Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk positiv EL-test først i dag, så da er det EL i morgen og IKM i uke 34. Så jeg hopper over i uke 34-gruppa.
Lykke til alle sammen!![]()

Haha, akkurat sØmheten i puppene har starta, da er det bare å smøre seg med tolmodighet i 1-1,5 uketesta ikkje etter el denne mnd så den var mellom 27-31 denne uka, har syklus variasjon på 26-31 dager. Spent !
![]()
Er det kjent for å være et symptom?Okei så her kommer litt mye informasjon, men på do nå så jeg masse slimete gul utflod. Dette er vel litt tidlig til å være et symptom 2/3 dpo?

Haha, akkurat s
Er det kjent for å være et symptom?![]()

Rart å bli så glad for det, men er 7dpo, og det var akkurat samme dag jeg begynte å bli uggen da jeg var gravid. Håper, håper, håper 
J - 25 år - pp5 (første pp med eggløsningstester) - B3 - El 1.08 - ikm 15.08
Trur ikkje eg står på listå for har vært usikker på ka tid eg sku ha EL
Så spennendeI dag er jeg skikkelig uggenRart å bli så glad for det, men er 7dpo, og det var akkurat samme dag jeg begynte å bli uggen da jeg var gravid. Håper, håper, håper
![]()
Tok denne i dag, 7 dpo. Kan dere se streken?

Ja, skulle egentlig vente til fredag, men har vært litt uggen og har så ømme bryster at jeg klarte ikke å venteAbsolutt! Det var tidlig
![]()

Ja, skulle egentlig vente til fredag, men har vært litt uggen og har så ømme bryster at jeg klarte ikke å vente![]()
Tok denne i dag, 7 dpo. Kan dere se streken?
Vil du settes på gravid, eller vente litt?
For at ikke jeg skal miste helt oversikt er det fint om dere også skriver om dere vil bli satt på Gravid eller avvente, så slipper jeg å mase på hver enkelt som får tidlige positive tester

Tenkte å ta en ny i morgen eller fredag, jeg skal si ifra hvis de er positiveWow, det var tydelig strek til å være 7dpo, så gøyVil du settes på gravid, eller vente litt?
synes også det var veldig tidlig