IKM uke 33

Bare å sette meg på tr. Kjerringråd, tips og triks mottas med takk! Nå er jeg mektig lei.
 
Vis vedlegget 305400 Ok. Jeg skulle ikke teste før IKM. Vel, på badet i sta tenkte jeg at jeg kunne teste likevel, fordi den blir jo negativ uansett.

Plutselig sto jeg der med en svak test i hånda. Mannen bekreftet at han så to streker. Det er det sykeste, antakelig min første positive test i hele mitt liv!

Legger ved bilde i dårlig kjøkkenlys. Tar ingen gleder på forskudd, så tester igjen om noen dager.
Wow :)
 
Har nesten ikke ømme pupper lenger, men har mye murringer i underlivet. Håper det er av den «riktige» sorten. :smiley-angelic001
 
Har nesten ikke ømme pupper lenger, men har mye murringer i underlivet. Håper det er av den «riktige» sorten. :smiley-angelic001
Jeg har ikke kjent noen forandring på puppene:/ men er vel vanlig at man kjenner litt forskjellig og at det kan variere litt fra dag til dag:)
 
Jeg har ikke kjent noen forandring på puppene:/ men er vel vanlig at man kjenner litt forskjellig og at det kan variere litt fra dag til dag:)
Ja, og samtidig er det så tidlig at «alt» kan skje. Nå er jeg bare sjeleglad for at vi faktisk får det til på egenhånd, så får vi se om det holder løpet ut. :)
 
Ømme boobs, litt stikk/iling i underlivet, kaaald nå og sliten. Håper d er positive årsaker og ikke forkjølelse/dårlig form. :yuck::shy::shy:
 
13 dpo. Fortsatt med på leken. Hodet mitt vil at denne er svakere enn før. Skal på seminar med overnatting i dag, og lar testene ligge hjemme. Får se på lørdag morgen hvordan det ser ut. :)
 

Vedlegg

  • 51EB5E12-EA8F-41A6-8222-D211D881CB5D.jpeg
    51EB5E12-EA8F-41A6-8222-D211D881CB5D.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 71
Jeg er 4+0 i dag og testet med en digital i dag og fikk 1-2. Stemmer dette?
Digital angir hvor mange uker det var siden unnfangelse (eller, eggløsning egentlig, vil jeg tro). Med en syklus på 28 dager, så er det ved 4+0 to uker siden unnfangelse/eggløsning, så da er du akkurat på vippen mellom 1-2 og 2-3 på digital :)
 
Digital angir hvor mange uker det var siden unnfangelse (eller, eggløsning egentlig, vil jeg tro). Med en syklus på 28 dager, så er det ved 4+0 to uker siden unnfangelse/eggløsning, så da er du akkurat på vippen mellom 1-2 og 2-3 på digital :)
Da tenker jeg å bruke den siste testen over helgen for å se:) takk for svar!❤️
 
Negativ test i går 12 dpo. Hell i uhell!! Jeg har ikke begynt å spotte enda. Det er første gang jeg har hatt så lang lutealfase uten å blø. Jippi! :D
 
jeg blør enda ikke.. og i dag var IKM dagen.. hmm..o_O
 
Testet i går.. tror det var en svak strek hvis jeg la godviljen til.. så jeg får se om det blir sterkere strek eller mensen iløpet av uka! :D:D Håper såklart på det første!
 
Back
Topp