Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg bestemte meg for det samme i dag jeg også! Jeg blir jo helt tullete av den testinga. Gikk fra å være 99% sikker på at jeg var gravid, til å miste helt troen. 9/10 dpo i dagJeg fant ut i dag at jeg skal stoppe å teste og heller bare vente på TR![]()
Jeg fikk akkurat samme streken på mine Metode-tester, dagen etter var den 100% blank. Tror dessverre det er lett å få skyggestrek på disse testeneNå som testene fra morgenen har tørket fikk jeg plutselig denne også fra metode. Den øverste er babyplan fra i går. Det her er så frustrerende og jeg har mest lyst til å grine. I det ene øyeblikket er det håp og i det andre er det ingenting. Også er det alle de skyggestrekene hele tiden som forvirrer. Den her slo jo ut etter tiden så har ikke troen på den og babyplan var negativ i dag. Men uansett frustrerende
Lurer på å ta en i kveld også
Ja det er det jeg også har konkludert med. Tror nok ikke det var noe den runden her. Men uansett frustrerende med disse skyggestrekene som stadig dukker opp. Man får jo fort opp håpetJeg fikk akkurat samme streken på mine Metode-tester, dagen etter var den 100% blank. Tror dessverre det er lett å få skyggestrek på disse testene![]()
Ser jo lovende ut da! Ny test i morgen?9 dpo. Streken kom etter 2,5 minutt ca.. fikk også strek i morges, men ikke like sterk. Har sett noen får skygge på disseLurer på å ta en i kveld også
Vis vedlegget 386290
Tar ny i morgen ja. Muligens i kveld. Virker som jeg har mer konsentrert urin daSer jo lovende ut da! Ny test i morgen?

Jaa jeg var så gira på å teste i dag tidlig, drømte til og med at jeg fikk positiv test, så skuffelsen var veldig stor da den ble helt blank. Neste PP skal jeg kun bruke Make Sure sine tester, og ikke teste før tidligst dagen før IKMJa det er det jeg også har konkludert med. Tror nok ikke det var noe den runden her. Men uansett frustrerende med disse skyggestrekene som stadig dukker opp. Man får jo fort opp håpet

Faktisk mange som får mer utslag på ettermiddags-urinen...krysser fingrene for degTar ny i morgen ja. Muligens i kveld. Virker som jeg har mer konsentrert urin da![]()

Det er planen her også. Nå har samboer sagt at han skal gjemme testene mine så det tar jeg som et tegn på at nå er det på tide å gi seg for denne gangJaa jeg var så gira på å teste i dag tidlig, drømte til og med at jeg fikk positiv test, så skuffelsen var veldig stor da den ble helt blank. Neste PP skal jeg kun bruke Make Sure sine tester, og ikke teste før tidligst dagen før IKM![]()

Veldig spesifikt kompliment, og veldig random, men det står jo også at symtpom på el kan være at man får mer farge i huden, ser mer våken ut osv.
Kan være noe i det ja! Man har jo generelt litt høyere temp ved eggløsning, så kanskje tempen gjør at man gløder litt ekstra i kinneneMerker dere noe til at dere faktisk ser bedre ut rundt el?
Jeg fikk tre komplimenter dagen før el fra tre ulike personer (ene var kjæresten min) om at det så ut som «jeg gløder»![]()
Veldig spesifikt kompliment, og veldig random, men det står jo også at symtpom på el kan være at man får mer farge i huden, ser mer våken ut osv.
Hvis vi noen gang gifter oss skal jeg sørge for å prøve å time bryllupsdagen til når jeg har el slik at jeg blir en «glødende» brud![]()

Sniker, for jeg elsker å kikke på alle testeneNegativ test i dag, 12 dpo så da vet jeg det ikke ble noe denne gang, stopper med progesterontilskudd og ser fram til mensen om 3 dager. Skal ta letrozol fra cd 3 og er spent.