IKM uke 33

Vil si det er håp til det motsatte er bevist aka: mensen kommer :happy: Håper det beste for deg!
For kjennes ut som mensen kommer hele tiden, men bare masse utflod. Typ blank liksom.. Og MYE :P Pleier å være rimelig tørt i tiden før TR vanligvis. Men ja, jeg mistet håpet selv om ikke tanta har kommet ennå

For meg er PMS og gravid symptomer helt like i dpo land... eneste forskjellen er at jeg opplevde festeblødning siste gang, og jeg spotter aldri før IKM.

Så jeg venter i spenning til 14 dpo om ti dager. :)
Samme her, helt likt. Eller, jeg vet jo egentlig ikke for jeg har aldri vært gravid, men jeg har hatt alle graviditetssymptomer som finnes :hilarious: Så ikke for å være pessimistisk på andres vegne her (jeg krysser fingrene for dere og håper symptomene deres er en spire!), så tenker jeg når jeg leser om symptomene dere har; ømme pupper var ikke et symptom for meg, ikke fravær av ømme pupper heller, ikke løs mage, ikke forstoppelse, ikke stikking/strekking i magen, ikke alle mulige varianter av utflod (eller fravær av det), ikke kvalme, ikke dårlig form, ikke trøtthet, ikke blødning som kunne være festeblødning, osv.. :facepalm: Det eneste «symptomet» jeg ikke har hatt er to streker, så jeg har gitt opp å tro at noe som helst er graviditetssymptom :happy11

8dpo, like trøtt og sliten som ved de to andre gangene jeg har vært gravid og kan sovne når å kor som helst, begynt å få ømmere bryster som første gang jeg testet positivt, kjennes ut som jeg har gangsperr i venstreside av magen, har også en trykkende følelse i underlivet som jeg hadde andre gang jeg var gravid.

Spennende tid dette her, Jeg har lyst til å begynne å teste, men samtidig er jeg redd for å teste, tenk om jeg er gravid og vi mister for 3 gang på rad? :arghh: Problemet er ikke å bli gravid, men å holde seg gravid. Jeg har vært skikkelig syk begge gangene jeg har vært gravid så mulig at kroppen har støtet ut embryoet for å heller kvitte seg med sykdom? Første gang hadde jeg kraftig influensa og det føltes ut som at jeg skulle hoste ut alt jeg hadde innvendig og andre gang hadde jeg corona (visste ikke at jeg var gravid da før etter jeg mistet/begynte å blø og det var helt tilfeldig at jeg tok en graviditetstest)
Åå, så spennede! Du må jo ta en test. Hvis den er positiv så er det jo stor sjanse for at det fort kan gå bra også :) Jeg burde venta til ikm for å teste men klarer nok ikke å la være å teste tildig. Er alt for spennede. Hvor tidlig mista du de andre gangene? Trist å høre forresten. Håper du lykkes denne gangen da:Heartbigred

10 dpo i morgen og jeg er så usikker på om jeg skal ta en test eller ikke! Har bare cb pluss... Og jeg hadde egentlig tenkt med meg selv at jeg skulle være flink og vente til søndag :dance008 Men har kjent på så mange stikkinger/murringer i livmorområdet i dag at jeg blir veldig fristet til å teste! Men samtidig ville det være helt amazing hvis jeg hadde viljestyrken til å vente til søndag :eek: Noen med gode argumenter for å bikke meg i en eller annen retning? :D

Litt usikker på el, men hadde skikkelig El-smerter den 02.08. Syklus har vært veldig lang de siste gangene etter jeg fikk den tilbake etter amming. Hadde en kjemisk rundt 18.06. Og da retta syklus seg til å være kortere, så jeg vet ikke helt dpo. Fikk aldri mer enn høy på monitor.
Fikk denne idag:nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• 20220811_193233.jpg
    20220811_193233.jpg
    1,4 MB · Visninger: 167
Last edited:
Litt usikker på el, men hadde skikkelig El-smerter den 02.08. Syklus har vært veldig lang de siste gangene etter jeg fikk den tilbake etter amming. Hadde en kjemisk rundt 18.06. Og da retta syklus seg til å være kortere, så jeg vet ikke helt dpo
Fikk denne idag:nailbiting::nailbiting:
Oioi, så spennende! :D

10 dpo i morgen og jeg er så usikker på om jeg skal ta en test eller ikke! Har bare cb pluss... Og jeg hadde egentlig tenkt med meg selv at jeg skulle være flink og vente til søndag :dance008 Men har kjent på så mange stikkinger/murringer i livmorområdet i dag at jeg blir veldig fristet til å teste! Men samtidig ville det være helt amazing hvis jeg hadde viljestyrken til å vente til søndag :eek: Noen med gode argumenter for å bikke meg i en eller annen retning? :D

Jeg vil ikke være i tvil om testen er positiv den dagen jeg tester meg. Derfor venter jeg, men det er fryktelig mange dager å vente da

(Får ikke med emoji i dag)

Jeg vil ikke være i tvil om testen er positiv den dagen jeg tester meg. Derfor venter jeg, men det er fryktelig mange dager å vente da
Godt argument! Hvis jeg tar en test... Og det er skyggestrek, så kommer jeg tok å gå hele dagen og tenke på det :inpain:

8dpo, like trøtt og sliten som ved de to andre gangene jeg har vært gravid og kan sovne når å kor som helst, begynt å få ømmere bryster som første gang jeg testet positivt, kjennes ut som jeg har gangsperr i venstreside av magen, har også en trykkende følelse i underlivet som jeg hadde andre gang jeg var gravid.

Spennende tid dette her, Jeg har lyst til å begynne å teste, men samtidig er jeg redd for å teste, tenk om jeg er gravid og vi mister for 3 gang på rad? :arghh: Problemet er ikke å bli gravid, men å holde seg gravid. Jeg har vært skikkelig syk begge gangene jeg har vært gravid så mulig at kroppen har støtet ut embryoet for å heller kvitte seg med sykdom? Første gang hadde jeg kraftig influensa og det føltes ut som at jeg skulle hoste ut alt jeg hadde innvendig og andre gang hadde jeg corona (visste ikke at jeg var gravid da før etter jeg mistet/begynte å blø og det var helt tilfeldig at jeg tok en graviditetstest)
Hm.. Jeg mistet også da jeg hadde korona… Noen leger/sykepleiere mener det ikke er koronaen som gjorde at jeg mistet, mens andre mener det kan ha vært en mulighet for det. Jeg tror selv det var koronaen som gjorde det :arghh:

Åå, så spennede! Du må jo ta en test. Hvis den er positiv så er det jo stor sjanse for at det fort kan gå bra også :) Jeg burde venta til ikm for å teste men klarer nok ikke å la være å teste tildig. Er alt for spennede. Hvor tidlig mista du de andre gangene? Trist å høre forresten. Håper du lykkes denne gangen da:Heartbigred
Ja, jeg klarer jo ikke la være å ikke ta en test, men tror jeg skal drøye det til lørdag eller søndag om jeg klarer, har lagt merke til at det er litt blod på papiret idag to av gangene jeg har vært på do, MEN det kan jo være festeblødning for det er ikke mye, det kan nesten ikke sees på papiret, men det er der :hilarious: Jeg var vel mellom 4 og 5 uker første gangen jeg mistet, hele den syklusen var rar men ifølge legen var jeg 6-7 uker på vei hvis man fulgte menstermin, men det vet jeg at med sikkerhet at jeg ikke var, den syklusen var veldig lang. Sist jeg mistet var jeg 5+3.

Hm.. Jeg mistet også da jeg hadde korona… Noen leger/sykepleiere mener det ikke er koronaen som gjorde at jeg mistet, mens andre mener det kan ha vært en mulighet for det. Jeg tror selv det var koronaen som gjorde det :arghh:
åå så kjiipt :( hvor langt på vei var du?

Usikkerheten er skummel! Men verdt det når man er i mål! Jeg tror ikke vi har fått det til denne runden. Gud, dem tjener godt på oss sånn. Klarte selvfølgelig å ta en test idag 8dpo, blendahvitt og alt for tidlig:facepalm:
Godt vi har forum så vi kan prate i all ventinga! :)
Jeg også tok en test i kveld:wacky:. Selfølgelig ingen strek. Men det ga meg en ro faktisk, nå vet jeg at det går fint å se en negativ test uten at det nødvendigvis betyr at håpet er ute. Så jeg er glad jeg tok den testen. Har planlagt å ta neste test på lørdag, får se om den planen holder eller om jeg faller for fristelsen i morgen tidlig:joyful:

Jeg mistet (eneste gang jeg har mistet) en uke etter at jeg fikk corona. Kommer aldri til å vite om det ble pga det...

Ja, jeg klarer jo ikke la være å ikke ta en test, men tror jeg skal drøye det til lørdag eller søndag om jeg klarer, har lagt merke til at det er litt blod på papiret idag to av gangene jeg har vært på do, MEN det kan jo være festeblødning for det er ikke mye, det kan nesten ikke sees på papiret, men det er der :hilarious: Jeg var vel mellom 4 og 5 uker første gangen jeg mistet, hele den syklusen var rar men ifølge legen var jeg 6-7 uker på vei hvis man fulgte menstermin, men det vet jeg at med sikkerhet at jeg ikke var, den syklusen var veldig lang. Sist jeg mistet var jeg 5+3.
Så spennende. Høres ut som festeblødning. Krysser fingrer for at du får positiv test og at alt går fint videre, og at du skal slippe å miste igjen :)

Back
Topp