Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør vil det. Inntil 24 timer. Tenker 12 er mer reelt. Mn da har vi litt tid på oss. Trur nesten det bare er de som ligger klar i eggleder når egget slipper som klarer nå frem og komme gjennom. Smertene har gitt seg så da teller jeg timer til dpo.Trodde egget levde i 24 timer?![]()
Ja, det var en skikkelig lure-test..takk, håper for deg også. Hadde vært veldig kjekt om det klaffet for oss begge
Bør du ikke ta el tester når du tar wild yam? Tror du skal stoppe med wild yam når el har vært, eller har jeg missforstått?![]()

Tenker at det skader sikkert ikke med en ekstra runde, men i teorien skal det vel holde? Har dere lyst til å kjøre på en runde til, så gjør dere detEggløsningsmerter startet tidlig i morges, har enda vondt. Bør vi ha sex enda en gang i dag eller trur dere dette rekker? Er så redd vi ikke har hatt nok sex. Legger ved lista.
Gikk fri for el tester på for to dager siden men vet el er nå. Bekymrer meg at vi ikke hadde mer enn en gang i går.
Sex:
19.07 x1 negativ el test
20.07 x1 ettermiddag (blink)
21.07 x1 ettermiddag (blink)
22.07 x1 12.15 (blink) (lå 30 min i senga)
22.07 x1 kveld 19.30
23.07 x1 09.45 (blink) (lå i senga 1time)
23.07 x1 17.25 (lå i senga i 45min)
24.07 x1 16.00
25.07 x1 07.45 (eggløsningsmerter) lå 2 timer
25.07 x1 13.05 (30min i senga)
Vi har en plan om det i kveldTenker at det skader sikkert ikke med en ekstra runde, men i teorien skal det vel holde? Har dere lyst til å kjøre på en runde til, så gjør dere det![]()
Jeg har hørt at det holder med annen hver dag? Er det vi prøver hvert fallEggløsningsmerter startet tidlig i morges, har enda vondt. Bør vi ha sex enda en gang i dag eller trur dere dette rekker? Er så redd vi ikke har hatt nok sex. Legger ved lista.
Gikk fri for el tester på for to dager siden men vet el er nå. Bekymrer meg at vi ikke hadde mer enn en gang i går.
Sex:
19.07 x1 negativ el test
20.07 x1 ettermiddag (blink)
21.07 x1 ettermiddag (blink)
22.07 x1 12.15 (blink) (lå 30 min i senga)
22.07 x1 kveld 19.30
23.07 x1 09.45 (blink) (lå i senga 1time)
23.07 x1 17.25 (lå i senga i 45min)
24.07 x1 16.00
25.07 x1 07.45 (eggløsningsmerter) lå 2 timer
25.07 x1 13.05 (30min i senga)

Samme her, da skal vi være godt nok dekketJeg har hørt at det holder med annen hver dag? Er det vi prøver hvert fall![]()
Det føle jeg er for liteJeg har hørt at det holder med annen hver dag? Er det vi prøver hvert fall![]()

Vi er alle forskjelligeDet føle jeg er for lite![]()
Sist jeg ble gravid hadde vi oss annen hver dagMannen har refertilisert for 6uke siden så velge å ha oftere så produksjon tar seg opp og at det skal komme nok svømmere. Men har også blitt gravid med å ha oss en gang i sen syklusVi er alle forskjelligeSist jeg ble gravid hadde vi oss annen hver dag
![]()

Slik jeg forstår brukernavnet ditt, så har dere noen stykk fra før av?Mannen har refertilisert for 6uke siden så velge å ha oftere så produksjon tar seg opp og at det skal komme nok svømmere. Men har også blitt gravid med å ha oss en gang i sen syklus![]()
her blir det kun på kveldstid, muligens en omgang på morgenen iblant Vi ha fire. Vi bruker å ha oss når minste sover på dagen, men bare når jeg har eggløsning. Ellers har de eldste på 11 og 13 trillet en tur med de små å kjøpe is. Man finner alltid tid om man bare vil. I dag ble det fire ganger og vi sier oss fornøyd med det. I morgen er jeg 1dpo, endelig!! Har jobbet hardt denne rundenSlik jeg forstår brukernavnet ditt, så har dere noen stykk fra før av?
Hvordan klarer dere å ha privatliv så flittig gjennom eggløsningen, hvertfall slik midt på dagen?her blir det kun på kveldstid, muligens en omgang på morgenen iblant
![]()

Våre er for små til å sende avsted for å kjøpe is alene. I tillegg har vi svoger og svigerinne i nabohuset slik at nå i ferien så løper de og kusinen deres inn og ut av husene i ett sett, så ikke nødvendigvis så mye fred å fåVi ha fire. Vi bruker å ha oss når minste sover på dagen, men bare når jeg har eggløsning. Ellers har de eldste på 11 og 13 trillet en tur med de små å kjøpe is. Man finner alltid tid om man bare vil. I dag ble det fire ganger og vi sier oss fornøyd med det. I morgen er jeg 1dpo, endelig!! Har jobbet hardt denne runden![]()
![]()
dessuten krangler de som fy så fort alle tre er samlet, og mye gråting og klaging. Kan ikke si at lysten er på topp med slike lyder
men, de to andre graviditetene så gikk det etter 6mnd med begge to, siste gang jeg ble gravid var første gang jeg testet eltester 
Nei da blir det nok lite hankypankyVåre er for små til å sende avsted for å kjøpe is alene. I tillegg har vi svoger og svigerinne i nabohuset slik at nå i ferien så løper de og kusinen deres inn og ut av husene i ett sett, så ikke nødvendigvis så mye fred å fådessuten krangler de som fy så fort alle tre er samlet, og mye gråting og klaging. Kan ikke si at lysten er på topp med slike lyder
men, de to andre graviditetene så gikk det etter 6mnd med begge to, siste gang jeg ble gravid var første gang jeg testet eltester
så håper at ikke årene jobbet altfor mye mot meg
![]()
dere får ta igjen på kveldstid. I dag er jeg 1dpo og det føles helt fantastisk å ikke vente på el mer, og vite at vi har gjort en god innsats denne måneden. Synes det er mye bedre å vente på å ta gtester enn el tester. Nu har vi en reell sjanse til å gå dette i boks denne måneden! Så spennende å vente! Men de første fem dagene bruker gå sååå sakte. Heldigvis begynner jeg på jobb søndag ettermiddag og kan tenke på annet i noen timer, da går tiden vesentlig fortere