IKM uke 31 ❤️

Da var det nok game over :p
B5A37141-0E64-4D1D-A834-F4E77140668B.jpeg
 
Ja veldig kjipt. Det blir uke 36 da❤️ Deg da??
Ja blir uke 36 på meg også :joyful: Om ikke EL PLUTSELIG skulle finne på å dukke opp før :p Hadde jo ikke alltid så sen EL før aborten. Men jeg tør ikke håpe for mye på det, så satser på lik syklus som de siste 3
 
Hahah ja er nå enig i det! :hilarious: Er faktisk litt kvalm idag.. Hvordan er dine tester idag?

Vet du, INGENTING som skjer her. Har trodd det har vært like før eggløsning kjempelenge, men blir aldri fast smiley eller drastisk økning på EL testene.
Så.. ingenting som skjer rett og slett. o_O
 
Jeg vil først og fremst anbefale menskopp; for tamponger tørker ut miljøet i underlivet, og kan gjøre at det blir litt ekstra sårt. Så, hvis du plages med at det blir sårt, kan en menskopp kanskje være mer behagelig. (Eller, menskopp ER mer behagelig, haha..)
Når det kommer til fremfall... Sett litt på hypopressiv trening..? Skal visstnok kunne gjøre det litt bedre, spesielt hvis du har bare litt fremfall.
Husk at gynekologer bare ser deg liggende, så hvordan ting "faller" når du står.....

(.. Ment som forslag/tips, for det er absolutt ikke greit at man skal bare "ha det sånn". Det er ofte sånn med kvinnehelse. "Se det an, hvis ikke så må det bare være sånn.", istedenfor oppfølging og råd til hvordan man skal fikse det.  Du er verdt å ha det bra i underlivet også! :) )


Jeg har lest litt om menskopp, står den må kokes? Gjør dere dette bare i kjele på kjøkkenet liksom? :wacky: Finnes det andre muligheter for å rengjøre denne koppen? Syns kanskje det var litt.. ekkelt:hilarious:
 
og DER begynte jeg å spotte/blø :playful: Vi får se om det bare er spotting i dag, eller om TR kommer skikkelig i gang i løpet av kvelden. Du kan i hvert fall sette meg på TR.
Da fikk jeg en lutealfase på 11 dager. Er det innafor? Eller fortsatt i grenseland kort om man vil bli gravid?
Jeg har lutealfase på 9 dager jeg!
Førstemann ble unnfanget 4 mnd etter pilleslutt, yngste ble til helt uplanlagt, og denne spira som er i magen nå ble unnfanget på første ubeskyttet seansen vi hadde på mange år (el var dagen etter). Så IKKE bekymre deg :hilarious: var og bekymret for dette med første, så brukte faktisk sånn consieve+ lub under aksjelegging når det klaffet :)
 
Jeg har lutealfase på 9 dager jeg!
Førstemann ble unnfanget 4 mnd etter pilleslutt, yngste ble til helt uplanlagt, og denne spira som er i magen nå ble unnfanget på første ubeskyttet seansen vi hadde på mange år (el var dagen etter). Så IKKE bekymre deg :hilarious: var og bekymret for dette med første, så brukte faktisk sånn consieve+ lub under aksjelegging når det klaffet :)

Kjekt å høre at du lett ble gravid til tross for kort lutealfase. Mulig jeg har hatt litt kort lutealfase nå på grunn av abort i mars, og at det gradvis retter seg. Har aldri tenkt så nøye over lengden på lutealfasen før da jeg i utgangspunktet ble gravid med en gang med guttungen, og den som endte i MA i mars. Men da er det vel håp så lenge jeg har en lutealfase på hvert fall 10 dager.
 
Jeg har lest litt om menskopp, står den må kokes? Gjør dere dette bare i kjele på kjøkkenet liksom? :wacky: Finnes det andre muligheter for å rengjøre denne koppen? Syns kanskje det var litt.. ekkelt:hilarious:

Haha, jeg pleier *kremt* bare å rengjøre med dildorens, jeg. :p
Og vaske med såpe.
Evt helle kokende vann fra vannkokeren over, mens den ligger i vasken på badet.
Tror det finnes poser for å sterilisere i micro også.
 
Vet du, INGENTING som skjer her. Har trodd det har vært like før eggløsning kjempelenge, men blir aldri fast smiley eller drastisk økning på EL testene.
Så.. ingenting som skjer rett og slett. o_O

Tatt flere g tester da?:bag:
 
Back
Topp