Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm tror jeg kan skimte en svaak strek på denne
Ja, ganske synligFlere enn meg som ser?
Ja, gratulererFlere enn meg som ser?

Monitor hcg nivå på 50 for å bli positiv, så mitt inntrykk er at det kan ta litt tid før den slår utNoen som har erfaring med graviditetstesten på monitor? Den slo ikke ut i dag på morgenurin. Digital slo ut på 4t urin etter jobb.
Hver gang jeg har vært gravid har jeg brukt opp testene på monitor før de slår ut
Denne gangen vil jeg få det til usikker på om jeg bør ta den i morgen.
Monitoren er fin for å måle el, men ikke så god til gtesting da… Synd den ikke måler hcg på 25 i hvert fall..Monitor hcg nivå på 50 for å bli positiv, så mitt inntrykk er at det kan ta litt tid før den slår ut
Helt enigMonitoren er fin for å måle el, men ikke så god til gtesting da… Synd den ikke måler hcg på 25 i hvert fall..
Har begynt jeg, så klarte ikke holde meg!Jeg også tok en test i kveld. Selfølgelig ingen strek. Men det ga meg en ro faktisk, nå vet jeg at det går fint å se en negativ test uten at det nødvendigvis betyr at håpet er ute. Så jeg er glad jeg tok den testen. Har planlagt å ta neste test på lørdag, får se om den planen holder eller om jeg faller for fristelsen i morgen tidlig
![]()
Er jo bare blenda.. Blir enda en når jeg står opp igjen
Blenda så klart

Yeeey, gratulerer

Jeg tipper den digitale vil slå utNederste testen er fra nå netopp, tror dere clearblue ukes indikator hadde slått ut posetivt på denne testen? De er så dyre så vil ikke bruke opp de jeg har å få «ikke gravid»![]()
Gratulerer