Ikm uke 32 <3

Endelig kryss og jeg er 3 dpo. Føles så deilig :D
IMG_9520.jpeg

Kan man ha to eggløsninger med kort mellomrom? På tirsdag hadde jeg fra venstre eggstokk, dette vet jeg med sikkerhet for smertene var helt forferdelig. Nå har det begynt å verke i høyre eggstokk. Merkelig. Har lest det kan forekomme at kroppen slipper flere egg, men fra hver sin eggstokk da? Er det i det heletatt mulig?

Jeg henger i to grupper pga el tidligere enn forventet.

Mannen er sikker på at det er noe som er på gang hos meg for i går spiste jeg nesten en hel pizza alene, mot 2-3 biter til vanlig.

Og det blir spennende fremover nå.

Så begynner testing på søndag tenker jeg!

Kan man ha to eggløsninger med kort mellomrom? På tirsdag hadde jeg fra venstre eggstokk, dette vet jeg med sikkerhet for smertene var helt forferdelig. Nå har det begynt å verke i høyre eggstokk. Merkelig. Har lest det kan forekomme at kroppen slipper flere egg, men fra hver sin eggstokk da? Er det i det heletatt mulig?

Vil tro det går an ja? Eller kanskje kroppen ikke klarte å slippe det første til tross for sterke smerter? :confused013

Her ventes det fortsatt på el, CD12 i dag. Jeg er veldig glad for at ikke el kom så tidlig som forrige mnd, CD 13/14 er normalen for meg når kroppen fungerer. Men kjenner at jeg for hver negative el-test nå begynner å bli stresset for at el ikke skal komme :sorry:
Testen fra i går kveld, fertilitetsmonitor viste fortsatt lav idag tidlig, spent på kveldens test :smiley-angelic001
Vis vedlegget 411118
Hos meg kom EL en uke senere enn vanlig forrige mnd. Lurer på om det kan ha noe med SA i april å gjøre.. altså, litt hormonellt tull. Får håpe EL er rett rundt hjørnet :Heartred

Har hørt at man kan ha 2 egg som slipper og at det er mer vanlig hvis man er over en viss alder :) så det skal du ikke se bort i fra

Kan jo hende egget slipper litt tidligere denne mnd :) Men er helt normalt å ha el-slim i flere dager i forveien, det gjør jo bare at det er bedre for svømmerne
Positiv EL-test på formiddagen i dag, kunne bare såvidt skimte to streker i går kveld :laughing002
Så plutselig kom EL tidligere enn antatt, så får vi se om vi får lagt inn litt aksjer i kveld og i morgen :smiley-angelic001

Hos meg kom EL en uke senere enn vanlig forrige mnd. Lurer på om det kan ha noe med SA i april å gjøre.. altså, litt hormonellt tull. Får håpe EL er rett rundt hjørnet :Heartred
Takk! Håper jeg stresser litt mindre neste mnd :bag:
Nå får dere el-testene mine minutt-for-minutt :hilarious: Men her skjer det ting!
:talk017
Går kveld og i ettermiddag:
IMG_2532.jpeg
IMG_2548.jpeg

Dagen i dag gikk til en 3 timers fjelltur, men så begynte jeg å tenke: kan man trene for hardt til at egget ikke vil feste seg? :hilarious: Jeg er ikke supertrent, og startet 2 dager etter MA, så har holdt på i nesten 4 uker nå. Så begynte jeg å fundere på fjelltur om jeg kanskje tok det for hardt til at jeg ødelegger for en evt graviditet. Er sikkert helt tullete å tenke sånn, tror alle rare tanker kommer etter å ha opplevd MA:hilarious:

Jeg har egentlig vært med i uke 31, men har omsider begynt å få positive eltester idag, tenker el kommer imorgen eller lørdag (ser ann temp) og da blir ikm 6 eller 7.august.
Så jeg tenkte å stikke nesa litt inn her :)

AnneS - 34 - B3 - pp2 - EL 28/7 (?) - IKM 7/8 (?).

Jeg har egentlig vært med i uke 31, men har omsider begynt å få positive eltester idag, tenker el kommer imorgen eller lørdag (ser ann temp) og da blir ikm 6 eller 7.august.
Så jeg tenkte å stikke nesa litt inn her :)

AnneS - 34 - B3 - pp2 - EL 28/7 (?) - IKM 7/8 (?).
Velkommen :D

Back
Topp