Da kan jeg nok settes på gravid! IKM var i går, ingen tegn til tr, og positive tester siden 11 dpo! Veldig, veldig glad! Gratulerer til dere andre gravide, og MASSE lykke til i neste pp til de som fikk det irriterende besøket av heksa!! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg vært på sykehuset for sjekk. Har ikke infeksjon etter MA for en mnd siden. Men de så veske i livmoren. Så enten så er det rester. (Men de sjekket med ultralyd at alt var ute etter å ha skrapt ut restene.) eller så har det skjedd et lite mirakel og vi har blitt gravide igjen. Må inn på oppfølging på sykehuset på fredag. Og så må vi ta en plan på hva som skjer videre. En kirurgisk abort til eller et nytt svangerskap. Kjenner at jeg ikke helt klarer å forholde meg til dette.
TR kom med eit brak her også i dag.Men når det no først ikkje har klaffa, er eg iallfall glad for å koma i gang med ny PP, orkar ikkje syklustull i tillegg...
Lykke til med testing til dykk som fortsatt er med i gamet!Eg hoppar vidare til IKM veke 31-gruppa.

Drit altså! Jaja.. ny syklus, nye sjanser.Tr kom med et brak her i går. Har menssmerter to ganger i året, og i går var de verste smertene jeg har opplevd ifm. tr.
Usikker på om vi skal ta en pause neste syklus siden den havner i ferien og vi skal være mye sammen med familie. Deilig å slippe og være i dpo-land i ferien også.
Tvi, tvi til dere som ikke har fått besøk av heksa ennå!
Håper det er ny spireDa har jeg vært på sykehuset for sjekk. Har ikke infeksjon etter MA for en mnd siden. Men de så veske i livmoren. Så enten så er det rester. (Men de sjekket med ultralyd at alt var ute etter å ha skrapt ut restene.) eller så har det skjedd et lite mirakel og vi har blitt gravide igjen. Må inn på oppfølging på sykehuset på fredag. Og så må vi ta en plan på hva som skjer videre. En kirurgisk abort til eller et nytt svangerskap. Kjenner at jeg ikke helt klarer å forholde meg til dette.
Du kan sette meg på «ventende». Flo sier jeg skulle hatt mensen i dag, men ikke fått noe enda.Oppdatering.
GratulererDa kan jeg nok settes på gravid! IKM var i går, ingen tegn til tr, og positive tester siden 11 dpo! Veldig, veldig glad! Gratulerer til dere andre gravide, og MASSE lykke til i neste pp til de som fikk det irriterende besøket av heksa!! <3
GratulererJeg kan også settes på gravid!
Bare 10 dpo I dag, men kveldens test var litt sterkere enn fra i morges og I går
Håper det fortsett er noen her som joiner marsgruppa og lykke til med ny pp for dere andre.
Gratulerer!Jeg kan også settes på gravid!
Bare 10 dpo I dag, men kveldens test var litt sterkere enn fra i morges og I går
Håper det fortsett er noen her som joiner marsgruppa og lykke til med ny pp for dere andre.
Gratulerer. Her er jeg avventende. Er enten gravid eller må gjennom en utskraping på sykehuset. Må vente på hva HCG sier. Håper jeg blir klokere på fredag.Jeg kan også settes på gravid!
Krysser fingrene for deg, må være veldig tungt å ikke vite.Gratulerer. Her er jeg avventende. Er enten gravid eller må gjennom en utskraping på sykehuset. Må vente på hva HCG sier. Håper jeg blir klokere på fredag.
Hadde vært kjekt hvis jeg kunne komme inn i mars gruppen med deg.
Drit altså! Jaja.. ny syklus, nye sjanser.
Lurer også på å hoppe over prøvingen denne måneden. Deilig med friheten til å ta seg et glass eller tre..
Gratulerer. Her er jeg avventende. Er enten gravid eller må gjennom en utskraping på sykehuset. Må vente på hva HCG sier. Håper jeg blir klokere på fredag.
Hadde vært kjekt hvis jeg kunne komme inn i mars gruppen med deg.

Toastpdatering
Mandag 8 Juli
Pacha - 32 - PP2 - B2 - EL ca. 23.06 - IKM 08.07
MorT - 30 - PP1 - B1 - EL 23/6 - IKM 8/7
Karrooaa- 25-pp5 - B1- El 24.06 - ikm 09.07
Fjellgeita92 - 27 - 1 fer forsøk - B1 - IKM 8.7
Tirsdag 9 Juli
Herewegoagain - 35 - PP4 - B4 - EL 25.06 - IKM 09.07
Smuta - 38 - PP14 - B2 - EL 24.06 - IKM 09.07
Minisusa - 18 - PP 3 - B1 - EL 25.06 - IKM 09.07
Lassie321 - 33 år - pp 3 - EL ca. 26.06 - IKM 09.07
Onsdag 10 Juli
Missy95 - 23 - pp3 - B2 - EL ca.21.06 - ikm 10.07
Mo9que - 34 - pp7 - B2 - El 26.06 - ikm 10.07
Prøveliten - 31 - PP3 - B1 - EL 25.06 - IKM 10.07
Fnøst - 27 - PP7 (etter MA/SA) - B1 - EL ca 29.06 - IKM ca 10.07
AnLinnea - 36 - PP1- B3 - EL26.6- IKM10.7
Torsdag 11Juli
Fudge - 27 - PP2 - B1 - El 27.06 - IKM 11.07
Fredag 12 Juli
MiniMe80 - PP44 - B1 - EL ca 27.06 - IKM ca 12.06
Lørdag 13 juli
Evamor, 33 år, pp1, 3, 28.06.19, 13.07.19
Liaes - 31 - PP1 - B4 - EL 29.06 - IKM 13.07.
Elentári - 29år - PP14 - B2 - EL 29/6 - IKM 13/7
Vause - b3 - IKM 13.7
Søndag 14 Juli
Tiaso - 29 år - pp3 - b2 - EL 30.06 - IKM 14.07
Usikker IKM
Gravid
Lassie321
Toast
TR
Smuta
Pacha
AnLinnea