IKM uke 33

Jeg kan flyttes fra gravid til tante rød..
 
Uff, ja sånt tar på:( Tenker dere å prøve igjen med en gang eller vente litt?

Vi prøver med det samme.. er ikke d like greit?
Kan ikke bli så «knust» hver mnd. Men har aldri opplevd d før. Så gjelder vel å ha troa.
 
Vi prøver med det samme.. er ikke d like greit?
Kan ikke bli så «knust» hver mnd. Men har aldri opplevd d før. Så gjelder vel å ha troa.
Jo, det er like greit det :) Blir jo etter som hva man er klar for. Det positive med det sånt sett er at det skjedde så tidlig.

Håper vi kan flytte inn i mai-gruppa sammen :love7
 
Jo, det er like greit det :) Blir jo etter som hva man er klar for. Det positive med det sånt sett er at det skjedde så tidlig.

Håper vi kan flytte inn i mai-gruppa sammen :love7

Jaaa takk for påminnelsen om at vi skal være glad den slapp så tidlig!!! :) fyttikatta å miste senere.. normalt hadde en akkurat testa. Men j testa jo pga symtomer så har gått kvalm og uggen og hatt vonde pupper gjennom helga!

Håper virkelig vi flytter inn i mai gruppa sammen:love7
 
Her er der ikm i dag. TR har ikke kommet, ingen menssmerter, men heller ingen positiv test (Ikke testet morgenurin).. mulig jeg så vidt kan skimte en skygge, men veldig usikker...
Fryktelig forvirret... går liksom bare å venter på TR... har spottet litt av og på de siste dagene, men kun på papiret.. mer som brunaktig utflod..
Litt kløe på puppene i dag.
 
Her er der ikm i dag. TR har ikke kommet, ingen menssmerter, men heller ingen positiv test (Ikke testet morgenurin).. mulig jeg så vidt kan skimte en skygge, men veldig usikker...
Fryktelig forvirret... går liksom bare å venter på TR... har spottet litt av og på de siste dagene, men kun på papiret.. mer som brunaktig utflod..
Litt kløe på puppene i dag.

Håper du får positiv test eller at mensen dukker opp snarest mulig :)
 
Back
Topp