Blir kanskje to veldig tette på dere da. Blir mye å henge fingrene i.![]()
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Mannen er veldig klar for to tette! Jeg har litt bedre tid
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir kanskje to veldig tette på dere da. Blir mye å henge fingrene i.![]()
Har bestilla preseed hvordan bruker jeg det og når hele tiden?Dette blir totalt min pp3 og pp 2 etter sa. Jeg drikker grapfruktjuice og passer på å spiser masse grøntbruker også preseed. Prøver også litt akupunktur siden sa'en tullet til syklusen min litt.
Sent from my iPhone using BV Forum
Eller bare under el?Har bestilla preseed hvordan bruker jeg det og når hele tiden?
Jeg bruker den hver gang, men ikke så mye av gangen![]()
Har bestilla preseed hvordan bruker jeg det og når hele tiden?
Så spennende da. Vet ikke om jeg hadde greid å bare se hba som skjer. Er så utålmodig og en kontrollfreak.Mannen er veldig klar for to tette! Jeg har litt bedre tidMen prevensjonen er borte, så får det bare gå som det går
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jaggu har jeg bestilt preseed åblei så rivd med når jeg leste innlegga her nå! Hehe
Er utålmodig jeg å, så hvis det kan hjelpe, så er jo det helt topp![]()
Noen andre lure tips som kan funke?
Så spennende da. Vet ikke om jeg hadde greid å bare se hba som skjer. Er så utålmodig og en kontrollfreak.
Jeg merket veldig godt da jeg slutta på pilla, begge gangene. Masse hormonendringer; ømme pupper, hodepine, kviser, humørsvigninger osv. Varte godt og vel et par uker før kroppen nornaliserte seg.Har akkurat sluttet på ppillen og er i vår første prøveperiode. Hadde dere noen bivirkninger etter å ha sluttet på pillen?
Ok. Jeg merker meye av det samme. Slapp, trøtt, ømme pupper , økt apetitt, samt føler meg oppblåst. Regner med det går over snartJeg merket veldig godt da jeg slutta på pilla, begge gangene. Masse hormonendringer; ømme pupper, hodepine, kviser, humørsvigninger osv. Varte godt og vel et par uker før kroppen nornaliserte seg.
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Er det noen som kan gi meg litt info ang. El-tester?tenkte jeg skulle prøve og teste denne mnd, men lurer på om jeg blir "forsent ute"? Første syklusdag var 31 juni. Er helt grønn på dette så er litt spent
Skal bestille tester idag så, er vell i posten om ett par dager
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp5 - krysser fingrene for at det klaffer nå <3
Æsj så kjedelig.Blør enda jeg er på 7 dagenskjønner ikke no!!! Stoppet for to dager siden men så begynte det igjen. Har som regel mens 4-5 dager.