Jeg er optimistisk, veldig tidlig enda også, har aldri testet positivt før 11dpo før. Men rart at streken forsvant etterhvertJeg har ingen erfaringer med disse testene, men jeg ser tydelig streken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er optimistisk, veldig tidlig enda også, har aldri testet positivt før 11dpo før. Men rart at streken forsvant etterhvertJeg har ingen erfaringer med disse testene, men jeg ser tydelig streken![]()
Jeg skal ha mensen i morra eller torsdag. Ingen symptomer på hverken det ene eller det andre.. men jeg tror nok tanta kommer. Jeg har liksom følt på meg at jeg er gravid de gangene jeg har vært det. Nå kjenner jeg ingenting, men blir litt oppløftet av at du ikke har hatt symptomer når du har vært gravid.Vi må aldri gi opp håpet!
Jeg har ikm på lørdag, men har jo helt ekstremt med murringer denne gangen. Vet ikke helt hva jeg skal tro om det. Pleier aldri å ha så mye, og de gangene jeg har vært gravid har jeg hatt null symptomer.
De obligatoriske mensenkvisene har også meldt sin ankomst...
Har du fått noen bivirkninger av babyklisteret? Lurer jo litt på om det er det som gjør at livmoren min tydeligvis jobber på høygir
Tok en test i dag 10dpo (ikke tidligtest).
Den var selvfølgelig negativ..
Jeg har heller ingen symptomer. Var frossen noen dager, men ble også syk så var sikkert derfor.Jeg skal ha mensen i morra eller torsdag. Ingen symptomer på hverken det ene eller det andre.. men jeg tror nok tanta kommer. Jeg har liksom følt på meg at jeg er gravid de gangene jeg har vært det. Nå kjenner jeg ingenting, men blir litt oppløftet av at du ikke har hatt symptomer når du har vært gravid.

Så beklager virkelig at jeg ikke får oppdatert ordentlig her altså!Vi må aldri gi opp håpet!
Jeg har ikm på lørdag, men har jo helt ekstremt med murringer denne gangen. Vet ikke helt hva jeg skal tro om det. Pleier aldri å ha så mye, og de gangene jeg har vært gravid har jeg hatt null symptomer.
De obligatoriske mensenkvisene har også meldt sin ankomst...
Har du fått noen bivirkninger av babyklisteret? Lurer jo litt på om det er det som gjør at livmoren min tydeligvis jobber på høygir
Tok en test i dag 10dpo (ikke tidligtest).
Den var selvfølgelig negativ..
Har hatt litt magetrøbbel dei siste dagane, men trur mest det er fordi eg er på ferie, ikkje pga babyklisteret. Har eigentleg hatt mindre murringar enn vanleg, faktisk. Uansett, ikkje så lett å bli klok på denne kroppen! Og ja, er sjølvsagt veldig einig: Må aldri gi opp håpet!! Krysser fingrene for deg.Vis vedlegget 303186
10-11 og 12 Dpo, IKM i morgen. Håper spiren sitter
Vi har forsøkt nå når vi har vært på ferie med familien. Har funnet litt spontane øyeblikk sammen. Det er da også lettere å ikke være så opphengt i å teste.Tr kom med et brak her i går. Har menssmerter to ganger i året, og i går var de verste smertene jeg har opplevd ifm. tr.
Usikker på om vi skal ta en pause neste syklus siden den havner i ferien og vi skal være mye sammen med familie. Deilig å slippe og være i dpo-land i ferien også.
Tvi, tvi til dere som ikke har fått besøk av heksa ennå!
Huff, så dramatisk! Håpar det er ei spire inni der som er klar for å bli der heilt til termin!Da har jeg vært på sykehuset for sjekk. Har ikke infeksjon etter MA for en mnd siden. Men de så veske i livmoren. Så enten så er det rester. (Men de sjekket med ultralyd at alt var ute etter å ha skrapt ut restene.) eller så har det skjedd et lite mirakel og vi har blitt gravide igjen. Må inn på oppfølging på sykehuset på fredag. Og så må vi ta en plan på hva som skjer videre. En kirurgisk abort til eller et nytt svangerskap. Kjenner at jeg ikke helt klarer å forholde meg til dette.
Men når det no først ikkje har klaffa, er eg iallfall glad for å koma i gang med ny PP, orkar ikkje syklustull i tillegg... Takk. Har lurt på om jeg bare har innbilt meg alle symptomene og vondtene og at jeg egentlig er deprimert og at det sitter i kroppen. Forstår meg ikke på dette. Kjenner at jeg gjerne skulle ha hatt meg en medisinsk fagbok om temaet å fordype meg i. Synes at dette burde være 2-1=1 og ikke 2. Komplisert.Huff, så dramatisk! Håpar det er ei spire inni der som er klar for å bli der heilt til termin!Sender ein stor styrkeklem