Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo veldig tidlig enda, men forstår at fallhøyden er stor etter de andre testene

Så jeg skjønner ikke hvilket strek som har dukket opp på den forrige? Burde jo lære, av å ikke teste så tidlig, menDet er jo veldig tidlig enda, men forstår at fallhøyden er stor etter de andre testene![]()

Tenkte det samme. Den i 11 tiden tror jeg var mer konsentrert. Og nå får jeg ikke holdt meg såpass lenge at den blir det heller, må tisse hele tidaSlemme tester!
(Men urinen er vel kanskje ikke fult så konsentrert som på de andre?)

Sikkert slik som det blir sagt, at urinen er ukonsentrert *krysser fingrene*Så jeg skjønner ikke hvilket strek som har dukket opp på den forrige? Burde jo lære, av å ikke teste så tidlig, men![]()
Skal teste på 2.urin i morgenSikkert slik som det blir sagt, at urinen er ukonsentrert *krysser fingrene*

Spennende! Lever på andres tester mens jeg selv venter utålmodigSkal teste på 2.urin i morgen![]()

Kan være litt ujevn utskillelse så tidlig! Fortvil ikke. Med nummer to fikk jeg positiv digital 9dpo. Og negativ strimmel hos lege samme ettermiddag. Negativ vanligtest 10 dpo, tok vel tre. Og ikke positiv igjen før 11 dpo.Tenkte det samme. Den i 11 tiden tror jeg var mer konsentrert. Og nå får jeg ikke holdt meg såpass lenge at den blir det heller, må tisse hele tida![]()
For en tortur!!Kan være litt ujevn utskillelse så tidlig! Fortvil ikke. Med nummer to fikk jeg positiv digital 9dpo. Og negativ strimmel hos lege samme ettermiddag. Negativ vanligtest 10 dpo, tok vel tre. Og ikke positiv igjen før 11 dpo.
Åååh dette gir meg håpKan være litt ujevn utskillelse så tidlig! Fortvil ikke. Med nummer to fikk jeg positiv digital 9dpo. Og negativ strimmel hos lege samme ettermiddag. Negativ vanligtest 10 dpo, tok vel tre. Og ikke positiv igjen før 11 dpo.

Ser tydeligere strek på nederste. Hvor mange dpo var du igjen?Her er i går øverst og i dag nederst, tatt på ettermiddagen begge to. Bilde tatt med blitz

Bare 6 og en halvSer tydeligere strek på nederste. Hvor mange dpo var du igjen?![]()

Hvor ofte tester du?Bare 6 og en halv![]()
Har tatt to i dag. En i morges og en i ettermiddag. Så tok jeg to i går, elle kanskje det ble treHvor ofte tester du?
Likt meg det daHar tatt to i dag. En i morges og en i ettermiddag. Så tok jeg to i går, elle kanskje det ble tre![]()
Vurderer å ta en til i kveld. Har klart å holde meg noen timer nå. Og så blir det i morgen på 2.urin
Jeg har allerede planlagt å ta en til i kveldLikt meg det daVurderer å ta en til i kveld. Har klart å holde meg noen timer nå. Og så blir det i morgen på 2.urin
![]()

Dette er litt morsomt: leta opp min forrige ikm gruppe, leste gjennom til jeg begynte å teste, og da ble det sånn her: 5 dpo - skygge. 7 dpo - skygge. 8 dpo morgen - blenda. 8 dpo kveld - ikke skygge, men kunne se at det var noe. 9 dpo morgen - tydelig svakt strek.Jeg har allerede planlagt å ta en til i kveld![]()