IKM uke 33

Denne kom før det var gått 2 minutter. Jeg nistirret før jeg dyppet den, for å se hvor hakket er. Og det er ikke hakket jeg ser. Og den er rosa. Selv om kanskje bildet ikke viser det? Make sure 25 mlu.. til og med mannen ser den :hilarious: Kan da ikke være skygge ?:arghh:

C6C179A6-6C93-46F5-AED2-9DAE7033DDEA.jpeg
6B9A92E9-5914-4C66-925E-9EFB90F75265.jpeg

Huff. Jeg tør ikke stole på det enda jeg altså :arghh: Men har jo fått disse strekene både i går og i dag. Dog sterkere nå i ettermiddag. Får holde meg til i morgen:hilarious: Krysser fingrene:smiley-angelic001
Jeg skjønner deg godt, men samtidig så er jeg ganske sikker med de testene der! :) Tror du ville fått positiv digital! I morgen vil du nok uansett være enda klokere :D

Jeg skjønner deg godt, men samtidig så er jeg ganske sikker med de testene der! :) Tror du ville fått positiv digital! I morgen vil du nok uansett være enda klokere :D
Ja blir sikkert klokere i morgen :D Begynner å gå tom for tester:hilarious: Må kanskje kjøpe en digital:oops: Har pleid å kjøpe den med ukesindikator, men er en vanlig digital bedre kanskje ? :nailbiting:

Ja blir sikkert klokere i morgen :D Begynner å gå tom for tester:hilarious: Må kanskje kjøpe en digital:oops: Har pleid å kjøpe den med ukesindikator, men er en vanlig digital bedre kanskje ? :nailbiting:
Tenkte på den med uker ja! De liker jeg best selv iallefall, syns liksom det er noe med å se uker som gjør det enda mer ekte :D Spennende dager i vente da!

Tenkte på den med uker ja! De liker jeg best selv iallefall, syns liksom det er noe med å se uker som gjør det enda mer ekte :D Spennende dager i vente da!
Ja det er noe med de ukene. Blir virkelig da.. spennende dager absolutt. Nå la Vannpiken ut bilde av sin test 9 dpo i uke 32, og min er sterkere. Så ble litt mer håp her nå :smiley-angelic001 Og symptomene i tillegg. Men er redd for kjemisk igjen, så får ta et skritt av gangen:happy:

Oi veldig interessant @Lilje92! Ble så inspirert av dere at jeg måtte ut å kjøpe en ananas hehe :D Første gang jeg kjøper en hel, så var nyttig med tips om hvordan jeg kan dele den. Krysser fingrene for oss!

Vis vedlegget 386070
Nå har jeg også spist ananas et par dager, etter inspirasjon fra dere :p Håper det hjelper! Er litt allergisk mot det, men det er jo så godt!

Hu teite testeguri her, tok ennå en test nå i kveld. På utvannet urin, haha. Men jaggu kom det ikke en svaaaak strek gitt. Nå trengte jeg ikke å måtte ha den i riktig lys for å se streken, men den ble svakere med tiden. Meen, i midten av den vannrette streken, er det nå en mørkere liten firkant, der strekene møtes på midten :p Spent på om det utvikler seg mer :) Håper det, ettersom kroppen min er dritt de dagene her, haha

Hu teite testeguri her, tok ennå en test nå i kveld. På utvannet urin, haha. Men jaggu kom det ikke en svaaaak strek gitt. Nå trengte jeg ikke å måtte ha den i riktig lys for å se streken, men den ble svakere med tiden. Meen, i midten av den vannrette streken, er det nå en mørkere liten firkant, der strekene møtes på midten :p Spent på om det utvikler seg mer :) Håper det, ettersom kroppen min er dritt de dagene her, haha
krysser fingrene for deg :D

Åå, krysser sånn fingrene for deg!! :smiley-angelic001

Åå, krysser sånn fingrene for deg!! :smiley-angelic001

Har et lite håp, men ikke for mye :P Er veldig uggen og småkvalm i kveld, så gjenstår å se om det bare er kroppen som er dust, eller om det faktisk er noe :) Området rundt niplene har også blitt mye større plutselig, og det har også vært et av de første tegnene de forrige gangene jeg har vært gravid og. Så blir spennende å se :)

Nå har jeg også spist ananas et par dager, etter inspirasjon fra dere :p Håper det hjelper! Er litt allergisk mot det, men det er jo så godt!
Hehe artig at vi ble en hel gjeng :D Ja håper det hjelper! Men huff, hørtes ikke helt godt ut å spise det når du er litt allergisk - men hva gjør ikke vi prøvere for å få to streker? :hilarious: Håper det gikk greit med allergien - og ja enig, det er jo så godt!

Back
Topp