IKM uke 28

Jeg kan settes på tr. Fikk sen og rar mens, så måtte ta en test, men fikk ikke utslag. Så var nok bare litt rar kropp denne perioden.

20190714_080845.jpg

15 dpo og svak strek på clearblue også.
Men etter et kjappt søk på google så er visst disse kjente for å vise falsk positiv :o
Prøver meg på digital i morgen, tror jeg :p

Der kom tr.. Fikk også brev om at celleprøven jeg tok viste grove forandringer, må ta biopsi, henvist til gyn.. Skummelt, men sinnsykt glad for at jeg tok den, alt var helt normalt for 3 år siden! Blir nok en pause i prøvingen til dette er avklart :(

Der kom tr.. Fikk også brev om at celleprøven jeg tok viste grove forandringer, må ta biopsi, henvist til gyn.. Skummelt, men sinnsykt glad for at jeg tok den, alt var helt normalt for 3 år siden! Blir nok en pause i prøvingen til dette er avklart :(
Lykke til. Jeg holdt på å få åndenød når jeg fikk beskjed av kreftregisteret at de ikke hadde registrert at jeg hadde tatt ny prøve etter at det slo ut med avvik på den forrige. Fastlegen hadde glemt å gi beskjed. Så er litt nøye nå. Bedre å få sånt avklart før vi prøver.

Lykke til ❤️

Hei er litt ny og kanskje litt sen som prøver her inne. Skulle hatt mensen på fredag. Det er værtfall pp 2 på vårt barn nr 3.

Har hatt en test på lørdag som var veldig svak positiv, så det selv men var litt vanskelig å få bilde av det. (Klarer ikke å få lastet opp noe bilde her på forumet)

Hei er litt ny og kanskje litt sen som prøver her inne. Skulle hatt mensen på fredag. Det er værtfall pp 2 på vårt barn nr 3.

Har hatt en test på lørdag som var veldig svak positiv, så det selv men var litt vanskelig å få bilde av det. (Klarer ikke å få lastet opp noe bilde her på forumet)

Spennende! :) Krysser fingrene for at testen blir sterkere etterhvert! Når planlegger du å teste igjen? :happy: Jeg skulle hatt mensen på lørdag, negativ test på søndag, men har fortsatt ikke fått mensen.. :wacky:

Spennende! :) Krysser fingrene for at testen blir sterkere etterhvert! Når planlegger du å teste igjen? :happy: Jeg skulle hatt mensen på lørdag, negativ test på søndag, men har fortsatt ikke fått mensen.. :wacky:
Tenkte å vente til torsdag kanskje, blir helt gal av å vente på positivt

Spennende. Jeg hadde ikm på lørdag. Ikke sett noe enda. Tester på fredag hvis jeg ikke finner noe innen da.

Back
Topp