Ikm uke 32 <3

Ja, da begynner man å prøve på å skape spenning i heimen, 6dpo :hilarious: skjønner egentlig ikke hvorfor jeg begynner da jeg 9dpo forrige graviditet såvidt skimtet strek :hilarious:
Jeg klarer å innbille meg at jeg ser en skygge til og med :p :p

Vedlegg

• PXL_20230803_054647507.jpg
    PXL_20230803_054647507.jpg
    470,3 KB · Visninger: 115
Ja, da begynner man å prøve på å skape spenning i heimen, 6dpo :hilarious: skjønner egentlig ikke hvorfor jeg begynner da jeg 9dpo forrige graviditet såvidt skimtet strek :hilarious:

Jeg hadde sikkert tatt en test om jeg hadde jeg også, selv om jeg også bare er 6 DPO :P

Jeg klarer å innbille meg at jeg ser en skygge til og med :p :p
Jeg klarer også å se den skyggen du ser :P så blir spennende å se om øya våres lurer oss eller om det faktisk er strek der :D

Jeg klarer også å se den skyggen du ser :p så blir spennende å se om øya våres lurer oss eller om det faktisk er strek der :D
Babyplan er vel litt kjent for noe skygger, og har ikke fått strek så tidlig før, så går ut fra skygge. Men ja, vi drar til dk idag og har pakket tester :hilarious:
Men tankegangen får meg til å planlegge, og sa til samboer at vi bør gå i badeland en av de første dagene i dk, for regner med at mensen kommer ila turen :p

S
Jeg har funnet ut at jeg har sløst bort mye tid på disse testene :hilarious::hilarious:

Jeg har fått positiv el test to ganger denne syklusen så aner ikke hvor/når/om/hvis bla bla.

Men vi har gått over til sex annenhver dag, og jeg skal ikke fokusere så mye på testing. Blir litt mye å stresse mer enn unødig oppi en travel hverdag. Så klaffer det når det klaffer, og jeg vil heller ta en test på ikm-dagen med knallpositiv istedet for masse synsing :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Da jeg tok ut spiralen var tanken min: skjer det noe så skjer det noe. Skjer det ikke så skjer det ikke. Jeg skulle i hvert fall ikke styre med tester og temperaturer osv. :rolleyes:
Det varte vel ca 2 uker :hilarious:

Men godt mulig jeg tar noen pauser innimellom. Jeg liker ikke pliktsex, men vil det skal skje naturlig. Men følger jeg mine egne råd og ønsker? Nei!
Og hvorfor gjør jeg ikke det? Kanskje fordi det blir siste mulighet og det er litt gøy også?

Dagens tester på 2.urin. Vanskelig å få med på bilde, men var noe på alle, og vanlig strimmel hadde også svakt svakt strek. Jeg har blanda følelser ift dette kjenner jeg. Mulig jeg må ta et par dager testefri og ta neste test på lørdag, dette er alt for forvirrende kjenner jeg. Synes de var mer tydelig i går. Så aner ikke helt hva som skjer. Kjemisk kanskje?
IMG_9835.jpeg

Dagens tester på 2.urin. Vanskelig å få med på bilde, men var noe på alle, og vanlig strimmel hadde også svakt svakt strek. Jeg har blanda følelser ift dette kjenner jeg. Mulig jeg må ta et par dager testefri og ta neste test på lørdag, dette er alt for forvirrende kjenner jeg. Synes de var mer tydelig i går. Så aner ikke helt hva som skjer. Kjemisk kanskje?
Vis vedlegget 411629
Det kan hende kjemisk (jeg hadde et par av dem da vi prøvde på minsten), eller det kan hende at det egentlig er tidlig enda :happy: høres lurt ut å vente et par dager før neste test hvis det går :Heartred

Det kan hende kjemisk (jeg hadde et par av dem da vi prøvde på minsten), eller det kan hende at det egentlig er tidlig enda :happy: høres lurt ut å vente et par dager før neste test hvis det går :Heartred
Men skjønner ikke meg på staven. Er så tydelig strek, og nå etter fristen så er den blitt rosa? Samme som i går

Samme teite skyggen i dag på cb!! Ser noe på metode og rfsu. Men skal ta en test seinere å sjekke :banghead: Disse var tatt i morges 05.45

Vedlegg

• IMG_1048.jpeg
    IMG_1048.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 117
  • IMG_1056.jpeg
    IMG_1056.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 109
IMG_3158.jpeg

Her er min 8 dpo! Ser greit streken på bildet, men finner den ikke på testen i virkeligheten hehe, så konkluderer med blenda :shy:

Back
Topp