Føler meg så dum. For da lever håpet enda for min del.Skriver under på den! 2 dager etter forventet mens her og, vil bare få det unna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg så dum. For da lever håpet enda for min del.Skriver under på den! 2 dager etter forventet mens her og, vil bare få det unna..
Åh, så spennande, Elentàri!! Håpar sånn for deg! Måtte den bli sterkare!Vis vedlegget 303382 Vis vedlegget 303383
14 dpo i dag.
A1 var temmelig negaiv, mens babyplan sin hadde strek.
Burde vel være mye sterkere på 14 dpo?
Lykke til. Jeg holdt på å få åndenød når jeg fikk beskjed av kreftregisteret at de ikke hadde registrert at jeg hadde tatt ny prøve etter at det slo ut med avvik på den forrige. Fastlegen hadde glemt å gi beskjed. Så er litt nøye nå. Bedre å få sånt avklart før vi prøver.Der kom tr.. Fikk også brev om at celleprøven jeg tok viste grove forandringer, må ta biopsi, henvist til gyn.. Skummelt, men sinnsykt glad for at jeg tok den, alt var helt normalt for 3 år siden! Blir nok en pause i prøvingen til dette er avklart![]()
Lykke tilDer kom tr.. Fikk også brev om at celleprøven jeg tok viste grove forandringer, må ta biopsi, henvist til gyn.. Skummelt, men sinnsykt glad for at jeg tok den, alt var helt normalt for 3 år siden! Blir nok en pause i prøvingen til dette er avklart![]()
Jaja, jeg får vel prøve å slappe litt av daså får vi heller ta sorgen hvis den kommer
Vis vedlegget 303521 Vis vedlegget 303520

Jaja, jeg får vel prøve å slappe litt av daså får vi heller ta sorgen hvis den kommer

Åh, hurraaaa!!! Gratulerer så masse Elentári! Fantastisk! Håpar spiren klorer seg fast.Jaja, jeg får vel prøve å slappe litt av daså får vi heller ta sorgen hvis den kommer
Skal jeg sette deg opp som gravid nå?Jaja, jeg får vel prøve å slappe litt av daså får vi heller ta sorgen hvis den kommer
Gratulerer.Jaja, jeg får vel prøve å slappe litt av daså får vi heller ta sorgen hvis den kommer
Hei er litt ny og kanskje litt sen som prøver her inne. Skulle hatt mensen på fredag. Det er værtfall pp 2 på vårt barn nr 3.
Har hatt en test på lørdag som var veldig svak positiv, så det selv men var litt vanskelig å få bilde av det. (Klarer ikke å få lastet opp noe bilde her på forumet)
Jeg skulle hatt mensen på lørdag, negativ test på søndag, men har fortsatt ikke fått mensen.. 
Tenkte å vente til torsdag kanskje, blir helt gal av å vente på positivtSpennende!Krysser fingrene for at testen blir sterkere etterhvert! Når planlegger du å teste igjen?
Jeg skulle hatt mensen på lørdag, negativ test på søndag, men har fortsatt ikke fått mensen..
![]()