Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja, ikke santBare å kjør på en runde til![]()
vi er klar for en til, er ikke det, men er i permisjon med baby nå til Januar med 80% uttak, hadde vært deilig å få opparbeidet seg fullt til 100% uttak igjen før neste bare, pluss la mannen bli ferdig som student
Pluss at jeg griner for ingenting![]()
Hvor mange dpo er du?Kan man ha to eggløsninger med kort mellomrom? På tirsdag hadde jeg fra venstre eggstokk, dette vet jeg med sikkerhet for smertene var helt forferdelig. Nå har det begynt å verke i høyre eggstokk. Merkelig. Har lest det kan forekomme at kroppen slipper flere egg, men fra hver sin eggstokk da? Er det i det heletatt mulig?

Hos meg kom EL en uke senere enn vanlig forrige mnd. Lurer på om det kan ha noe med SA i april å gjøre.. altså, litt hormonellt tull. Får håpe EL er rett rundt hjørnetHer ventes det fortsatt på el, CD12 i dag. Jeg er veldig glad for at ikke el kom så tidlig som forrige mnd, CD 13/14 er normalen for meg når kroppen fungerer. Men kjenner at jeg for hver negative el-test nå begynner å bli stresset for at el ikke skal komme
Testen fra i går kveld, fertilitetsmonitor viste fortsatt lav idag tidlig, spent på kveldens test
Vis vedlegget 411118

Legger deg under 10.08 på ikm jegEmerald - 37 - B3 - PP1- EL ca 24. juli, IKM8-10 august
Har hørt at man kan ha 2 egg som slipper og at det er mer vanlig hvis man er over en viss alderKan man ha to eggløsninger med kort mellomrom? På tirsdag hadde jeg fra venstre eggstokk, dette vet jeg med sikkerhet for smertene var helt forferdelig. Nå har det begynt å verke i høyre eggstokk. Merkelig. Har lest det kan forekomme at kroppen slipper flere egg, men fra hver sin eggstokk da? Er det i det heletatt mulig?
Positiv EL-test på formiddagen i dag, kunne bare såvidt skimte to streker i går kveldKan jo hende egget slipper litt tidligere denne mndMen er helt normalt å ha el-slim i flere dager i forveien, det gjør jo bare at det er bedre for svømmerne

Takk! Håper jeg stresser litt mindre neste mndHos meg kom EL en uke senere enn vanlig forrige mnd. Lurer på om det kan ha noe med SA i april å gjøre.. altså, litt hormonellt tull. Får håpe EL er rett rundt hjørnet![]()

Men her skjer det ting!

Se der ja! Nå skjer det nok snartTakk! Håper jeg stresser litt mindre neste mnd
Nå får dere el-testene mine minutt-for-minuttMen her skjer det ting!
Går kveld og i ettermiddag:
Vis vedlegget 411140
Vis vedlegget 411141
Jeg er ikke supertrent, og startet 2 dager etter MA, så har holdt på i nesten 4 uker nå. Så begynte jeg å fundere på fjelltur om jeg kanskje tok det for hardt til at jeg ødelegger for en evt graviditet. Er sikkert helt tullete å tenke sånn, tror alle rare tanker kommer etter å ha opplevd MA
VelkommenJeg har egentlig vært med i uke 31, men har omsider begynt å få positive eltester idag, tenker el kommer imorgen eller lørdag (ser ann temp) og da blir ikm 6 eller 7.august.
Så jeg tenkte å stikke nesa litt inn her
AnneS - 34 - B3 - pp2 - EL 28/7 (?) - IKM 7/8 (?).
Fra hvilken alder gjelder det?Har hørt at man kan ha 2 egg som slipper og at det er mer vanlig hvis man er over en viss alderså det skal du ikke se bort i fra