34, så vi får seHvor gammel er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
34, så vi får seHvor gammel er du?
Jeg er 37 allerede, så vi har ikke all verdens tid. Skulle egentlig ikke ha flere barn…Neida! Men håp må man jo ha. Om det skulle vise seg at det ikke er noe så har det i allefall vært spennende og vi kan prøve igjen hver månede i 7 år til jeg er 42Jeg blir lett gravid så håpet og trua er jo der. Men når er det 21mnd siden forje kom og jeg har jo blitt litt eldre
bilde uten blits i dagslys. Synes det er farge på den…
Jg blir 35 rett før årsskiftet så føler jo enda der er tid. Prøvd lenge nå?34, så vi får se*håper jo selvfølgelig*. Men vi har bestemt at hvis det ikke skjer naturlig, så blir det ikke tredjemann. Vi orker ikke styre så sykt
![]()
Det skulle ikke vi heller. Mannen steriliserte seg i fjor i juli og refertiliserte i år i juniJeg er 37 allerede, så vi har ikke all verdens tid. Skulle egentlig ikke ha flere barn…
Vi har sjekket og der er sperm
Jeg blir 35 i februar, så ikke mye forskjellJg blir 35 rett før årsskiftet så føler jo enda der er tid. Prøvd lenge nå?
Det skulle egentlig ikke vi hellerJeg er 37 allerede, så vi har ikke all verdens tid. Skulle egentlig ikke ha flere barn…

Gjør det for vår skyld!Trur jeg må ta en ny før jeg kjører på jobb![]()
Dette er pp2, men egentlig første ordentlige pga pp1 var 14 dager etter refert. Elles har jeg blitt gravid på pp1 eller 2. så ekstra spennende synes jeg.Jeg blir 35 i februar, så ikke mye forskjell
Nei, sluttet på pilla i slutten av juni, prøver enda å finne ut av syklusen, om den stabiliserer seg (lutealfase på 9dager forrige pp).
De to andre kom etter 6mnd prøving, begge tohar dere prøvd lenge eller er det første pp?
Haha!!! Ja jeg kan vel det. Har mange tester og flere på veiGjør det for vår skyld!
blir i 13.30 tiden daSer denDette er pp2, men egentlig første ordentlige pga pp1 var 14 dager etter refert. Elles har jeg blitt gravid på pp1 eller 2. så ekstra spennende synes jeg.

Mange dpo? Jeg også ligger på sofa. Kjempe kvalm, og ubehag nede i magen og trøtt og tung i hode.Så merkelig, men våkna i dag og føler meg fyllesyk. Jeg har ikke vært på fest eller drukket. Men våkna med den følelsen. Tung i kroppen, hodepine og skikkelig uggen i kroppen.
I tillegg har jeg hatt tredje natta med rare drømmer. Og jeg bruker kun å få rare drømmer når jeg har vært gravid så får jo et ørlite håp. Men tørr ikke helt å håpe, da jeg ikke orker å bli kjempe skuffa..
Jeg MÅ teste i morgen jeg. Dette blir for spennende![]()
Vet ikke om det er synlig på bilde
Jeg har også hatt 3-4 natta med rare og veldig virkelige drømmer.Så merkelig, men våkna i dag og føler meg fyllesyk. Jeg har ikke vært på fest eller drukket. Men våkna med den følelsen. Tung i kroppen, hodepine og skikkelig uggen i kroppen.
I tillegg har jeg hatt tredje natta med rare drømmer. Og jeg bruker kun å få rare drømmer når jeg har vært gravid så får jo et ørlite håp. Men tørr ikke helt å håpe, da jeg ikke orker å bli kjempe skuffa..
Jeg MÅ teste i morgen jeg. Dette blir for spennende![]()

mulig det er fordi jeg opplever ubehag, og ikke er helt på topp.Vi er håpløseGikk på en smell selv i morrest (6 dpo) men den var jo selvfølgelig blenda![]()

I dag er jeg 6 dpoMange dpo? Jeg også ligger på sofa. Kjempe kvalm, og ubehag nede i magen og trøtt og tung i hode.