Ikm uke 32 <3

Tok en cb i ettermiddag! Samme teite skyggen. Metode og bp tidlig i kveld, også negativ. Så da må vi vel bare innstille oss på å prøve videre… etter en helvetesuke på jobb så tar jeg meg et glass rødvin å kaller det helg!!!

Vedlegg

• IMG_1071.jpeg
    IMG_1071.jpeg
    3 MB · Visninger: 100
  • IMG_1075.jpeg
    IMG_1075.jpeg
    913,7 KB · Visninger: 97
Ikke overraskende så tidlig, er det heller intet spennende å melde herfra, 8dpo kveld :whacky011 IMG_3176.jpegIMG_3174.jpeg

Dagens tester på 2.urin. Vanskelig å få med på bilde, men var noe på alle, og vanlig strimmel hadde også svakt svakt strek. Jeg har blanda følelser ift dette kjenner jeg. Mulig jeg må ta et par dager testefri og ta neste test på lørdag, dette er alt for forvirrende kjenner jeg. Synes de var mer tydelig i går. Så aner ikke helt hva som skjer. Kjemisk kanskje?
Vis vedlegget 411629
Tatt flere tester? ❤️

jeg har ingen symptomer. Kanskje en sterkere urinlukt, men ikke noe mer. Er nesten mistenkelig. I forrige syklus kjente jeg jo alt mulig. Har bare to tester igjen og vil holde ut til søndag og mandag.

Hvor tidlig begynner dere å teste? Jeg håper å vente til 10 dpo som er på onsdag, men kjenner jeg meg selv rett så begynner jeg nok før :hilarious: Hadde min første kjemiske for 2 mnd siden og har før det hatt to MA (en før og en etter barnet vårt). Så jeg er evig pessimist, men krysser fingrene :shy:

Noen som har symptomer å melde?
Her har kvalmen kommet sigende, jeg er konstant trøtt og det har murret godt i dag og i går kveld! 5DPO

Hvor tidlig begynner dere å teste? Jeg håper å vente til 10 dpo som er på onsdag, men kjenner jeg meg selv rett så begynner jeg nok før :hilarious: Hadde min første kjemiske for 2 mnd siden og har før det hatt to MA (en før og en etter barnet vårt). Så jeg er evig pessimist, men krysser fingrene :shy:
Har allerede testet 3DPO, 4DPO og 5DPO.. klarer ikke å dy meg!:wtf: Har 3 barn, 1 EXU og 1 MA fra tidligere...

Min originale plan var å vente på mensen og ikke teste. MEN; nå har jeg tre tester på vei i posten, så mulig det blir test når de kommer. Det blir kanskje rundt onsdag, tipper jeg. Da er jeg 12 DPO, så det burde passe fint som dommedag? :)

Noen som har symptomer å melde?
Her har kvalmen kommet sigende, jeg er konstant trøtt og det har murret godt i dag og i går kveld! 5DPO

Jeg har murringer, tretthet og oppblåst. Bortsett fra murringer så er det vel egentlig ganske business as usual for meg, men jeg noterer det som symptomer :p

Jeg begynte idag, 6dpo (!!!) :hilarious: helt teit,men klarte ikke styre meg mer :bag:

Min originale plan var å vente på mensen og ikke teste. MEN; nå har jeg tre tester på vei i posten, så mulig det blir test når de kommer. Det blir kanskje rundt onsdag, tipper jeg. Da er jeg 12 DPO, så det burde passe fint som dommedag? :)
Tre? TRE!!!??? :hilarious: Ja det var mange, fryktelig mange! Hilsen henne som har 100 på lager før hver dpo land:banghead::dance018

Tre? TRE!!!??? :hilarious: Ja det var mange, fryktelig mange! Hilsen henne som har 100 på lager før hver dpo land:banghead::dance018

Jeg skulle egentlig bare kjøpe termometer til temping, men når jeg allikevel skulle handle så la jeg med en tidligtest og en vanlig test. Også fikk jeg med en tidligtest til som gave, så da ble det tre :D hehe. Helt gæærn jeg ja :D

Jeg kan ikke ha tester i hus - fristelsen blir for stor.. liten vits i å teste før egget i det hele tatt har festet seg:excited001Har vel svidd av 5 tester allerede på 5DPO..

Jeg skulle egentlig bare kjøpe termometer til temping, men når jeg allikevel skulle handle så la jeg med en tidligtest og en vanlig test. Også fikk jeg med en tidligtest til som gave, så da ble det tre :D hehe. Helt gæærn jeg ja :D
Helt helt rape gal du ja :hilarious: Godt du har selvkontroll, noe vi andre her tydeligvis ikke har:banghead:

Tok en cb i ettermiddag! Samme teite skyggen. Metode og bp tidlig i kveld, også negativ. Så da må vi vel bare innstille oss på å prøve videre… etter en helvetesuke på jobb så tar jeg meg et glass rødvin å kaller det helg!!!
Åååh skikkelig kjipt da :Heartred Er innstilt på ny pp jeg også nå egentlig…

Back
Topp