Ikm uke 32 <3

Denne gangen får jeg dejavu fra da jeg testa positiv i tidlig mai, så håper det er tilfelle nå også. Er jo veldig tidlig enda.
Ååh, det blir jo for kort lutealfase da, blir det ikke?
Har du kjent på livmortappen? Min er lang, hard, bakovervendt og lukket. Sikkert 3-4cm lang.

Er diaré et symptom? :confused005

Jeg hadde mye murringer, så kjente jeg magen bygget seg opp til typisk løs mage. Og nå fikk jeg diaré.

Husker jeg hadde det i starten med nr 1, men det er 7 år siden så det er ikke så lett å huske :joyful:

Er diaré et symptom? :confused005

Jeg hadde mye murringer, så kjente jeg magen bygget seg opp til typisk løs mage. Og nå fikk jeg diaré.

Husker jeg hadde det i starten med nr 1, men det er 7 år siden så det er ikke så lett å huske :joyful:
Sist jeg var gravid fikk jeg skikkelig diare faktisk :hilarious:

Har du kjent på livmortappen? Min er lang, hard, bakovervendt og lukket. Sikkert 3-4cm lang.
Jeg har aldri kjent på livmortappen, og aner heller ikke hva jeg skal kjenne etter :hilarious: har prøvd noen ganger å kjenne, da jeg har lest om folk her inne som kjenner på den. Men ikke blitt klok på hva jeg egentlig skal kjenne

Morelltre - 32 - B3 - PP1 - EL 28.7 - IKM 11.8

Melder meg forsiktig med her jeg. Selv om vi bare har fått lagt inn ett usselt forsøk denne pp. Lov å håpe?

Fortalte min mann at jeg kjente meg skikkelig rar idag. Hul i magen, sulten osv. Han hadde det akkurat på samme måte! Han skalv til og med så sulten var han! Så disse rare symptomene kommer kanskje fra noe vi har spist! :think005
Jeg tok en test til slutt allikevel. Hadde lyst på vin og ville være sikker. Blendahvit selvsagt. Skål! :hello2

Fortalte min mann at jeg kjente meg skikkelig rar idag. Hul i magen, sulten osv. Han hadde det akkurat på samme måte! Han skalv til og med så sulten var han! Så disse rare symptomene kommer kanskje fra noe vi har spist! :think005
Jeg tok en test til slutt allikevel. Hadde lyst på vin og ville være sikker. Blendahvit selvsagt. Skål! :hello2
Kos deg masse❤️ Jeg har to dager til med jobb før ferie. Kanskje det blir litt til helgen om testene enda er negative

Så sykt skuffa nå :arghh: Det store håpet jeg hadde i dag forsvant brått! Jeg har to babyplan liggende som ble sendt med når jeg har bestilt el tester, tok den ene nå, til og med den som er kjent for skygger, var jo nesten helt blenda jo… gjenstår å se i morgen på 2.urin nå da..:smiley-angelic001
IMG_9772.jpeg

Så sykt skuffa nå :arghh: Det store håpet jeg hadde i dag forsvant brått! Jeg har to babyplan liggende som ble sendt med når jeg har bestilt el tester, tok den ene nå, til og med den som er kjent for skygger, var jo nesten helt blenda jo… gjenstår å se i morgen på 2.urin nå da..:smiley-angelic001
Vis vedlegget 411504
Skjønner godt du er skuffet, mager trøst - håpet er ikke ute enda❤️ håper du får tydelig babystrek i løpet av de neste dagene ❤️

Vis vedlegget 411504
Jeg synes jeg kan se noe på både den øverste og babyplan :computer012 kan jo tenkes streksynet jobber for fullt, men det blir spennende å følge med deg videre:Heartred

4 dpo. Klarte å ikke ta noen tester idag :smiley-angelic001:laughing002
Jeg begynner å legge merke til litt «symptomer» (kall det gjerne ønsketenkning).
Ømme bryster, syykt oppblåst. Man skulle tro jeg var minst 7 mnd på vei. Litt påbegynnende halsbrann kjennes det ut som, og tempen er høyere enn hva jeg er vant til. Normaltemp for meg ligger på under 36, idag har jeg tempet og vist rundt 37 flere ganger. (Jeg temper ikke rundt el og er ikke kjent med det, har bare følt meg litt varm og «hetetoktete»:hilarious:) så da ville jeg sjekke. Blir spennende å se videre

Skuffende tester på 2.urin i dag. Men håper egentlig at ff har rett at jeg bare er 8 dpo og ikke 9 som jeg selv tror, og at det rett og slett er for tidlig å teste. Men siden jeg har fått såpass sterke skygger/strek mistenker jeg kjemisk :arghh:

IMG_9789.jpeg
IMG_9798.jpeg

Uff. Jeg krysser fremdeles fingrene for alle.
Her har svigers kommet på besøk, men de har fått korona så jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Vil ikke ha den driten på nytt.
Drømte at jeg fikk mensen i natt. Hva slags idiotdrøm er det?

Jeg vet at temperaturen fra i dag burde kastes siden alkohol ødelegger, men hvordan kan jeg det når grafen ble så pen?

Vedlegg

• IMG_5457.jpeg
    IMG_5457.jpeg
    948,1 KB · Visninger: 66
Note to self for neste syklus: kjøp flere graviditetstester. Jeg er jo helt elendig på å vente.

Back
Topp