IKM uke 28

Jeg tror jeg er på 6 dpo, så tenker å vente til neste uke i hvert fall. Flo flyttet på ikm så skal ikke ha ikm før fredag 12, så tror jeg har større sjanse for riktig svar hvis jeg venter til da :p
Uff. Tok en test i dag tidlig, men den var helt blank... så var nok for tidlig får jeg håpe...

Da har jeg begynt å ha el smerter igjen. Kan håpe at dette er de ekte el smertene og at det ennå er håp denne uken. Selv om jeg da vel strengt tatt er i en annen uke.
Får gi mannen litt ekstra motivasjon i kveld.
Kan ennå ikke teste etter el da d ennå slår ut på g test.
Håper siste rest HCG snart er ute av kroppen.

Hvilke tegn har dere på at det går mot tr?
Har de siste to dagene blitt ganske løs i magen. Lurer på om tr lurer rett rundt hjørnet. Har alltid blitt knall hard i magen av å være gravid og motsatt av tr. Men ser at jeg ikke har vært flink nok til å logge det.

Ingen symptomer her, tr på tirsdag. Prøver å ikke miste håper av den grunn! Dere som har vært gravide før, er det vanlig med symptomer så tidlig?

Jeg har hatt mest gravid symptomer før tr når jeg ikke har vært gravid. Nå sist var det forstoppelse og ikke taklet kaffe og svimmling som gjorde at jeg tok en test.

Har avtalt med mannne at vi tar test på torsdag eller fredag, så altså om en uke. Må pent vente til da og det er lenge :hilarious:

Men i dag har jeg faktisk hatt ganske ømme brystet, noe jeg sjeldent har. Så har det plutselig begynt å svi noe når jeg tisser. Så om jeg begynner å bli dårlig, har hatt for stram bh eller om det faktisk er noe som skjer kan jeg ikke si. Redd for å lage meg for høye forhåpninger, for det er så skuffende hvis de er feil:hilarious:

Syklusdag 18, 5 dpo. Til tross for at det er nummer 4 vi prøver på, så er tiden i dpo land like lang altså:hilarious: noen av dere som skal vente til ikm med å teste? Jeg er super redd for å bli skuffa, så tester aldri før mensen ikke dukker opp:oops::rolleyes:

Tok test i dag. Ikke noe tegn til strek der.. Kan vel enda komme, men har mine tvil :(

Syklusdag 18, 5 dpo. Til tross for at det er nummer 4 vi prøver på, så er tiden i dpo land like lang altså:hilarious: noen av dere som skal vente til ikm med å teste? Jeg er super redd for å bli skuffa, så tester aldri før mensen ikke dukker opp:oops::rolleyes:
Jeg testet altfor mye forrige pp :rolleyes: Denne gangen håper jeg at jeg kan vente til ikm. Men usikker på om jeg skal bruke ikm som var opprinnelig eller den nye som appen rettet til. :confused:

Jeg testet altfor mye forrige pp :rolleyes: Denne gangen håper jeg at jeg kan vente til ikm. Men usikker på om jeg skal bruke ikm som var opprinnelig eller den nye som appen rettet til. :confused:

Det kommer jo litt ann på.. er det stor forskjell? Har du stortsett oversikt over syklusen din? :) Jeg har ikm 12. Juli ish, men siden det er første syklus etter fødsel, så er jeg usikker på om jeg hopper inn i min normale syklus eller ikke:wacky:

Når er ikm da? :happy:

Husk at håpet ikke er ute før tr kommer :Heartred
IKM er på mandag, så er jo enda ett par dager til. :woot: Men etter snart 3 år som prøvere så begynner man å bli forberedt på skuffelsen måned etter måned:arghh:

Back
Topp