IKM uke 30

Små øm i puppene, hete tokter svimmel og dårlig i magen. Tempen steg veldig i dag, men forsov meg litt tid tiden.
 
8 DPO og negativ test, klarer ikke helt å la være å bli skuffet selv om jeg vet at de færreste får positiv så tidlig
 
Hvilke tester for å teste tidlig er raskest å få tak i?
 
Absolutt :happy:. Sist gang fikk jeg en veeeldig svak strek 10 DPO. Gratulerer med dine fine tester! Har du testet mer?
Nei er tom for tester [emoji23] og med jobb helg gidder jeg ikke reise på butikken . Har bare rfsu dritt her og det er sløsing med penger. Men har en pakke cb på vei i posten fra komplett apotek. Tenker den kommer på mandag. Tester om ikke tanta har kommet ennå da. Murrer som i ett lite h... der nede og ømme pupper.
 
Og så mye for godfølelsen... da begynte jeg å blø... spørs om ikke jeg har hatt en kjemisk.
 
Har sterke menssmerter, men lenge igjen til jeg skal ha mensen, skal være ca 1 uke igjen til ikm, kan det være noe på gang ? [emoji51]
 
Aner ikke hvor mange dpo jeg er :O Vet bare at ikm er på onsdag. Men er helt i sjokk. Dette er eneste mnd vi ikke testet for EL osv pga ferie. Håper virkelig dette er gullegget<3
 

Vedlegg

  • AE7E5177-4660-4524-B75D-CA0A455CDCC2.jpeg
    AE7E5177-4660-4524-B75D-CA0A455CDCC2.jpeg
    181,2 KB · Visninger: 78
  • 10BFABD1-A065-4C39-B32D-EDAFF294F4F2.jpeg
    10BFABD1-A065-4C39-B32D-EDAFF294F4F2.jpeg
    194,8 KB · Visninger: 89
Skal foressten ut å kjøpe en digital, tror dere den vil slå ut på en senere urin hvis den er positiv? Mtp at det ikke er morgenurin
 
7 dpo, murring på gang. Har tatt en babyplan early ser negativ ut.. Disse dagene er en pine. Testelysten er ekstrem, selv om har en dårlig følelse for denne pp..[emoji849]
 
Jeg kan settes opp på mens regner jeg med. . Begynt å blø nå. Så de svake testene var nok en kjemisk...[emoji35]

Blør du mye? Kan være hormonelt? Min mens kommer ofte før tiden, når jeg har kjemisk. Håper ikke dette er tilfelle for deg. Fortsatt håp[emoji173]️
 
Skal foressten ut å kjøpe en digital, tror dere den vil slå ut på en senere urin hvis den er positiv? Mtp at det ikke er morgenurin

Gratulerer [emoji7] vil tro den kan slå ut, bare ikke drikk noe særlig eller tiss noe de siste 3timene før du tester. Kan jo hende den slår ut selvom men kjedelig å svi av en digital hvis ikke[emoji12]
 
Back
Topp