IKM uke 30

Jeg kjenner virkelig ikke igjen kroppen min mellom EL og TR denne gangen.. håper håper det er en liten spire der! Kommer nok til å ta en test i morgentidlig, bare 8 dpo , tipper den er negativ men jeg kløøøør etter å teste[emoji4]
 
Hvor mange dpo er dere nå? Og hvor lang lutealfase har dere? Jeg er 13 dpo, og med 28 dagers syklus har jeg ikm 25 juli. Og det vil si en lutealfase på 17 dager om jeg ikke tar helt feil. Er det lenge?

Her står det veldig bra beskrivet om hva lutealfase er [emoji4]:
http://hvordanbligravid.com/lutealfasen/

Så da ser det ut som at din lutealfase er på 17 dager ja.
Jeg er 7DPO, CD 22, IKM 28.juli. Så da blir vel min lutealfase 14dager. Varierer litt med 28-30 dagers syklus, men siste året er gj.snittet mitt 29 dager.
 
Jeg har aldri ventet så lenge med å teste... er bare 6-8dpo nå, litt usikker på når EL var!
Skal ihvertfall vente til neste uke, får aldri noe positivt nå uansett
 
Mannen min det også strekene, så du er nok gravid :happy093

Hurra ! [emoji1][emoji1]
Måtte også få mannen til å godkjenne disse testene [emoji16] Tok en gtest nå i kveld for å se om streken kom og det gjorde den [emoji7]
 
Har super ømme bryster, de begynte å bli ømme for 2-3 dager siden, har før aldri hatt ømme bryster for utenom graviditet, så der er spennende dager...svidde av en test tidligere i dag, kan så vidt skimte skygge, men for svakt til at det er positivt. Det er ennå altfor tidlig. Er syklus som den skal, så er ikm 28 juli...så mye kan ennå skje...:)
 
Her står det veldig bra beskrivet om hva lutealfase er [emoji4]:
http://hvordanbligravid.com/lutealfasen/

Så da ser det ut som at din lutealfase er på 17 dager ja.
Jeg er 7DPO, CD 22, IKM 28.juli. Så da blir vel min lutealfase 14dager. Varierer litt med 28-30 dagers syklus, men siste året er gj.snittet mitt 29 dager.

Takk for link! Den var veldig nyttig[emoji4]
 
Dpo 9, negativ testing ingen sympotomer bortsett fra at jeg må stå opp å tisse på natta. Ikke bekkenløsning, ikke murringer, ikke helt forhåpningsfull mao. Men vil nå teste på og håpe til det motsatte er bevist:)
 
Dagens, 9 DPO. Jeg ser ingenting :meh:
 

Vedlegg

  • 6CA0B1B4-B121-4C6A-80E2-3076949E920C.jpeg
    6CA0B1B4-B121-4C6A-80E2-3076949E920C.jpeg
    65 KB · Visninger: 78
Noen som ser noe her ? :) øm i puppen fortsatt! 12 dpo
IMG_7727.JPG
 
Skimter noe veldig svakt altså!

Jeg ser noe langt der inne! Blir spennende å se om du får stigning de neste dagene... når er ikm?

Wææ håpe, lenge siden jeg har vært så optimistisk [emoji43] Har kun hatt ømme pupper den ene gangen jeg var gravid(oppdaget MA når jeg skulle vært 10+4). Prøvd i 2 år ca , føltes så tomt! Tenk om det endelig går nå[emoji1317] Ikm onsdag 1 ca(syklus mellom 29-33,30 i gjennomsnitt). Sist så jeg svak svak strek 13 dpo, så hos meg troe jeg ikke HCG stiger raskt.
 
Back
Topp