Finner det ikke igjen, men mener det var rundt 35 års alder ich. De mente også at det er derfor mange får 2 eggene tvillingerFra hvilken alder gjelder det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finner det ikke igjen, men mener det var rundt 35 års alder ich. De mente også at det er derfor mange får 2 eggene tvillingerFra hvilken alder gjelder det?
Ja, det stemmer.Finner det ikke igjen, men mener det var rundt 35 års alder ich. De mente også at det er derfor mange får 2 eggene tvillingerdet gir jo mening, siden 2 eggede krever 2 egg
Know the feeling!!4 dpo i dag, og begynner allerede å klø etter å testeHåper dagene går fort
Jeg vil prøve å holde meg til 9-10 dpo. Egentlig helst 12 dpo, men jeg er realistisk ogsåKnow the feeling!!![]()
![]()
Trangen til å tisse på ting er stort de første dagene!

Ja, jeg prøver å være realistisk selv.Jeg vil prøve å holde meg til 9-10 dpo. Egentlig helst 12 dpo, men jeg er realistisk også![]()

Samme her4 dpo i dag, og begynner allerede å klø etter å testeHåper dagene går fort

Jeg har EL i dag (mest sannsynlig, positiv eggløsningstest i går og kramper på en side lenge i går kveld). Og jeg lengter etter å begynne å teste4 dpo i dag, og begynner allerede å klø etter å testeHåper dagene går fort
Liiitt tidlig å teste før man i det hele tatt er i dpo-land.. men såå spennende når man kan begynne 
Jeg har det samme, nå er det bare å vente (igjen)Jeg har EL i dag (mest sannsynlig, positiv eggløsningstest i går og kramper på en side lenge i går kveld). Og jeg lengter etter å begynne å testeLiiitt tidlig å teste før man i det hele tatt er i dpo-land.. men såå spennende når man kan begynne
![]()

Kaaaan jo hende du ser en skygge?Jeg har EL i dag (mest sannsynlig, positiv eggløsningstest i går og kramper på en side lenge i går kveld). Og jeg lengter etter å begynne å testeLiiitt tidlig å teste før man i det hele tatt er i dpo-land.. men såå spennende når man kan begynne
![]()

Ventetiden er lang, fint å henge her imensJeg har det samme, nå er det bare å vente (igjen)![]()

Kaaaan jo hende du ser en skygge?![]()
![]()
![]()
![]()

Skal i det minste klare å vente til neste helg.. tror jeg 
Sløsing!!!