mensen» 24.7 som varte i 6 dager. Fikk noe som minte veldig om EL slim 3.8 og litt 4.8. Men fredag, lørdag og søndag var jeg veldig oppblåst og nå mandag hadde jeg veldig stikkende smerter rundt Høyre eggstokk. Jeg har ikke tatt EL tester så vet ikke om jeg hadde EL :p men tror det må ha vært en av de gange :p men hva er mest sannsynlig ? :facepalm: Og no de siste dagene så stikker det veldig mot lysken på begge sider. :-p

Back
Topp