IKM uke 33

Jeg har ingen erfaring med disse appene. Men det positive her er jo at du har sjangs uansett når EL er, så da er det vel best å være på den sikre siden og legge inn aksjer på lørdag også ;)

Jeg er litt i samme situasjon, tror EL er på tirsdag. Jeg har ingen kontroll på EL, annet enn at jeg regner med at min EL skjer til "vanlig" til iforhold til sykluslengde. Og skal reise hjem fra ferie i ettermiddag, mens gubben blir borte til lørdag. Så her blir det siste runde med aksjelegging litt utpå dagen i dag. Også må vi kanskje få til en runde på lørdag også etter inspirasjon fra deg :laughing005
Fikk "maksimal" på monitor nå :) Så da passer det jo veldig bra, hehe. La inn aksjer i natt, så får vi lagt inn i kveld og :) Og krysse fingrene for at det holder :angelic:

Fikk "maksimal" på monitor nå :) Så da passer det jo veldig bra, hehe. La inn aksjer i natt, så får vi lagt inn i kveld og :) Og krysse fingrene for at det holder :angelic:
Da blir timingen god :smiley-bounce012 da er det bare å satse på at alt klaffer med resten også:signs003

Planen min nå, er å legge inn aksjer daglig/annenhver dag den neste uken, og håpe det blir noe da

Endelig viser CB monitor «høy» (østrogenstigning oppdaget)!! Men jeg er veldig spent på når el faktisk kommer. I forrige syklus hadde jeg høy i 6 dager fra CD10 og maksimal i 2 dager på CD 16-17, så hvis det blir samme nå, så får jeg ikke el før på søndag. Jeg håper håper håper den kommer før ❤️

Positiv EL-test her i går, så da antar jeg at EL er i dag (cd 14). Temper for å få det bekreftet. Aksjer ble lagt i går, håper mannen orker i kveld også :D

1 dpo, og igang med babyklister. Vært på ferie, så var altfor slapp med bidronninggele og grapefruktkjerneekstrakt fram mot el :arghh: Det funket sist vi ble gravide, men håper babyklister gjør susen:D

Vi er på Kreta denne uken, så får ikke testa etter el heller! Glømte jo å ta med tester..
Fikk lagt inn aksjer lørdag, satser på annenhver dag og håper det holder:happy3

Jeg skal snike litt her, tror jeg. Legger meg ikke inn før evt EL blir påvist; men fikk plutselig høy på clearblue digital, så hvis jeg får eggløsning innen de neste 4-5 dagene, så hører jeg jo til her istedenfor.
Er på CD31, så nå håper jeg eggløsning kommer, og ikke at jeg får en mens om tre dager uten å ha hatt EL.. ><

Har sånn merkelig følelse ved… hva skal jeg si… inngangen til høno? :hilarious: Regner med det er hormonelt. Minner litt om når fødsel starter og man begynner å få åpning:hilarious: Har ikke hatt den følelsen etter el før. Noen som har vært borti det ? Litt sånn ilinger og nedi der. Spent på om det skjer noe mer framover:p

Har sånn merkelig følelse ved… hva skal jeg si… inngangen til høno? :hilarious: Regner med det er hormonelt. Minner litt om når fødsel starter og man begynner å få åpning:hilarious: Har ikke hatt den følelsen etter el før. Noen som har vært borti det ? Litt sånn ilinger og nedi der. Spent på om det skjer noe mer framover:p

Hm. Etter EL så lukker vel cervix seg, og trekker seg litt tilbake eller så? Husker ikke helt, men den tappen endrer seg jo litt frem og tilbake, kan det være mulig å kjenne det mon tro??

Hm. Etter EL så lukker vel cervix seg, og trekker seg litt tilbake eller så? Husker ikke helt, men den tappen endrer seg jo litt frem og tilbake, kan det være mulig å kjenne det mon tro??
Høres forsåvidt logisk ut det. Har ikke merket det før.. var såpass at det var ubehagelig å sitte :hilarious: Morsomt å kjenne hvor mye som skjer med kroppen når man er prøver:p

Høres forsåvidt logisk ut det. Har ikke merket det før.. var såpass at det var ubehagelig å sitte :hilarious: Morsomt å kjenne hvor mye som skjer med kroppen når man er prøver:p

Jeg vet ikke, altså. Men var det eneste jeg kunne tenke meg :p

1 DPO nå, tirsdag. Mest vonde EL jeg har hatt siden april.. Var såpass at jeg ikke klarte å gå noe sted i perioder. Så er jo lov å håpe at det blir noe ut av det :) Men tør ikke håpe for mye..

Kan også flytte meg til IKM 15/8,
da IKM også endret seg litt også i forhold til at EL kom tidligere enn vanligvis :)

Last edited:
1 DPO nå, tirsdag. Mest vonde EL jeg har hatt siden april.. Var såpass at jeg ikke klarte å gå noe sted i perioder. Så er jo lov å håpe at det blir noe ut av det :) Men tør ikke håpe for mye..

da IKM også endret seg litt også i forhold til at EL kom tidligere enn vanligvis :)
Jeg også har skikkelig smertefulle EL nå etter graviditeten, og føler det nesten øker i styrke for hver syklus :dead: Får håpe at det er gullegget som kommer denne syklusen da :D

Når vi er på symptomjakt, så legger vi merke til mye mer. Ting de fleste av oss nok aldri tenker over til vanlig:dontknow:joyful:

Da skal jeg flytte deg til den 15. :)

Skal jeg tørre å melde meg inn her nå da? Tegnene er endelig på plass om at el kanskje skjer. Blankt eggehvite i dag! Sist syklus var det eggehvite i 5 dager, så går for det samme nå. Så får jeg heller melde meg ut igjen om kroppen ikke klarer :wacky: Koselig med gruppe!

Fyll ut: Stinemor93 - 29 - B1 - PP7 - kanskje 6/8 - IKM 19/8

Back
Topp