IKM uke 33

Du kan sette meg på over IKM/usikker.. har ikke fått TR enda.. testene er like negative som alltid.. :(
 
Ikm i dag... blir overrasket om mensen dukker opp, til en forandring! :p

NÅ skal jeg slutte på teste på daglig basis. Tror jeg.
 

Vedlegg

  • 378C69CD-02FE-41ED-8DA0-7E310731578A.jpeg
    378C69CD-02FE-41ED-8DA0-7E310731578A.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 76
Da kan jeg settes på gravid:shy::eek::shy:
 

Vedlegg

  • B4DECF92-90DA-4875-BE4B-E1A810E52066.jpeg
    B4DECF92-90DA-4875-BE4B-E1A810E52066.jpeg
    30,1 KB · Visninger: 53
Ikm i dag... blir overrasket om mensen dukker opp, til en forandring! :p

NÅ skal jeg slutte på teste på daglig basis. Tror jeg.

Hurra!! Haha vi gikk på samme testen :) bare 1-2 uker på min til tross for IkM, men mulig Egget ikke slapp da j trodde EL var. Så da øker vel HCG mer de neste dagene:)
 
Gratulerer alle med positiv test :love7
Vi ses på april 2020 forumet :love7
Til dere som fikk tr, lykke til neste pp :Heartred
 
Gratulerer alle med positiv test :love7
Vi ses på april 2020 forumet :love7
Til dere som fikk tr, lykke til neste pp :Heartred

Takk det samme:Heartbigred
Masse lykke til - helt vilt høy prosent på antall gravide denne pp. Tror ferietider kan ha noe for seg!!
 
Hm, noen som kan gi meg en god forklaring? Fikk 1-2 på digital clearblue på torsdag som var. Altså 4 dager siden. Tok en til nå og nå sto det 3+. Begge er tatt på morgenurin. Hvordan kan det hoppe så fort?
 
Hm, noen som kan gi meg en god forklaring? Fikk 1-2 på digital clearblue på torsdag som var. Altså 4 dager siden. Tok en til nå og nå sto det 3+. Begge er tatt på morgenurin. Hvordan kan det hoppe så fort?

Må vel ha med konsentrasjonen av urinen å gjøre da? :) Eventuelt at du var på øøøvre grense for 1-2 og veeldig nedre for 3+? Er jo bare fint at hcg stiger så kjapt da egentlig, slippe å gå og lure og vente? :) kanskje det er tvillinger? :hilarious:
 
Må vel ha med konsentrasjonen av urinen å gjøre da? :) Eventuelt at du var på øøøvre grense for 1-2 og veeldig nedre for 3+? Er jo bare fint at hcg stiger så kjapt da egentlig, slippe å gå og lure og vente? :) kanskje det er tvillinger? :hilarious:
Det kan være! Grense altså, ikke tvillinger :hilarious::hilarious: haha det hadde vært sprøtt! Men ja, var derfor jeg målte :) fint å se at det stiger
 
Det kan være! Grense altså, ikke tvillinger :hilarious::hilarious: haha det hadde vært sprøtt! Men ja, var derfor jeg målte :) fint å se at det stiger

Det er jo bare en indikasjon, så det er jo ikke 100% til å stole på sånn sett, men 3+ betyr iallefall at du har god stigning :)!
 
Her kom TR med en brak i natt. Etter 5 dager med spotting (brunlig). Er det riktig at idag er første dag i syklusen?
 
Last edited:
Hvordan går det med dere, jenter? ❤️
•Beccaa
•Lusemus 71
•Andie19
Rjente22
•V123
 
Back
Topp