IKM uke 33

30D2B68B-B65A-4BC0-A61C-7C8054EA44EA.jpeg

Noen som har erfaring med graviditetstesten på monitor? Den slo ikke ut i dag på morgenurin. Digital slo ut på 4t urin etter jobb.
Hver gang jeg har vært gravid har jeg brukt opp testene på monitor før de slår ut:laughing001
Denne gangen vil jeg få det til usikker på om jeg bør ta den i morgen.

Noen som har erfaring med graviditetstesten på monitor? Den slo ikke ut i dag på morgenurin. Digital slo ut på 4t urin etter jobb.
Hver gang jeg har vært gravid har jeg brukt opp testene på monitor før de slår ut:laughing001
Denne gangen vil jeg få det til usikker på om jeg bør ta den i morgen.
Monitor hcg nivå på 50 for å bli positiv, så mitt inntrykk er at det kan ta litt tid før den slår ut

Jeg også tok en test i kveld:wacky:. Selfølgelig ingen strek. Men det ga meg en ro faktisk, nå vet jeg at det går fint å se en negativ test uten at det nødvendigvis betyr at håpet er ute. Så jeg er glad jeg tok den testen. Har planlagt å ta neste test på lørdag, får se om den planen holder eller om jeg faller for fristelsen i morgen tidlig:joyful:
Har begynt jeg, så klarte ikke holde meg! :banghead: Er jo bare blenda.. Blir enda en når jeg står opp igjen:wacky:

Skal dra å kjøpe tester idag. Har mine tvil på om det er noe vits, da aksjeleggingen blei langt ifra optimal denne gangen pga sykdom. Men må jo sjekke i tilfelle :wacky:

Jeg er enten 6 eller 7dpo idag, usikker da jeg hadde positive eltester i 3dager:confused013

Hadde tenkt til å vente til tirsdag, men spørs om det ikke ryker en imorgen:hilarious:

Nederste testen er fra nå netopp, tror dere clearblue ukes indikator hadde slått ut posetivt på denne testen? De er så dyre så vil ikke bruke opp de jeg har å få «ikke gravid» :hilarious:

Vedlegg

• 08B8245B-57F8-4C24-8D38-C432983D38C7.jpeg
    08B8245B-57F8-4C24-8D38-C432983D38C7.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 182
Back
Topp