IKM Uke 29

Den uendelige ventetiden er i gang for deg! Krysser fingrene ❤️
Takk du :Heartred Føler denne syklusen har vært lang hele veien, ventet på prøvesvar og el og babyklister i posten :p Men det kommer sikkert ikke til å gå noe fortere nå :hilarious:
 
B660A1D2-79B8-4815-941A-E5FD7CB66EDA.jpeg
nå er jeg så forvirret :( hadde knallpositive el-tester onsdag og torsdag denne uken. Hadde også el-smerter. Hvorfor stiger ikke tempen min mer da? Den skal vel uansett stige etter eggløsning, selv om egget slipper eller ikke?
Skal sies at jeg sover dårlig pga en 2-åring i samme seng
 
Vis vedlegget 302899 nå er jeg så forvirret :( hadde knallpositive el-tester onsdag og torsdag denne uken. Hadde også el-smerter. Hvorfor stiger ikke tempen min mer da? Den skal vel uansett stige etter eggløsning, selv om egget slipper eller ikke?
Skal sies at jeg sover dårlig pga en 2-åring i samme seng
Temp stiger kun hvis egget slipper. Det kan hende kroppen har prøvd på EL, men ikke fått det til :( tempen kan selvsagt variere også ved lite søvn, men hos meg blir den høyere enn normalt - ikke lavere.
 
Jippi! 3 dpo, aksjelegging er gjort og den uendelige ventingen kan begynne :p
Heldigvis har jeg ferie, så håper det hjelper meg å tenke på andre ting :)
 

Vedlegg

  • 92D99603-1993-4681-A916-BD30883364AC.png
    92D99603-1993-4681-A916-BD30883364AC.png
    149,9 KB · Visninger: 38
Temp stiger kun hvis egget slipper. Det kan hende kroppen har prøvd på EL, men ikke fått det til :( tempen kan selvsagt variere også ved lite søvn, men hos meg blir den høyere enn normalt - ikke lavere.
Hva skjer da? Vil den prøve igjen om en måned eller kan det skje denne syklusen? Eller om noen dager?
 
De siste to dager tester... El skulle vært i går. Hva sier dere, er det noe på gang? :) :hungry:
 

Vedlegg

  • IMG_20190706_120008.jpg
    IMG_20190706_120008.jpg
    13,8 KB · Visninger: 51
Nå har jo de fra 4. Og 5. Juli tørket, så det er ikke så lett å sammenligne kanskje, men de to nederste er fra i dag (6. Juli) - kan dette tyde på at el-testen i går var tilnærmet lik positiv og at den er på vei ned igjen nå? Da har jeg kanskje el i dag? :D
20190706_140944.jpg
 
Jeg er passe forvirret i hvordan jeg ligger an. Sist pp så kom EL to dager før antatt og det er første gangen for å si det sånn :wideyed:
Men nå har jeg hatt halvsterke streker i maaange dager og jeg skal teknisk sett ha EL i morgen og det tviler jeg sterkt på :dead:
Hva som skjer med kroppen denne mnd har jeg ikke peiling på men jeg har bare to EL tester igjen (begynte med 20 eller noe) og i morgen kommer både mine foreldre og sambo sine på besøk i en hel uke :hilarious: Dette kan bli spennende :bag:
 
EL i går (6 juli). fikk kun lagt inn aksjer 3 juli og k går på grunn av jobb. Håper det holder :angelic:
 

Vedlegg

  • 886D28FE-0EEE-48A5-90A4-66C969FF0AE3.jpeg
    886D28FE-0EEE-48A5-90A4-66C969FF0AE3.jpeg
    32,2 KB · Visninger: 48
Nå har jo de fra 4. Og 5. Juli tørket, så det er ikke så lett å sammenligne kanskje, men de to nederste er fra i dag (6. Juli) - kan dette tyde på at el-testen i går var tilnærmet lik positiv og at den er på vei ned igjen nå? Da har jeg kanskje el i dag? :D
Vis vedlegget 302924
Ja, det kan stemme, men vanskelig å si når de er tørket. Eneste måten for å vite at EL har vært er å tempe :)
 
Jeg er passe forvirret i hvordan jeg ligger an. Sist pp så kom EL to dager før antatt og det er første gangen for å si det sånn :wideyed:
Men nå har jeg hatt halvsterke streker i maaange dager og jeg skal teknisk sett ha EL i morgen og det tviler jeg sterkt på :dead:
Hva som skjer med kroppen denne mnd har jeg ikke peiling på men jeg har bare to EL tester igjen (begynte med 20 eller noe) og i morgen kommer både mine foreldre og sambo sine på besøk i en hel uke :hilarious: Dette kan bli spennende :bag:
Det er så irriterende når kroppen ikke oppfører seg som forventet :banghead: Dere får være ekstra kreative med aksjeinnlegging de neste dagene :p
 
Ja, det kan stemme, men vanskelig å si når de er tørket. Eneste måten for å vite at EL har vært er å tempe :)

Den jeg tok i dag var så og si helt blank igjen, så da var det iallefall en høy stigning og så en nedgang igjen :) Ja, har forstått at temping sånn sett gir mer presise svar, men jeg tenker at jeg foreløpig bare holder meg til el-tester og antar at ting går som det skal, og så får det heller bli temping litt senere :) Takk for svar! :D
 
Vis vedlegget 302899 nå er jeg så forvirret :( hadde knallpositive el-tester onsdag og torsdag denne uken. Hadde også el-smerter. Hvorfor stiger ikke tempen min mer da? Den skal vel uansett stige etter eggløsning, selv om egget slipper eller ikke?
Skal sies at jeg sover dårlig pga en 2-åring i samme seng
Tempen påvirkes av så mange faktorer, jeg ville ikke stresset med den hvis du har både positive el-tester og el-smerter. Du har jo ikke hatt sammenhengende søvn før noen av tempmålingene heller. Ser du har skrevet i tempetråden også, så virker det kanskje som at tempen gir deg mer stress enn glede når du uroer deg så over den. Og jeg snakker av erfaring, for jeg stressa mye med den tempen, og var ikke bevisst på det før jeg sluttet med det. Hvis du dessuten har regelmessig syklus (jeg hadde ikke det), så vet du jo ca når du har el, og derfor er det ikke nødvendig å tempe :)
 
Tempen påvirkes av så mange faktorer, jeg ville ikke stresset med den hvis du har både positive el-tester og el-smerter. Du har jo ikke hatt sammenhengende søvn før noen av tempmålingene heller. Ser du har skrevet i tempetråden også, så virker det kanskje som at tempen gir deg mer stress enn glede når du uroer deg så over den. Og jeg snakker av erfaring, for jeg stressa mye med den tempen, og var ikke bevisst på det før jeg sluttet med det. Hvis du dessuten har regelmessig syklus (jeg hadde ikke det), så vet du jo ca når du har el, og derfor er det ikke nødvendig å tempe :)
Jeg har ikke regelmessig syklus (tok ut spiral for en måned siden). Men tar det som et godt tegn at jeg vertfall fikk positiv el test og symptomer? Da må vel mensen (eller graviditet) være snart i rute? Men ja, jeg stresser litt med temping og alt fikk skikkelig temphopp i dag da
 
Back
Topp