Ikm uke 32 <3

Tok test nå, en vanlig og en tidlig. Kjenner på en enorm skuffelse nå :arghh:
IMG_9708.jpeg

Det er jo veldig tidlig enda, men forstår at fallhøyden er stor etter de andre testene :Heartred
Så jeg skjønner ikke hvilket strek som har dukket opp på den forrige? Burde jo lære, av å ikke teste så tidlig, men :arghh:

Slemme tester!

(Men urinen er vel kanskje ikke fult så konsentrert som på de andre?)
Tenkte det samme. Den i 11 tiden tror jeg var mer konsentrert. Og nå får jeg ikke holdt meg såpass lenge at den blir det heller, må tisse hele tida :hilarious:

Tenkte det samme. Den i 11 tiden tror jeg var mer konsentrert. Og nå får jeg ikke holdt meg såpass lenge at den blir det heller, må tisse hele tida :hilarious:
Kan være litt ujevn utskillelse så tidlig! Fortvil ikke. Med nummer to fikk jeg positiv digital 9dpo. Og negativ strimmel hos lege samme ettermiddag. Negativ vanligtest 10 dpo, tok vel tre. Og ikke positiv igjen før 11 dpo.

Jeg har allerede planlagt å ta en til i kveld :hilarious:
Dette er litt morsomt: leta opp min forrige ikm gruppe, leste gjennom til jeg begynte å teste, og da ble det sånn her: 5 dpo - skygge. 7 dpo - skygge. 8 dpo morgen - blenda. 8 dpo kveld - ikke skygge, men kunne se at det var noe. 9 dpo morgen - tydelig svakt strek.

Så, burde ikke miste motet egentlig. Siden denne gangen ser det foreløpig slik ut: 6 dpo - skygge. 7 dpo dagtid - skygge/strek. 7 dpo midt på dagen - blenda. 7 dpo kveld - skygge.

Etter kveldens test lever jeg litt i håpet igjen :smiley-angelic001

Back
Topp