IKM uke 28

Veksler mellom å kjenne symptomer, og ikke kjenne noe i det hele tatt. Håpet svinger også fra å være «sikker», til å tenke at det er urealistisk at spiren sitter denne gangen. 9 dpo i dag. Klør etter å teste. Men tvang meg i dag tidlig til å vente til imorgen.

Er vel urealistisk med noen form for strek før det..

Veksler mellom å kjenne symptomer, og ikke kjenne noe i det hele tatt. Håpet svinger også fra å være «sikker», til å tenke at det er urealistisk at spiren sitter denne gangen. 9 dpo i dag. Klør etter å teste. Men tvang meg i dag tidlig til å vente til imorgen.

Man skal vel helst vente så lenge man kan ja, og helst til uteblitt tr, men det er neimen ikke lett. :hilarious:

Krysser alt for at du får positiv i morgen!

D
Føles dårlig ut i dag...tror menses er på vei litt tidlig :( har ikm på tirsdag!

Håper jeg tar feil, men føles som tr i anmarsj.
Vet ikke om vi får til så mye aksjer i neste runde da :( er på ferie hos familie og deler rom med unga :p
du får bestikke ungene heftig. Det jeg gjorde denne uken formål få lagt inn litt aksjer. Bedre sent en aldri.

5 dpo i dag. IKM er søndagen eller mandagen, skulle blitt med i ikm uke 29 så hadde jeg vært først ute der og ikke sist blandt dere:hilarious:

Men jeg er også skikkelig testtøs oghar fått pakke med 50 billigtester fra wish så jeg kommer ikke til å vente lenge.

Noen som har erfaring med wish tester? Tok 1 i går bare for å teste testen på en måte, svaak skyggestrek, så da vet jeg at de gjerne lett gir skygge.

5 dpo i dag. IKM er søndagen eller mandagen, skulle blitt med i ikm uke 29 så hadde jeg vært først ute der og ikke sist blandt dere:hilarious:

Men jeg er også skikkelig testtøs oghar fått pakke med 50 billigtester fra wish så jeg kommer ikke til å vente lenge.

Noen som har erfaring med wish tester? Tok 1 i går bare for å teste testen på en måte, svaak skyggestrek, så da vet jeg at de gjerne lett gir skygge.
Har ingen erfaring med de testene...men er nok lurt å prøve de :) Ja, er litt forskjell på starten av uka slutten av uka :p

Samme her! Magefølelsen svinger veldig. Håper det dukker opp to streker hos deg. :)

Har egentlig avtalt med meg selv å ikke kjenne etter symptomer denne gangen, men har aldri hatt så ømme og stikkende følelse i brystene som siden 6 dpo og til nå. Hadde forsåvidt ikke det i første graviditet. Er 8-9 dpo nå. Trøtt og mye murringer i magen også, men sistnevnte har jeg hatt flere sykluser i det siste.

Har heldigvis besøk frem til mandag, så får ikke testet før rundt IKM hvis tr ikke dukker opp før det.

Blenda test her i dag 11 DPO... :arghh: Så berre til å venta på dritt-TR igjen. Er så lei no! Skal i det minste trøsta meg med vin i bryllaup i dag!

Blenda test her i dag 11 DPO... :arghh: Så berre til å venta på dritt-TR igjen. Er så lei no! Skal i det minste trøsta meg med vin i bryllaup i dag!
Fremdeles tidlig, er håp enda! Men kos deg masse med vin, skal gjøre det samme! :)

Drømmer...hadde lagt ut tråd på generelt, typ sånn “ser dere strek”
Så var det bilder av ca 10 forskjellige tester alle med ganske så klar strek :p Fint å vite hvor underbevistheten er i hele denne processen ;) :p

Tror jeg tar med et par tester på jobb i morgen og ser om jeg tester før IKM eller om jeg bare venter på tr

Drømmer...hadde lagt ut tråd på generelt, typ sånn “ser dere strek”
Så var det bilder av ca 10 forskjellige tester alle med ganske så klar strek :p Fint å vite hvor underbevistheten er i hele denne processen ;) :p

Tror jeg tar med et par tester på jobb i morgen og ser om jeg tester før IKM eller om jeg bare venter på tr
Jeg drømte også noe i den duren forrige pp. Husker jeg synes det var så kjipt å våkne opp fra det :hilarious:

Holder pusten her nå! 11 dpo, og sånn så testen ut i dag! Litt dårlig bilde, men kan helt tydelig se en strek i virkeligheten, og den kom etter ca 2 minutter. Hva er denne skyggestreken alle snakker OL? Kan dette være det? Tør ikke bli for ekstatisk enda...

Vedlegg

• 15C5C554-3F0E-4D85-B171-D28FB729C07D.jpeg
    15C5C554-3F0E-4D85-B171-D28FB729C07D.jpeg
    10,2 KB · Visninger: 137
Holder pusten her nå! 11 dpo, og sånn så testen ut i dag! Litt dårlig bilde, men kan helt tydelig se en strek i virkeligheten, og den kom etter ca 2 minutter. Hva er denne skyggestreken alle snakker OL? Kan dette være det? Tør ikke bli for ekstatisk enda...
Ser en strek :) har ingen erfaring av disse testene, men krysser for sterkere strek i morgen :)

Ser en strek :) har ingen erfaring av disse testene, men krysser for sterkere strek i morgen :)

Takk ❤️ Det er tester som helsevesenet bruker i Skottland. Regner med de tilsvarer billigtester i Norge, men kan vel være store forskjeller! Har brukt disse testene i 2 tidligere pp uten å få antydning til strek.

Testet i dag 10 DPO. Blendahvit. Har en digital liggende. Sparer den til IKM på onsdag. Men mistet litt håpet nå. Hvis ikke det går i denne pp’n vil mannen vente med prøving til september.. så hadde virkelig vært gøy hvis det gikk nå.

Back
Topp