Ikm uke 32 <3

Neida! Men håp må man jo ha. Om det skulle vise seg at det ikke er noe så har det i allefall vært spennende og vi kan prøve igjen hver månede i 7 år til jeg er 42 :hilarious: Jeg blir lett gravid så håpet og trua er jo der. Men når er det 21mnd siden forje kom og jeg har jo blitt litt eldre:joyful: bilde uten blits i dagslys. Synes det er farge på den…
Jeg er 37 allerede, så vi har ikke all verdens tid. Skulle egentlig ikke ha flere barn…

Jg blir 35 rett før årsskiftet så føler jo enda der er tid. Prøvd lenge nå?
Jeg blir 35 i februar, så ikke mye forskjell :happy:
Nei, sluttet på pilla i slutten av juni, prøver enda å finne ut av syklusen, om den stabiliserer seg (lutealfase på 9dager forrige pp).
De to andre kom etter 6mnd prøving, begge to :) har dere prøvd lenge eller er det første pp?

Jeg blir 35 i februar, så ikke mye forskjell :happy:
Nei, sluttet på pilla i slutten av juni, prøver enda å finne ut av syklusen, om den stabiliserer seg (lutealfase på 9dager forrige pp).
De to andre kom etter 6mnd prøving, begge to :) har dere prøvd lenge eller er det første pp?
Dette er pp2, men egentlig første ordentlige pga pp1 var 14 dager etter refert. Elles har jeg blitt gravid på pp1 eller 2. så ekstra spennende synes jeg.

Så merkelig, men våkna i dag og føler meg fyllesyk. Jeg har ikke vært på fest eller drukket. Men våkna med den følelsen. Tung i kroppen, hodepine og skikkelig uggen i kroppen.
I tillegg har jeg hatt tredje natta med rare drømmer. Og jeg bruker kun å få rare drømmer når jeg har vært gravid så får jo et ørlite håp. Men tørr ikke helt å håpe, da jeg ikke orker å bli kjempe skuffa..
Jeg MÅ teste i morgen jeg. Dette blir for spennende :hilarious:

Så merkelig, men våkna i dag og føler meg fyllesyk. Jeg har ikke vært på fest eller drukket. Men våkna med den følelsen. Tung i kroppen, hodepine og skikkelig uggen i kroppen.
I tillegg har jeg hatt tredje natta med rare drømmer. Og jeg bruker kun å få rare drømmer når jeg har vært gravid så får jo et ørlite håp. Men tørr ikke helt å håpe, da jeg ikke orker å bli kjempe skuffa..
Mange dpo? Jeg også ligger på sofa. Kjempe kvalm, og ubehag nede i magen og trøtt og tung i hode.

Vet ikke om det er synlig på bilde

Jeg har også hatt 3-4 natta med rare og veldig virkelige drømmer.
Veldig sært å drømme mye av det jeg drømmer, så er spent fremover!!

Idag stikker det så sykt i begge sider nederst i magen og murrer veldig. Begynte å lure på om jeg kanskje ikke har hatt el, men test og temp tilsier ikke at det er det akkurat nå hvertfall. Får følge med om kroppen kanskje ikke samarbeider helt :bag:
Og ikke minst, jeg er humørsyk, dere skulle bare spurt min samboer :hilarious: mulig det er fordi jeg opplever ubehag, og ikke er helt på topp.

Trur jeg venter til i morgen eller i kveld med å ta ny test for å holde spenningen litt oppe. Kjedelig å teste på utvannet urin

Jeg får skikkelig dejavu her. Småkvalm i dag. Sånn var det sist jeg ble gravid. Var kvalm 3-4 dager før positiv test (testet da 9 dpo)…

Back
Topp